بازدید 5707

مراسم چهلم شهید رضایی نژاد برگزار شد

در این مراسم که وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ، معاونان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ، خانواده شهید ، جمعی از استادان و دانشجویان حضور داشتند ، آقای خواجه سروی در سخنانی شهادت را وسیله واصل شدن به لقاءالله دانست و گفت: دشمنان گمان کردند که با ترور این شهید به اهداف خود دست یافتند در حالیکه شهید رضایی نژاد به سعادت ابدی رسیده و دشمنان نیز خوار و ذلیل و شکست عایدشان خواهد شد.
کد خبر: ۱۸۸۵۸۴
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۸:۲۶ 05 September 2011
مراسم چهلم شهید داریوش رضایی نژاد در مسجد دانشگاه تهران برگزار شد.

به گزارش واحد مرکزی خبر ؛ در این مراسم که وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ، معاونان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ، خانواده شهید ، جمعی از استادان و دانشجویان حضور داشتند ، آقای خواجه سروی در سخنانی شهادت را وسیله واصل شدن به لقاءالله دانست و گفت: دشمنان گمان کردند که با ترور این شهید به اهداف خود دست یافتند در حالیکه شهید رضایی نژاد به سعادت ابدی رسیده و دشمنان نیز خوار و ذلیل و شکست عایدشان خواهد شد.

معاون فرهنگی وزیر علوم تاکید کرد: دانشگاهیان ایران اسلامی همیشه در جهاد در راه اسلام بویژه جهاد علمی سربلند بوده اند و در این آزمون بزرگ نیز که نخبه ای از دانشگاهیان به دست عوامل استکبار به شهادت رسید آزمون خوبی را پشت سر گذاشته اند و با حمایت از راه این شهید و حضور فعال در عرصه های علمی مانند گذشته به دشمنان ثابت کردند که نمی توانند دانشجویان را وسیله ای برای استحاله نظام قرار دهند.

معاون فرهنگی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی نیز شهید رضایی نژاد را فردی فعال ، کوشا و موفق و در عین حال متواضع معرفی کرد و گفت: دشمنان با این ترور فکر می کردند که می توانند جلوی پیشرفت های دانشگاهیان ایران را بگیرند اما صدها رضایی نژادی ها در دانشگاه خواجه نصیر و دیگر دانشگاههای کشور راه این شهید را برای پیشرفت همه جانبه علمی ادامه خواهند داد.

حجت الاسلام نوری تاکید کرد:آنان شهیدان علیمحمدی ، شهریاری و رضایی نژاد را از جامعه علمی گرفتند اما خون آنان درخت انقلاب اسلامی را شکوفا خواهد کرد و حرکت دشمنان با پیشرفت روزافزون فرزندان علمی انقلاب نقش بر آب خواهد شد.

داریوش رضایی نژاد کارشناس ارشد رشته برق گرایش قدرت و پژوهشگر دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی اول مرداد گذشته در مقابل منزلش به دست ایادی استکبار به شهادت رسید.

 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم