بازدید 45720
مصلحی در مراسم گرامیداشت شهید رضایی‌نژاد:

عوامل ترور شهید رضایی نژاد دستگیر شدند

بر خلاف ترورهای شهیدان شهریاری و علیمحمدی که توسط بمب‌های کنترلی انجام گرفته بود، تیم تروریستی شهید رضایی نژاد، به عمد از شیوه دیگر استفاده کرده بود.
کد خبر: ۲۵۹۷۳۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۳:۰۷ 22 July 2012
وزیر اطلاعات از دستگیری عوامل ترور شهید رضایی‌نژاد خبر داد و گفت: افزون بر این تیم، دو مجموعه که در تربیت تروریست‌ها نیز فعال بودند، در ایران و خارج از کشور دستگیر شدند.
 
به گزارش «تابناک»، حیدر مصلحی، وزیر اطلاعات امروز (یکشنبه) در مراسم گرامیداشت نخستین سالگرد شهید داریوش رضایی‌نژاد، با بیان اینکه تیم تروریستی شهید رضایی‌نژاد دستگیر شده‌اند، گفت: آن‌ها تلاش بسیاری کرده بودند تا سازمان اطلاعاتی ایران را به انحراف بکشانند، ولی موفق نشدند.

وی با اشاره به پیچیدگی خاص تیم ترور شهید رضایی‌نژاد، اظهار داشت: بر خلاف ترورهای شهیدان شهریاری و علیمحمدی که با بمب‌های کنترلی انجام گرفته بود، تیم تروریستی شهید رضایی‌نژاد به عمد از شیوه دیگر بهره برده و با تیراندازی وی را به شهادت رساند، ولی دستگاه اطلاعاتی ما موفق به دستگیری این تیم شد.

وزیر اطلاعات یادآور شد: علاوه بر این تیم، دو مجموعه که در تربیت تروریست‌ها نیز فعال بودند، در ایران و بیرون از کشور دستگیر شدند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴۲
انتشار یافته: ۱۲
سلام
آفرین به سربازان گمنامی که به این مملکت دارند خدمت میکنند.آفرین
کور باد چشم دشمنان اسلام و ایران و کسانی که باعث ترور این عزیزان میشن.
چهره کریه این افرادرادرسایتتان بگذارید
در برخورد با این قبیل دشمنان که متجاوز به جان و ناموس 70 میلیون ایرانی اند نباید لحظه ای درنگ کرد. شخصا با اعدام این قبیل افراد در ملا عام موافقم.
پاسخ ها
seid
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
اعدام برای این بیشرفها خیلی کمه
درود بر سربازان گمنام امام زمان(ع). دست مریزاد
خانم پيراني
همسر محترم شهيد رضايي
من ديشب برنامه آرميتا مثل پري را از شبكه يك ديدم
هر چند خيلي متاثر شدم ولي دوست دارم دخترم "زهرا"كه حدودا چهار سال و نيم است جاي دختر شما بود
چون همانطور كه گفتيد آرميتا پدرش رو از دست داد ولي خيلي چيزاي با ارزشي بدست آورد و همچنين شما
مهر و محبت حضرت آقا هديه بسيار بزرگيست كه دختر شما در كودكي او نو بدست آورده قدرش رو بدونيد اما بايد بيشتر مراقب باشيد چون آزمايش هاي الهي هم يراي شما سخت تر خواهد بود
موفق باشيد
سربازان گمنام با عنایت حضرت صاحب الزمان دست همه منافقین رو از این ملت و سرزمین کوتاه خواهند کرد و باعث دلگرمی ما و دل آشفتگی دشمن خواهند بود. اللهم احفظ قائدنا الامام خامنه ای
قدرت و سرعت عمل بچه هاي اطلاعات واقعا ايول داره. امنيت و آرامش ما مديون زحمات آنهاست. خسته نباشيد.
الله اکبر الله اکبر الله اکبر
خداوند منان راسپاسگزاروشاکریم
که دستان ناپاک وپلیدعوامل ترورشهیدگرانقدرداریوش رضایی نژاددربند سربازان گمنام امام زمان (عج) شد.بدخواهان پلید وکردل بدانندکه صاحب این انقلاب حضرت ولی عصر(عج)است خونخواه این جوانان مظلوم نیز ایشان می باشد
ومن الله التوفیق
نه کاری به نظام دارم نه سیاست ولی مطمئنم کسایی که تو این نظرات منفی می دن صد در صد طرفداران همون قاتلین دانشمندان وبزرگان کشور هستند و دوست دارن دانشمندان کشورشون که از گوشت و پوست و همنوعشونه به دست عمال صهیونیست به خاک و خون کشیده بشه...
واقعا برای این عده متاسفم
بعضی ها افراد شرافتمندی هستند ولی متاسفانه درمورد علامت کامنت ها توجه نمی کنند .البته درهمه جای دنیا افراددون صفتی هم پیدا می شوند که درموردآنها تاسف خوردن کفایت نمی کند. ازباطن های پلید این گونه افراد به خداپناه می بریم.
سلام
درود خدا بر این دلاورمردان خدایی
وقتی که خبرهای پیروزهای اطلاعاتی ایران را در رسانه ها مطالعه میکنم واقعا مسرور میشوم وبه خود و کشورم می بالم
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار