بازدید 37653
۷
هاآرتص گزارش می‌دهد

خطرناک‌تر از ایران هسته‌ای برای رژیم اسرائیل

ممکن است کسب سلاح هسته‌ای از سوی ایران، برای اسرائیل خطرناک باشد؛ اما خطرناک‌تر از ایران هسته‌ای هم به زعم صهیونیست‌ها برایشان وجود دارد؛ این جملاتی است که روزنامه اسرائیلی «هاآرتص» به آن اشاره می‌کند.
کد خبر: ۲۶۴۹۱۷
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۴:۲۹ 12 August 2012
ممکن است کسب سلاح هسته‌ای از سوی ایران، برای اسرائیل خطرناک باشد؛ اما خطرناک‌تر از ایران هسته‌ای هم به زعم صهیونیست‌ها برایشان وجود دارد؛ این جملاتی است که روزنامه اسرائیلی «هاآرتص» به آن اشاره می‌کند.

به گزارش «تابناک»، در روز‌ها و هفته‌های اخیر، فضاسازی رسانه‌ای بی‌سابقه‌ای علیه ایران در میان رسانه‌ها رژیم صهیونیستی به راه افتاده است. روزنامه اسرائیلی هاآرتص امروز با انتشار مطلبی، این فضاسازی را سیاستی تعمدی از سوی نخست‌وزیر این رژیم می‌داند که با هدفی خاص صورت می‌گیرد.

هاآرتص در این باره می‌نویسد:

تصمیم درباره عملیات نظامی احتمالی اسرائیل علیه تأسیسات هسته‌ای ایران، باید توسط گروه اندکی از وزرا گرفته شود که شمار آنها در دوره جاری دولت تغییر پیدا کرده است؛ هفت نفر، هشت نفر، نه نفر و دوباره هشت نفر. بنا بر قوانین داخلی، این تصمیم نیازمند تأیید کمیته امور امنیتی وزیران و احتمالاً موافقت همه اعضای دولت است.



با این حال، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر و ایهود باراک، وزیر دفاع اسرائیل از برداشتن نخستین گام، یعنی کسب اکثریت به سود خود در میان گروه هشت‌گانه وزرا، ناکام بوده است. شاید این امر به این دلیل باشد که کار‌شناسان وزارت دفاع، با تمایلات آن‌ها مخالف هستند. به این ترتیب، نتانیاهو و باراک ناچار شده‌اند از جبهه دیگری اقدامات خود را متوجه گروه هشت گانه کنند. بر همین اساس، به جای گروه کوچک هشت، آن‌ها متوجه گروه بزرگ هفت، یعنی هفت میلیون شهروند اسرائیلی شده‌اند.

در روند عطف توجه به سوی عامه، نتانیاهو و باراک تلاش دارند موجی از همراهی مردم با سیاست‌های خود را به راه اندازند تا بتوانند از این راه، وزرای مخالف را به طرف خود بکشانند. به این ترتیب، آنها در پاسخ به منتقدان داخلی و خارجی خواهند گفت موضع آنها، بازتاب دهنده اراده مردم است.

این ابزار که از سوی نتانیاهو و باراک مورد استفاده قرار می‌گیرد، عوام‌فریبانه است؛ تحت القای رسانه‌ها و دولت. بی‌‌گمان تفاوتی بین موضع عامه و دولت درباره ضرورت خارج شدن [از به اصطلاح] تهدید هسته‌ای ایران باقی نخواهد ماند؛ اما مسأله اینجاست که آیا دیگر راه‌ها در این زمینه به طور کامل مورد استفاده قرار گرفته که اکنون ضرورت حمله فوری به ایران مطرح می‌شود؟

این، محور بحث درباره موضوع حاضر است. اطلاعاتی که نتانیاهو و باراک مستقل یا از طریق واسطه‌ها منتشر می‌کنند، فضا را ابهام‌آمیز می‌کند. ایران در آستانه دستیابی به سلاح هسته‌ای نیست و اقدام نظامی علیه آن، ضرورتی فوری به شمار نمی‌رود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۳۱
انتشار یافته: ۷
ضرب المثل ایرانی (نمی توان قصاص قبل از جنایت کرد ) رو به این صهیونیستها یاد بدید اینقدر که اسرائیلیها میگن که قصد حمله به ایران رو دارن , ایران که نگفته
ایران باید به بهانه گروگان گرفته شدن شهروندانش در سوریه به دست تروریستها، اقدام به اعزام علنی نیرو به سوریه جهت تامین امنیت زائرین ایرانی کند، تا ضمن تامین اهداف اولیه نیم نگاهی نیز به تحرکات رژیم صهیونیستی و آمادگی جهت مقابله با آن داشته باشد
به خداوند سوگند که اسرائیل از خانه عنکبوت سست تر است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۲
هرگز دشمن رو دست كم نگيريد كه بهاي سنگيني پرداخت خواهد شد ، بايد هميشه آماده و بهوش باشيم
بنظر میاد اگه اسرائیل به تاسیسات هسته ای ما حمله کند شاید با ضد حمله خشن و برق آسای ایران برای همیشه از بین برود و تمام دنیا حتی آمریکا از شر این بچه ناخلف راحت بشن .پس خدایا کاری کن تا هرچه زودتر این اتفاق بیافتد .امین
پاسخ ها
شایان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۲
جنگ در هر نوع که باشد مردود است چه پیشگیرانه چه .....ولی دفاع را میپذیریم و حق مسلم هر انسان زنده است... اسرائیل کئچک است ولی مثال آن مثال افعی هست که اگر با ببر بجنگد شاید با نیش آن را از پای در بیاورد حال که ببر بخواهد از نظر جسته صد برار افعی باشد . دست کم گرفتن افعی یعنی مرگ .باید این مار را از سر گشت آنهم با تکنیک منحصر خودش
همه می دون که ما ایرانی ها هر چقدر هم با هم اختلاف داشته باشیم اگه یه کشور خارجی به وطنمون حمله کنه همه با هم تا اخرین نفس از کشورمون دفاع می کنیم اقایان اسراییلی هر وقت هوس کردید از نقشه کره زمین محو بشید به حمله به ایران فکر کنید
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار