بازدید 2169

شکایت میراث فرهنگی از مسئولان تئاتر شهر

کد خبر: ۲۷۰۰۹۰
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۴ 03 September 2012
مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری استان تهران گفت: در پی عدم جمع‌آوری سازه غیرقانونی روی بام تئاتر شهر، میراث فرهنگی از مسئولان تئاتر شهر به دستگاه‌های قضایی شکایت کرد.

 محمد حسین فراهانی در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت:  بارها به مسئولان تئاتر شهر مهلت دادیم تا سازه‌ای را که غیرقانونی روی بام این بنای تاریخی احداث کرده بودند جمع‌آوری کنند اما متأسفانه ظاهراً اقدامی در این راستا انجام نمی‌دهند.
 
وی افزود: در همین راستا پیگیری‌های حقوقی را آغاز کرده‌ایم و شکایتی را از مسئولان تئاتر شهر به دستگاه‌های قضایی ارائه داده‌ایم.
 
مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری استان تهران یادآور شد: مسئولان تئاتر شهر در آخرین وعده‌ای که داده بودند قرار بود پس از پایان اجلاس غیرمتعهدها در تهران این سازه را جمع‌آوری کنند اما این سازه هنوز روی بام این بنای تاریخی پابرجاست.
 
به گزارش فارس، یکی از کارگردانان تئاتر با موافقت مدیر مجموعه تئاتر شهر به تازگی ساخت سازه جدیدی روی تئاتر شهر را آغاز کرده بود که بنا به برخی اطلاعات حجم کامل این سازه حدود 3 تن بار را به بنای تئاتر شهر تحمیل می‌کرد.
 
علی‌رغم آنکه بارها مهلت به مسئولان تئاتر شهر برای جمع‌آوری این سازه داده شده است اما با تعلل‌های مسئولان تئاتر شهر، باز هم دوستداران فرهنگ و تاریخ باید برای رفع این تهدید تازه در انتظار باشند.
 
تئاتر شهر، بنایی تاریخی است که در فهرست آثار تاریخی ملی به ثبت رسیده است و پس از انقلاب اسلامی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مسئولیت آن را برعهده دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
آخرین اخبار
وب گردی