بازدید 2410

عربستان: فلسطين به رسميت شناخته شود

کد خبر: ۲۶۹۰۹۲
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۱ - ۲۲:۵۲ 30 August 2012
نماينده ويژه پادشاه عربستان با تبريك به رييس‌جمهور كشورمان به مناسبت رياست جمهوري اسلامي ايران بر اجلاس نم گفت: اكنون در شرايط حساسي به سر مي‌بريم و كشور من از جنبش نم حمايت مي‌كند.

به گزارش ايسنا عبدالعزيز بن عبدالله طي سخناني در شانزدهمين اجلاس جنبش غيرمتعهدها ادامه داد: پادشاه عربستان براي برقراري صلح درخواست دارد كه كشورها اقدامات خود را براساس گفت‌وگوهاي دوجانبه و از طريق عدل بين‌المللي بيان كند.

وي با بيان اين‌كه «حقوق ملت فلسطين يك مساله ريشه‌اي است» به سياست‌هاي رژيم صهيونيستي نسبت به فلسطين انتقاد كرد و گفت: درخواست دارم اين كشور به رسميت شناخته شود.

بن‌عبدالله افزود: پادشاه عربستان، كشورها را به استوار كردن تفاهم ميان تمامي اديان دعوت مي‌كند و كشورم نقش فعال خود را در توسعه ادامه مي‌دهد، زيرا عربستان جزو كشورهاي كمك كننده به توسعه بين‌المللي است و اين موضوع از سياست‌هاي پادشاه عربستان محسوب مي‌شود.

به گزارش ايسنا، نخست‌وزير لسوتو نيز طي سخنان كوتاهي با تسليت به ملت و دولت ايران به دليل زلزله در آذربايجان شرقي و تبريك به مناسبت انتخاب ايران براي رياست جنبش غيرمتعهدها گفت: ما به آزادي‌هاي بنيادين، تنوع فرهنگي و توانمندسازي زنان معتقد هستيم.

وي افزود: همه انسان‌ها بايد بدون ترس زندگي كنند، پس بياييد دست به دست هم بدهيم تا به آن دست يابيم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس