بازدید 44952
۹

سخنان جالب پدر احسان حدادي

کد خبر: ۲۶۳۸۵۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۱ - ۰۸:۰۹ 08 August 2012
پدر احسان حدادي به دنبال كسب تاريخي‌ترين مدال دووميداني ايران در بازي‌هاي المپيك، گفت: براي من مدال نقره احسان حكم طلا را دارد و اميدوارم پس از بازگشت پسرم به ايران كسي او را به حاشيه نبرد و آزار ندهد.

محمد حدادي در گفت‌وگو با ايسنا، پس از درخشش فرزندش در رقابت‌هاي پرتاب ديسك المپيك لندن اظهار كرد: اين موفقيت را به تمام مردم ايران و خانواده دووميداني تبريك مي‌گويم و خدا را شاكرم كه فرزندم موفق شد در شبي كه همه قهرمانان ايراني افتخارآفرين بودند، نشان نقره را به ارمغان بياورد.

وي با بيان اينكه براي من مدال نقره احسان حكم طلا را دارد، ادامه داد: احسان خيلي سختي كشيده و فشار زيادي را در سال‌هاي گذشته متحمل شده است. احسان را خيلي به حاشيه بردند و اذيت كردند، اما سرانجام به هدفش رسيد. او كارش را انجام داد، اميدوارم احسان براي همه جوانان الگو باشد.

پدر احسان حدادي با تشكر از كفاشيان، كريمي و داوري ادامه داد: آنها زحمات بسيار زيادي را براي احسان كشيده‌اند. داوري در ماه‌هاي اخير تنها حامي احسان بود و به او كمك كرد تا به مدال برسد. برعكس برخي مديران مي‌گفتند كه مگر حدادي چند مدال مي‌تواند در المپيك براي ايران بگيرد كه روي او سرمايه‌گذاري كنيم؟! داوري از پسر ما حمايت كرد. خدا را شكر مي‌كنم كه جواب زحماتش را گرفت. اميدوارم وقتي كه برمي‌گردد او را به حاشيه نبرند. احسان را اذيت نكنند و اجازه دهند با آرامش به كارش ادامه دهد. دوست دارم فرزندم به عنوان يك ورزشكار اخلاق‌مدار الگوي همه جوانان باشد و بتواند باز براي ايران در ميادين مختلف براي ايران افتخارآفريني كند.

وي با يادآوري چگونگي استعداديابي و گرايش احسان به دووميداني گفت: احسان از 9 سالگي انرژي بسيار زيادي از خود نشان داد و به ورزش علاقه داشت. از من نشنيده بگيريد اما او زياد دنبال درس و مدرسه نمي‌رفت. در 9 سالگي معلم‌هاي ورزشش استعدادش را كشف كردند. او به ورزش‌هاي همگاني روي آورد و بعد به بازي هندبال پرداخت. مربيانش مي‌گفتند كه استعداد عجيبي دارد و مي‌تواند از كنار يك دروازه توپ را در دروازه ديگر هندبال جاي دهد. اين موضوع باعث شد كه استعدادش در رشته‌هاي پرتابي شناخته شود و به اردوهاي مختلف دعوت شود. ما هم به عنوان پدر و مادرش ديديم كه استعداد و علاقه به ورزش دارد و بنابراين از او حمايت كرديم و هركاري كه ازدستمان برمي‌آمد برايش انجام داديم.

پدر احسان حدادي اضافه كرد: هر بچه‌اي به موضوعي علاقه دارد. ما احسان را مجبور نكرديم كه درس بخواند اما هميشه از او حمايت كرديم و او با پشتكار به ورزش ادامه داد. اولين باري كه از ته قلب مرا خوشحال كرد، كسب مقام در مسابقات جوانان اوكراين بود كه ركورد ايران را شش متر جابه‌جا كرد. بعد هم در مسابقات قهرماني جوانان جهان در ايتاليا درخشيد و پس از آن در مسابقات مختلف افتخارآفرين شد.

وي درباره رابطه پدر و فرزندي‌اش با احسان گفت: رابطه من و با احسان رابطه پدر و فرزندي نيست. ما از هر دوستي با هم رفيق‌تريم. فكر نمي‌كنم مساله‌اي باشد كه او از من پنهان كند. هر مشكلي كه داشته باشد، در ابتدا با من درددل مي‌كند.

وي درباره تفريحات فرزندش يادآور شد: باور كنيد احسان تا اين سن تفريح خاصي نداشته و فقط ورزش كرده است. عشق او فقط ورزش است و هميشه دنبال كار خود و فعاليت حرفه‌اي بوده است.

محمد حدادي اضافه كرد: هركس به مدال المپيك مي‌رسد، قطعا لطفا خدا شامل حالش بوده است. به همه خانواده‌هايي كه فرزندان مستعدي در رشته‌هاي ورزشي دارند، اجازه دهند در فضاي آموزشي مناسب قرار بگيرند و از فرزندانشان حمايت كنند تا موفق شوند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۲۷
انتشار یافته: ۹
هزاران احسنت به اين پدر فهميده. قابل توجه پدر و مادراني كه به هر ستم و زوري هست مي خواهند بچه بينوايشان تيزهوشان برود و در كنكور چيزي بشود كه بعدا پزش را بدهند.
نقره احسان از طلا هم طلاتر است
سلام؛
نوش جونش و خانواده اش امیدوارم سالها سلامت و تندست باشند.یا حق.
آفرین بر این شیرمرد و پدرش.
oآفرین به همچین پدر و آفرین به همچنین پسر که با تلاش فراوان مدال گرفت
به نظر من مهمترین مدال ایران مدال حدادی بود.مدال دو میدانی چیز دیگری است
فقط درود بر احسان و والدینش
دست این پدر و پسر عزیز درد نکند.
دست حداد درد نکنه نقره ارزشمندی گرفت
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار