بازدید 99013

مجري شبكه 5 ممنوع التصوير شد!

کد خبر: ۲۵۲۶۴۰
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۱ - ۰۸:۴۷ 21 June 2012
 ماجرا از جمعه 11 خرداد امسال در شبكه تهران آغاز شد. زماني كه محمد رويانيان، مدير عامل تيم فوتبال پرسپوليس در واكنش به سؤالات مهدي واعظي، مجري برنامه«ورزش از نگاه پنج» به شدت عصباني شد و او را «بچه جان» خطاب كرد. 

به گزارش بانی فیلم: در اين برنامه، رويانيان به واعظي كه درباره صحبت‌هاي انتقادي علي پروين سؤال مي‌كرد، به تندي گفت: «بچه‌جان، تو مديريت من را زير سؤال مي‌بري؟ من به اندازه سن تو در اين كشور خدمت كردم و مدير بودم.» او همچنين گفت: «اين چه وضع سؤال پرسيدن است؟ چه كسي شارژت كرده كه اين‌طور سؤال مي‌پرسي». 
 
 همين اتفاق منجر به اعتراض‌هاي شديد رويانيان به مديريت شبكه تهران شد و سعيد مقيسه مدير جديد اين شبكه نيز كه به تازگي سكان مديريت اين شبكه را در دست گرفته، براي جلوگيري از هرگونه جنجال و حاشيه‌سازي، حكم به تعليق موقت واعظي داده است. 

بر همين اساس، اين گوينده تا اطلاع ثانوي ممنوع‌التصوير شده است و هفته گذشته نيز، دو مجري ديگر برنامه «ورزش از نگاه پنج» را اجرا كردند. واعظي از جمله مجريان شبكه تهران است كه از اواخر دهه 80 به جمع برنامه‌سازان اين شبكه پيوست. در كارنامه او اجراي برنامه‌هاي «با ما اينجا» و «صبح بخيرتهران» ديده مي‌شود. گفته مي‌شود اين مجري يك طرفدار متعصب تيم استقلال است و مواجهه او با رويانيان، تا حدود زيادي از همين مسئله نشأت گرفته و براي او دردسرساز شده. البته گويا اين ممنوع‌التصويري بيشتر براي آن است تا آبها از آسياب بيفتد تا زمينه براي حضور مجدد اين مجري جوان فراهم شود. 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان