بازدید 97220
یک یادآوری به مسئولان در روز ملی خلیج فارس:

فرمانده اماراتی: اراده کنیم سه جزیره ایرانی را به آتش می‌کشیم!

امروز در ایران روز ملی خلیج فارس است؛ بنابراین، یک یادآوری در این روز تاریخی بسیار ضروری است و آن هم یادآوری گستاخی‌های یک فرمانده اماراتی است که در دزدی فرهنگ و تمدن، ید طولایی دارد و اینک به دزدی زمین آمده‌ است.
کد خبر: ۲۴۱۰۴۳
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۰:۲۸ 29 April 2012
امروز در ایران، روز ملی خلیج فارس است؛ روزی که خلیج فارس نه به عنوان یک نام یا واژه که به عنوان یک تمدن و یک فرهنگ، هژمون بودن تمدن و فرهنگ تاریخی ایرانیان به حاشیه نشینان خلیج فارس را تداعی می‌کند. کم نبودند دزدانی که در تاریخ به غارت اندیشه و فرهنگ مبادرت ورزیده‌اند؛ کسانی که میراث غنی تمدنی ایرانیان را تاراج و به نام خود ثبت کرده‌اند؛ از دزدیدن مولوی تا ربایش خلیج فارس و این دزدی از سوی همسایگانی بدون تاریخ و اصالت همچنان ادامه دارد.

به گزارش «تابناک»، اما فرا‌تر از این همه، یک یادآوری در این روز تاریخی بسیار ضروری است و آن هم یادآوری گستاخی‌های یک فرمانده اماراتی است که در دزدی فرهنگ و تمدن یدی طولانی دارد و اینک به دزدی زمین هم آمده‌ است.

بنا بر این گزارش، در روز‌های اخیر، «ضاحى خلفان»، فرمانده پلیس دبى در واکنش به اظهارات یک فرمانده سپاه پاسداران ایرانى ـ که از استقرار نیرو‌هایش در جزایر سه‌گانه سخن گفته بود ـ خاطرنشان ساخت: «حضور این نیرو‌ها در سه جزیره اماراتى تحت اشغال، بی‌گمان نشانه ترس تهران از توان امارات است».

او که در «تویتر» نظر خود را نوشته، گفته است: «اگر واقعاً امارات قصد جنگ داشت،‌ تر و خشک سه جریره را به آتش مى‌کشید، لیکن ما خواهان در پیش گرفتن راهکارهاى مسالمت‌آمیز با همه همسایگان خود هستیم».

ضاحى خلفان بر توان کشورش تأکید کرد و گفت: «اگر بحث قدرت باشد، امارات واقعاً قدرتمند است».

وى از هنگامی سخن گفت که نیروهاى ایران وارد جزایر سه‌گانه شدند.

او گفت: «جزایر ما هنگامی به اشغال درآمدند که هنوز ارتش یکپارچه امارات تشکیل نشده بود. این اشغال تنها ساعاتى پیش از اعلام اتحاد امارات صورت گرفت».

وی سپس افزود: «کشور ما هنوز ارتش نداشت، حال آنکه نیروهاى نظامى ایران، پنجمین ارتش جهان را تشکیل مى‌دادند. ولی اکنون وضع کلاً فرق کرده است».


فرمانده پلیس دبى برای نمونه، از توان نیروى هوایى اسرائیل سخن گفت. وى به سخنى از «جان باگوت گلوب پاشا»، فرمانده بریتانیایى که خاطرات و افکارش را درباره خاورمیانه نوشته، به این مضمون اشاره کرد: «برترى هوایى اسرائیل در همه جنگ‌هایش، علت پیروزى بر ارتش‌هاى عرب بوده است».
ضاحى خلفان سپس توضیح مى‌دهد: «حال، امارات حقیقتاً داراى یک نیروى هوایى زبده و کوبنده است».

نام خلیج فارس است به زبان لاتین قدیمی: Sinus Persicus امروزه:Sinus Persici در نقشه آمده است.



هرچند این اظهارات خصم‌آمیز و تحریک‌کننده در برخی جهات به دلیل کم‌اهمیت بودن گوینده آن، چندان نیازی به پاسخگویی ندارد، به هر حال، در سطح دیپلماتیک باید پاسخ‌های این پلیس جوان داده شود و عملا در سیاست‌ها به گونه‌ای درباره امارات تجدید نظر شود که وی بداند کی، کجا و چگونه سخن بگوید. گویا وی به کلی فراموش کرده درباره ایران سخن می‌گوید!
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۱۹۷۷
انتشار یافته: ۱۴۶
ببین آقای محترم ! تو به فرض محال سه تا جزیره رو به آتیش کشیدی ! ما سه تا جزیره رو آتیش بزنیم که شما دیگه رو نقشه نیستی !!!!! دوماً تو میتونی بیا یه وجب از جزیره ما رو آتیش بزن !!!! آخه یه چیزی بگو بگنجه . یکی اینو به عربی ترجمه کنه براش .
پاسخ ها
m-236
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۰
بابا بنده خدا يه شكري خورده الانم حتما از ترس سوراخ موش پيدا كرده قايم شده... ميخواسته ابراز وجود كنه نميدونسته ايرانيا اينجور لهش ميكنن تابي جون......
جمشید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۰
به خواهش این دوستم پیام وی را برای رییس شرطه دبی ترجمه می کنم:
انظر ایها الشرطی!
علی فرض المحال ضربتَ النار علی جزائرنا؛ هل تصوّرتَ ان ضربنا النار علی جزائرکم؟ دِ نه دیگه! لم تتصوّر! ان ضربنا النار علی جزائرکم دیگه لا تنظر الامارات ابدا فی حواشی الخلیج الفارسی! مفهوم؟
طاقدیس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۱
منم می خوام یه پیام بزارم براش به عربی:

انت الزرزر الزیادی
انت الباجگیر الاسراییل

آخرشو به فارسی میگم :)
برو با بزرگترت بیا
همه ارتش های دنیا هم که بیان یک وجب از خاک مارو نمیتونن بگیرن
مواظب باش دود این حرفات به چشمتون نره
طاقدیس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۱
وای به حالت امارات
اگر سپاه فردا بیاد

خدایی دهنتون سرویسه کم حرفه یاوه بگید
اما واسه خندید مردم ما خوبه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۱
دمت گرم! عجب ترجمه اي! كلي حال كرديم.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۱
هههههههههههههههههههههههههههههههه دمت گرم پليس جوان کلي خنديدم از اين آتيش بازي بپا دستت نسوزه داداش .......حيووووووووووني نميدونستم توهم تو امارات باعث پست و مقام ميشه 4تا هواپيماي آمريکائي رفته اونجا چه توهمي زدن.... راستي اگه اين هواپيماها گره گشا بود خود آمريکا يه شکري ميخورد ديگه...... راستي راستي يادم رفت حاله که آدم مهمي شده بهش بگين زشت اون کلاه بابا يه خورده خرج کنه حالا که هوا پيما دارن که............. زشته با اون کلاه زاقارت..........هه هه هه هه ............خل و چل............
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۱
زيادي ور ميزنند من بودم امارات رو سر جاش ميشوندم مسئولين چرا مدارا مي كنند نميدونم
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۱
تعداد نظرات رو که میبینم به ایرانی بودن خودم میبالم
زنده باد وطنم که اگر نبود، نیست بود جان و تنم. زنده باد ایران و ایرانی
سلام . من یک هموطن بوشهری هستم امروز روز ملی خلیج فارس است و چقدر چهره شهر با بنرهای زیبا مزین به نام خلیج فارس مزین گردیده است . فقط کاش تابناک نامه رییسعلی دلواری به حکام وقت ایران را می گذاشت که نوشته است حاضر است با 100 تفنگچی بحرین را بازپس گیرد .
پاسخ ها
غضنفر خان
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۱
احسنت بنازم به غيرت غيور مردان
یک خوزستانی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۱
درود بر رئیسعلی دلاوری و همه بوشهریان عزیز
یکی نیست به این بدبخت بگه وقتی هواپیماهای امارات بلند شدن با یه موشک ایران دیگه جایی برای نشستن که پیدا نمیکنند.
حرکت 70 میلیون دست در آب نیلگون خلیج همیشه فارس به یکباره موجی شود که امارات فرسنگها زیر خلیج همیشه فارس فرو رود و مدفون شود
پخه ژنرال
برو بچه جون با این کارا مارو نمیتونی تحریک کنی کشوری که نمیتونه یک کیلو سیب زمینی تولید کنه و کل ارتش و پلیسش حریف یک کلنتری ما هم نیست وای به حال ارتش و سپاه ما
"این اشغال تنها ساعاتى قبل از اعلام اتحاد امارات صورت گرفت"
یارو خودش هم اذعان کرده که امارات تازه درست شده و ایران توان نظامی داشته یعنی از قبل بوده است.
ضمن اینکه توی همون ساعات خیلی اتفاقای دیگه هم تو دنیا افتاده شاید اونا هم مربوط به امارات باشه یه پیگیری کنند اماراتی ها بد نیس مثلا خیلی کشورهای از استعمار اروپایی ها در اومدن یا گاندی و غیره و ... خیلی کارا کردن.
با سلام

چهره این بنده خدا بیشتر به هنرپیشه های کمدی میمونه تا رئیس پلیس !
خوب بعدش چیکار میکنید !!! کشور شما یکم از این جزایر بزرگتره !!! ما همه فوت کنیم اونجا سونامی میاد .

اینا واقعا دلشون به چی خوشه که این حرفا رو میزنن
مورچه چيه تا كله پاچه ش چي باشه؟!
اگر ايران آب دريا را فوت كند امارات غرق مي شود
پادشاه شاخ دار خواست حلزون هم میگه منم شاخ دارم امارات حلزون هم درمقابل ایران نیست
رییس پلیس که اینقدر احمق باشه ، وای به امنیت امارات.
چه غطهای بزرگ تر از قد و قواره شان افاضه میفرمایند.ایشان نمیدانند فقط ایرانیان مقیم دبی اراده کنند دودمان آقایان بر یاد داده خواهد شد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۰
فقط نميدونم چرا اراده نميکنن. باور کنين جنگ نميخواد فقط سرمايه هاتون رو از دبي بکشين بيرون و در جزاير ايراني سرمايه گذاري کنين
غضنفر خان
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۱
فقط نميدونم چرا اراده نميکنن. باور کنين جنگ نميخواد فقط سرمايه هاتون رو از دبي بکشين بيرون و در جزاير ايراني سرمايه گذاري کنين البته اگر غيرتي در جانشون باشه ميكنن
تابناك جان!
يه پيشنهاد دارم براتون.
بهتره بگرديد ببينيد نام امارات در گذشته ايران در اين ناحيه چي بوده؟ از اين به بعد اون رو با نام قديم ايرانيش خطاب كنيد! تا يه كمي اين بچه پر رو روش كم بشه!!!
پاسخ ها
سعيد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۰
معني كلمه تنب در زبان محلي جنوبي به معناي تپه است.همين سند كافيه؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۱
امارات همان استان جلفاوه ايران است و نام ابوموسي هم بوم سوز به معني سرزمين سبز كه نامي ايراني است .
این آقا خیلی بیجا کرده امارات در این حدا نیست با دوتا موشک کل امارات از کار میفته
اين مردك مثه اينكه حواسش نيست داره در مورد كجا و چي حرف ميزنه!
بنده به نوبه ي خودم به ايشون ميگم :
ســـــــــــــــــاكــــــــــــت!
به خدا دیگه شرم اوره ........تا کی سکوت ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خنده دار بود. طرف خدای اعتماد بنفسه. کاش بگید بیاد ایران حرفاشو تکرار کنه بخندیم
اين رئيس پليس امارات هم حتما شيشه و يا مواد افيوني ديگر مصرف كرده و كمي توهم به او دست داده و در افكار پوكي مغز خود چند كلمه به جاي مادر شوهر عريضه نوشته و خوانده و احتمالا خيالاتي شده و شما خواننده عزيز زياد هم جدي نگيريد و فقط كمي نيشخند بزنيد به بيانات توهم زا آقاي رئيس پليس امارات يك مازندران اگر فوت كند امارات مستقيم در خليج فارس غرق خواهد شد مگر هوانيروز ما دست و پا بسته اند ما در جنگ ثابت كرديم كه مي توانيم آقاي رئيس پليس امارات هنوز در مملكت ايران اسلامي مثل شهيد شيرودي ها و كشور هاي زياد هست كه بتوانند راه همان دلاور مردان را ادامه دهند و امارات شيخ وشيوخ را سر جايش بنشانند.
راست میگن بابا چرا قبول نمیکنیم که نیروی هوایی امارات توانمند است ، کلی هواپیماهای جنگی پیشرفته خریدن ،مهم هم نیست که هنوز خلبان ندارن مهم اینه که با خریدن آنها خودشونو قوی میدونن . سپاه قدس خواهشن دوتا ترقه های جهارشنبه سوری رو تو دبی بزنید تا همه ببینند چه ارتش قدرتمندی دارند .
تیتر رو که خوندم فکر کردم یه متن طنز هستش.اما انگار واقعا جدی جدی گفته شده. خجالت نکشیده این حرفو زده؟ما دست خالی بریم جلوشون همه با هم یه فوت کنیم باد بردتشون.چی می گن واقعا؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!
وقتی میری خودکار بخری 200 تومان
وقتی میری لاک غلط گیر بخری 1000 تومان
یعنی اشتباه روی کاغذ هم قیمتش گران تمام میشه
حتی فکر تجاوز به ایران هم روی کاغذ هزینش زیاده
به این می گویند حرف گنده تر از دهان .
پاسخ ها
غضنفر خان
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۱
نخير عزيز اينا جوك نود ويك هستش
سلام
امید داشتیم با فروکش کردن اثبات حقانیت مان در بحث انرژی هسته ای صلح آمیز به امور داخل کشور پرداخته شود. اما ظاهرا دشمنان با ادعاهای ساختگی (با حمایتهای دیگران) در پی کند کردن حرکت پیشرونده ما هستند.
اسمون برید زمین بیایید خلیج فاس اسمش با خودشه دیگه هم حرف نزن اعصاب ندارم به حرفای یامفت کسی گوش کنم ما هر چی هی هیچی نمیگیم اینا دارن پر رو میشن
با سلام و خسته نباشید به تمامی رزمندگان ایران اسلامی.به فرمانده محترم اماراتی بفرمایید.ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست مزد خود می بری و زخمت ما می داری.همین و بس
به یکی از پایگاه های بسیج مردمی شهرستان ابو موسی اجازه بدهند به تنهایی قادر است پاسخ این گستاخی ها رو بدهد .
آخه جوجه فکلی فرض محال که حماقت کردی و با هوا پیما اومدی یه غلطی کردی . اونوقت باید داخل ایران فرود بیای چون تا موقع برگشت شما دیگه چیزی به نام امارات وجود نداره .
مورچه چیه که کله پاچه اش چی باشه . کل امارات به اندازه یه شهر ما نیست . اراده کنیم ده دقیقه ای از روی نقشه حذفش می کنیم. ولی خب یه بچه بدون اجازه بزرگتراش یه حرف مفتی زده
يه رئيس پليس؟!! لااقل يكي حرف ميزد كه جايگاهش رو داشته باشه.بهش بگين بره مراقب ترافيك باشه كافيه.كسي ازش انتظار همچين حرفهاي قلمبه اي رو نداره.
الان مثلا با اين وسعت كشورش اگه كلا توش رو پر كنه از هواپيماي جنگنده، چقدر ميتونه زير آتيش فقط توپخونه ايران تو همين جزيره ها تحمل كنه؟ يه توپ 120 از تو جزيره ها شليك كنه از اون طرف امارت در ميره.در ثاني. يه هواپيما براي فعاليت نياز به فرودگاه داره با يه حجم آتيش چه با توپخونه چه با حمله موشكي پيش دستانه ، اين هواپيماها دود ميشن ميرن هوا. اون وقت يه ارتش 20 ميليوني ميمونه و يه كشور به كوچيكي يه استان ما.
برادر اماراتي!!!
شما تنها مي توانيد اراده كنيد براي چهار نفر آدم در كشورتان يك تانكر غلات بپزيد و هفت و هشت تا هم گوسفند بريان سر آن بگذاريد!
سفره ملتتان را آتش زديد كافي است!!! راضي به زحمتتان نيستيم!!! ممكن است غذا سر دلتان بماند يا اخي!!!
واقعا" مسولین هنوز هم میخوان ساکت بمونند و چیزی نگن . دیگه همین مونده که فحش هم بهمون بدن.
اخه این امارات فسقلی که محتاج ایرانه چطور این گستاخانه رفتار میکنه.
شاید هم بخاطر اینکه هیچ عکس العملی از ایران نمیبینه که هر روز گستاخ تر میشه .
مسولین محترم باید کاری کرد هر چه زودتر
شتر در خواب بیند پنبه دانه
کشوری که برای دیدنش باید پونس را از روی نقشه برداشت سیبل کوچکی برای موشکهای ایران است. این گونه یاوه سرایی ها نشان از خوردن شام سنگین است.
آخه یکی نیست به این زبون نفهم بگه اگه شاید بتونی جزایر رو به آتیش بکشی در عوض ما سه سوته تمام خاک و آب و هستیتون رو نسیت و نابود میکنیم . یه کم مواظب زبونت باش
بهتر است اسم خیابانی که سفارت امارات در آن قرار دارد به خلیج فارس تغییر یابد.
چی کار کنین؟؟؟؟اراده؟؟؟؟؟دروغ می گی!!!!!!نم کنی ضایمون می کنی!!!
خدایی 1000 تا سرباز تک آور دوره دیده برا جنگ امارات در حالت عادی(بدون دخالت ) کافین!!آماده بودی بگو.
به این اقا پلیس بفرمایید دبی شهر شیشه ای که اگه یک خمپاره منفجر شه همه چیزش یک شبه به باد میره ایشون تشریف ببرند مراقب کاباره ها و مراکز فساد امارات حفاظت کنند که منبع در امد خوبی برای شیوخ شون است این حرف به اندازه قد و قواره شون نیست ای کاش فقط یک خطای احمقانه بکنند
این نو کیسه های تازه به دوران رسیده راستی راستی فکر میکنند عددی شدن
بابا ابنا خیلی خودشونو گرفتن.اگر 4تا هواپیمای بمب افکن برن کل کشورشون جمع شده .چی فکر کردن اینا اینجوری نطر می دن.
دو كلام هم از مادر عروس !!!!!!
هههههه
آره جون تو . دیدم اسرائیل تو جنگ 33 روزه با حزب الله چجوری پیروز شد ...؟
بسم الله
سلام
این احمق دلاوران ایران را در دفاع مقدس ندیده
باید مقداری چسب در دهانش ریخته شود
تا یاوه نگوید
پاسخ ها
مجید
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۱
اقا رضا یه چیزی میگی ها این احمق سنش به زمان جنگ نمیرسه اون موقع تو این دنیا نبوده حالا یه غلطی کرده بهتر بجای چسب ریختن بهش بگیم بره راجع به جنگ 8 ساله یه تحقیقی بکنه بجون خودم لال میشه
به امید روزی که آنقدر قوی و با ابهت باشیم که هیچ احد و کشوری نتونه به خودش اجازه بده مثل مگس وزوز کنه.
هم فرمانده اماراتي و هم همه مردم دنيا مي دانند امارات اصلا كشور مستقلي نيست و تحت الحمايه هاي آمريكا هستند و سخن ايشان را مي توان ايچنين تفسير كرد كه :من آنم كه رستم بود پهلوان"
هواپیماهایی که نتوانند قبل از عملیات از باندشان بلند شوند چه اهمیتی دارد . واقعا فکر کرده اید که کشوری که به راحتی از ناوهای مدرن امریکایی جاسوسی می کند برای هواپیماهای داخل آشیانه شما فکری نکرده است .
قبل از اینکه به باند پرواز برسند این موشک های ماست که خاک شما را شخم می زند .
ایران اگه اراده کنه توی 30 دقیقه امارات رو میگیره
این جوجه هم فکر کنم تخم کفتر خورده زبون باز کرده
آمریکا و اسرائیل و انگلیس و... 34 ساله دارن ما رو تهدید میکنن هنوز یکیشون جرئت نکرده دو تا هواپیما بفرسته بالا سر ما اون وقت شما زپرتی ها کی باشید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دنيا بدانداگر ميخواهد ايران را يكپارچه و قدرتمند ببيند اين گستاخي ها را ادامه دهد.
باسمه تعا لی
لطفا وزارت امورخارجه و فرماندهان پرتوان و غیور نیرهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با اقتدار و پرتوان جواب این گستاخی های تازه به دوران رسیده را بدهند تا بعدا برای ما دردسر نشونند
يا ايها الشرطي انظر الي خريطتك و بعدها تقول ما تري
ساعت 12 شب بوقت امریکاست و معمولا سری بسایت شما میزنم و فکر کردم اولین کسی باشم که کامنت بکذارم ولی وطن دوستان دیگری از من زرنگتر بودندو این نشاندهند اینست که ما ایرانیها بوطنمان تعهد داریم وتا ابد از این مرز و بوم دفاع خواهیم کرد و کسی نیست بانها بگوید که پشه چی هست که کله پاچه اش چی باشد دبی اگر دبی شده بخاطر ایرانیها و کدیریت انگلیسها بوده و خود اعراب هیچکاره بودند وفقط از پول نفت خدا داده را خرج کردند البته مقداری را و بقیه اش را در دیسکوهای غربی خرج عیاشی کردند و ما ایرانیها بایستی بدانیم که اعراب حتی صهیونیستها را بما ترجیح میدهند و ما باید بفکر خویش باشیم
تحويلش نگيرين زياد
اشکالی نداره این کشور نو پا و 40ساله امارات هم جوان هست و جویای نام امده ست
امارات مثلا داره الگوی اسراییل رو کپی می کنه ایران باید بجای محافظه کاری کارهای عمده روی سه جزیره انجام بده تا اعراب کلا بی خیال شن
اگر به نقشه امارات نگاه كنيد،هيچ مرز رسمي وتعريف شده اي با عربستان وعمان ندارد،لذا اين كشور 30 واندي ساله هنوز ماهيت مشخصي ندارد،چطور ادعاي تملك جزيره ايراني را دارد در صورتيكه هنوز مرزهايش را با دوكشور عربي هنوز نهايي نكرده است
تابناک عزیز ، عکس این بی سر و پا را از سایتتون حذف کنید - ما که معتاد خواندن مطالب سایت شما هستیم دو روزه که دائم قیافه این فرمانده را میبینیم و عذاب می کشیم. به جای تصویر ایشان تصویر کویر لوت را بگذارید
به این پلیس بگید که صدام حسین که بزرگتره همتون بود هیچ غلطی نتونست بکنه چه برسه به جوجه هایی مثل شما
بابا مرد حسابی هواپیما که نمی شود مظهر قدرت آیا شما کسی مثل عباس بابایی و یا عباس دوران دارید . اگه یه وقتی موشک دید هواپیما را رها می کنید . چون شما عباس ها را ندارید . متاسفم آقای پلیس کمدین اماراتی خواب دیدی خیر باشه مواظب باش نچایی (سرما نخوری )
ولش کنید. جواب ابلهان خاموشیست
دوستان عزيز نيازي نيست جواب اين آقا را اينقدر احساساتي بدين جسارت اين شخص از پشت گرمي اربابشه ، امارات حكم سگي را داره كه با اتكا و پشتيباني صاحبش پارس ميكنه الآن هم بهش ديكته كردن كه ادعاي تصاحب سه جزيره ايراني را مطرح كنه وگرنه اونهائي كه بايد قدرت سياسي و نظامي ايران را بدانند كاملا به اين مسئله آگاهند و تمام دشمنيهاي آمريكا و غرب بر سر قدرت روز افزون ايران اسلاميه
پاسخ ها
مجید
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۱
بابا اربابشم هیچ غلطی نمیکنه اگه قرارباشه ما بریم مطمئن باشید یه 10،15 تا کشور دیگه رو هم با خودمون میبریم
زیادی حرف میزنند باید جوابی دندون شکن بهشون داد که دیگه از این تهدید ها نکنند
الحمدالله الذی جعل عدونا من الحمقا
این جزیره بخش جدایی ناپذیر ایران است
جالب اینکه حتی پیش از تاسیس کشور!مجعول امارات این جزایر در اختیار ایران بوده یعنی اماراتی که حدود 40 سال از تاسیس آن میگذره اینقدر بی شرمانه اظهار نظر می کنه و جزایر ایرانی رو از آن خودش میدونه.
نکته جالب دیگه اینکه بحرین تا سال 1350 استان چهاردهم ایران بوده و اگر بی لیاقتی و بز دلی محمدرضا شاه پهلوی نبود،این تکه(بحرین)هنوز در مالکیت ایران بود.ولی عربها کور خوندن رئیس جمهور که به ابوموسی سفر کرد باز هم این کار رو می کنه و با طرح هایی که داره تصویب می شه،به امید خدا بافت جمعیتی این جزیره هم از ایرانی ها مملو خواهد شد.
آفرین به رئیس جمهور شجاع که این سفر رو انجام داد.
دوستان عزيز ! ضمن محكوم كردن هر گونه تعرض به خاك ايران لازم مي دونم يك مسئله را خدمتتان گوشزد كنم و اون اينكه هيچ وقت هيچ چيز را دست كم نگيريد ! در قرن 21 اول جنگ جنگ اقتصاد است و بعدش تكنولوژي ! پشت اين شيخك ها دولت هاي بسياري هستند كه مي توانند تكنولوژي مورد نياز آنها را تامين كنند و آنها را وارد جنگي نمايند كه در نهايت به نفعشان تمام شود ! احساسي صحبت نكنيد
من فكر مي كنم مي خواد اونجا آتش روشن كنه براي چهار شنبه سوري امسال ما كه همگي بريم اونجا تا از روي آتش بپريم و بگيم تمام خاك ايران هميشه سرسبز از آن ماست زياد هم حرف بزنيد امارات را هم مال خودمون مي كنيم
سلام
من یه عربم البته یه عرب ایرانی میخواستم اینو بگم این شرطی را بسپارید به ما عرب ها ی خوزستان تا حسابش را کف دستش بگزاریم صدام که صدام بود حریف نشد شما که سهلید
پاسخ ها
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۱
از مواضع این همشهری غیرتمندم تشکر میکنم احسنت به شعور و درایت شما امیدوارم کسانی که در رویای تفرقه بین قومیت های مختلف ایرانی هستند آرزو به گور بشوند
سلام
به نظرم اين بخش از خاك ايران كه با خيانت زمامداران قبلي اشغال شده و امارات نام گرفته در اين مقطع حساس مذاكرات هسته اي و بحث تحريم ها و تهديدات حمله به ايران از سمت اسرائيل در وهله اول وسيله اي است در دست غرب براي محك زدن افكار عمومي و نيروهاي مسلح ايران.
شايد اينا مي خوان ايران رو وارد درگيري و جنگ با امارات كنند كه تمركز ايران به هم بخوره
پاسخ ها
مجید
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۱
حال کردین به دکتر بگیم دور بعدی سفرهای استانی رو از امارات شروع کنه
تابناک من موندم تو نظرات مارو منتشر نمی کنی، اونت حرفهای استوار کلانتری! امارات می زاری اینجا! همی درسته آخه؟
آخه هرکی قرصاشو نشسته خورده باشه باید حرفش بیاد روی سایت تابناک! ای بابا از تو!
از رشادتهای دورا ن جنگ تحمیلی برای این مردک تعریف کنید تا برود پیش بزرکترش ساکت شود.
با سلام به همه ایرانی ها. این یارو حرف بی ربط زده .اگه عراق وصدام لعنتی چند ساعته کویت رو گرفتند. ما امارات رو اشغال نمی کنیم بلکه چند دقیقه ای نابودش می کنیم . فقط با تعدادی کماندوها. یا حق
خودت و کلیه حامیان مجازیتو فقط 1 بسیج روستای ماه حریف . اگه نمی دونی برو اسناد جنگ ایران و عراق مطالعه کن احمق ، صدام هم می خواست یک روزه به تهران برسه . امریکاییها خرت کردند نفت تو بردن چند تا طیاره بهت دادن هوا برت داشته . اراده باید تو جنگ داشته باشی نه ارابه /
کاری نکنی بیام دبی با یک نارنجک خودت و تاریخ کشورت را محو کنم
آخه هيچكه نبود به اين احمق بگه فرق آدم با حيوان اينه كه قبل از انجام هر كاري كه توان انجامش را داشته باشه به عواقبش هم فكر ميكنه
ضاحى خلفان بر توان کشورش تأکید کرد و گفت: «اگر بحث قدرت باشد، امارات واقعاً قدرتمند است».
واقعا" راست میگی !!!!!!!!!!؟
دمش گرم / تاحالا اینقدر نخندیده بودم/ ایول/ بازم بگو بخندیم / سئوال: طرف عقب افتاد ه ست ؟؟
ماقبل از اینکه اراده کنیم کل امارات رو جزغاله می کنیم
هوووووووووووووووووووووووووووشه تند نرو ميچايي
وای اگرخامنه ای حکم جهادم دهد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۱
بابا بیخیال هینا رو گفتیم که حالا هر ننه قمری میاد یه چرتی به ما میگه
م
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۱
برای دفاع ازوطن حکم جهاد نمی خواهیم
بعید به نظر میاد که این مردک احمق دیگه تا این حد بی شعور و بی عقل باشه که بخواد نیروهای مسلح ایران را با به اصطلاح ارتش 10یا 12 هزار نفری امارات مقایسه کنه . به نظر می رسه خط کسایی دیگه می دهند. ولی انچه که مهمه عکس العمل دولت و ملت ایران ، انتظار می رود پاسخ در خور به امارات از سوی دولت داده شود و مهمتر از آن پاسخ مردم ایران استکه نباید به امارت سفر کنند و یا از خطوط هوایی امارات استفاده کنن . چون قامت امارات آنقدر کوتاه است که نیازی به ورود دلاوران ارتش و سپاه نیست . برای شکستن یک گردو نباید از یک پتک سنگین استفاده کرد .
شتر در خواب بیند پنبه دانه.....
اگر جرات داشتی پاتو طرف ایران بذار.
بابا اینا اگه صدای یه طرقه رو بغل گوششون بشنون همشون سوار جت های شخصی شون میشن در میرن نباید زیاد سخت گرفت بالاخره کوچولو ها همیشه دوست دارن یه چیزی بگن که مورد توجه قرار بگیرن
فرمانده پلیس دبی اندازه یک افسر جزء در ایران ازنظر جایگاه اعتبار دارد و اصلا سواد نظامی جنگی ندارد و از قدرت دریایی و از مولفه های قدرت دریایی خبر ندارد هرچند که مثل س... شرطه های دبی از قدرت ایران میترسند و این صحبت ها هم از روی ترس است
ما نیازی به آتش زدن و اینها نداریم ، یه نیروگاهتون رو از کار میاندازیم و خودتون از گرمای صحرای برهوت میسوزین !
درسته شهر بی کلانتره اما توئه غورباقه هم نمیتونی 7 تیر بکشی
بسيج مسجد محله ما براي فتح امارات كافيه. اين يارو الحق فيوز سوزونده. ميشينن فيلمهاي رمبو رو ميبينن جوگير ميشن فكر ميكنن خبريه! بابا خود آمريكاش تو عراق و افغانستان زائيده! تازه مثلا اون خودش قراره رمبو باشه!
فقط باید به این رئیس پلیس خندید
هه هه هه
سلام

خدا نکنه یه بی خرد رو جو بگیره!
یکی به این کودک بگه ما یه ضرب المثل داریم که میگن طرف رو تو ده راه نمیداند سراغ کد خدا رو میگرفت!
بچه اصلا شما میدونی ابو موسی چیه!

واقعا از این غریب نوازی ایرانی ها تو این زمینه ها متنفرم و از بی غیرتی برخی از این تجار!
واقعا ارزش داشت این ازگل ها آباد بشن و خاک سرزمین خودمون همینجور بمونه!
به خدا خاک بی حاصل این مملکت شرف داره به ریگزارای اونجا!
با سلام به کارکنان سایت تابناک

در درجه اول اظهارات فرمانده ی نظامی اماراتی از حلقوم ایشان نیست بلکه از دهان گندیده و حرامخوار و نجس خوار مشتی انگلیسی و امریکائی چپاولگر و غارتگر است که شنیده میشود و ثانیا قصد شومشان این است که ایران را به جنگی ناخواسته بکشانند که جنگی بی ارزش است در حالیکه جنگ و نبرد ایرانیان وطن پرست با سرکرده های آنان است که آن جنگ دل چسب است و ثواب اخروی دارد نه جنگ با مشتی شیخ نشین یا بچه پرروی انگلیسی یا امریکائی که حرفی میزنند که مطبوعات نام و اسمی از آنان ببرد و سپس به مامان و یا به خانم جونش نشان بدهد که بله منهم پوخی هستم.
پس با تماس های دیپلماتی مشکل را حل و فصل کنید که از هرنوع تعرضی جلوگیری شود و بی دلیل نیست که نیروی های نظامی امریکائی به قطر آمده اند که پشتوانه گرمی برای این مردک باشد و حرفهای نسنجیده بزند!؟

اللهم کن لولیک الفرج ... انشاالله
وقتی یک موشک به برج خلیفه اصابت کرد اون وقت می فهمید از این اراجو گفتن باد هواست .....
رییس پلیس امارات تویتر داره؟ حتما دو،رو،ز دیگه هم تو، فیسبوکش میزنه!!!
هواپیما دارین ولی خلبان ندارین خوب!!! من موندم چرا ایران یه جواب رسمی و، درست و، حسابی به اینا نمیده؟
سلام
معذرت می خواهم ، .... در خانه اش زیاد سرو صدا می کند . آرزو بر جوانان عیب نیست . به قول شهید بهشتی بگذارید از عصبانیت بمیرد .
یکی به این ... بگه که اگر این جزایر مال اماراته ، هیچ مادری بچه خودشو به آتش نمی کشه . پس حرف اضافه موقوف
هموطن شما كه اينقدر ايران را دوست داري به جاي احساسات زودگذر پولت را در كشور خودت هزينه كن نه دركشورهاي تازه به دوران رسيده عربي و تركيه "جنگ امروز دنيا جنگ اقتصاديست"
تنها چيزي كه ميتونم بگم اينه درود بر همه شماها كه كامنت گذاشتيد. وهمه يك راي داديد و اون زنده باد ايران وايراني وبايد بگم هر متن از اين ها رو كه ميخونم گل به گل تنم شكفته ميشه.وحالا ديگه وقتشه كه وزارت امور خارجه بزنه تو دهن امارات.
یکی اینو از خواب بیدار کنه و بهش بگه برو صورتت اب بزن و خداتو شکر کن این حرفارو تو خاب زدی مگر نه اگر ایرانیها بفهمند برا همیشه تو خاب می مونی
من و كاكام و بچه هاي محل اگه به امارات حمله كنيم يه شبه اشغالش مي كنيم.
سفر بعدی در دبی وامارات چندگانه تشکیل شود.
قابل توجه فرماندهي پليس دبي كوچولو: از قديم گفته اند سگ در خانه اش هار ميشود.كوچولو شايد ديشب خواب ديدي.خير باشه
چه زود فراموش كرده كه ايرانيهاي سلحشور گردن سردار قادسيه را در خانه اش شكستند.
من به عنوان یک ایرانی از غیرت همه کسانی که به خاک و آب خودشون اهمیت می دن ممنونم.
از تابناک می خوام یه نظرسنجی یه موجی در این خصوص را بندازه تا اونا حساب کارخودشونو بکنن.لطفا
بابا خيلي خيلي ريز ميبنمت
سگ کیست روباه نازورمند
که شیر ژیان را رساند گزند.
صدام می خواست تهران را 6 روزه فتح کند به گردنش طناب بستند فرمانده احمق شما حتما پسر خوانده سردار قادسیه اید
هی :یواش تند نرو بزرگ ازتو از این غلطا نمی توانند بکنند حالا برسی به تو کوچلوی احمق
احتمالا دوستای غربی این بادیه نشین های بی نام و نشون توی مشروباتی که در جلسات لهو و لعب باهم می زنن مواد توهم زا می ریزند. یکی نیست به این ها بگه آخه بدبخت ها از کدوم قدرت حرف می زنید. لابد همونی که صدام بهش تکیه کرد. یه ایران نازنین بود و یک دنیا نامرد که در مقابلش قرار گرفتن . دیدی پوزه همه رو به خاک مالیدیم!
واي كه ماچقدر ترسيديم اون مردك خودشو كل كشورشو چمع كني نميتونند يك كبريت روشن كنند جه برسه به آتيش كشيدن جزيره ها-حرف مفت زده زياد سخت نگيريد.
دوستمون خواب نما شده اهميت نديد پر رو ميشه
بزرگ شما در منطقه كه ادعاي رهبري جهان عرب رو داشت از ايران عبرت گرفت و فهميده بود ايران وايرانيها كي هستند نكنه تو هم ميخواي تجربه كني ولي قبل از هرچيز فاتحه خودت و كشورت رو بخون.
صدای غرش جنگنده های تیزپروازان ارتش باید به گوش شیخک های! جنوب خلیج فارس برسدتا بدانندجوانان این مرزوبوم برای یک وجب از خاکشان چنان غوغا به پامی کنندکه پدرسالارشان امریکاهم جرات نداردنگاه چپ به این مرزوبوم داشته باشد.
اینجا تو تِلوزیون استرالیا که همیشه اسمِ خلیج فارس رو به کار میبارن
لا اله الا الله...
حیف اینجا خانواده نشسته!
جوک سال بود ، سر صبحی کلی خندیدم
اماراتی کی چقندر جزئ میوه جات شده..

با یه گردان عاشورای کاشان .2ساعته فیتیله پیچت می کنیم...ضحاحییییییییییییییییییییییییی
چه غلط زیادی، اگه جرات دارن این کارو بکنن، اونوقت می‌بینن که اماراتی وجود نداره
ما عربهای جنوب ایران از اینکه ایرانی هستیم احساس غرور می کنیم و آماده جانفشانی برای ذره ذره از خاک ایران هستیم حتی در برابرشکمباره ها و فاسدین آنطرف خلیج تا ابد فارس
جزیر ه که نمی تونه اتش بکشد منظوزش نقشه جزیره بود از جنس کاغذ
با این نظرات به ایرانی بودنم افتخار میکنم و دل گرم به این اتحاد و خلوص
lمال این حرفها نیتید فقط چپ نگاه کنید ازنقشه حذف می شود
يارب مباد آنكه گدا معتبر شود
به قول فامیل دور توی سریال کلاه قرمزی ( سیر داغ )
خدا این بنده خدا رو نگه داره که باز هم جوک بگه برامون، از ته دل خندیدم.
نمی دونم چرا مردم ما اینقدر بهشون بر می خوره اخه این ادم در حدی نیست که بشه حتی به حرفاش فکر کرد.به قول دوست عزیزمون یه شکری خورده شما ببخشید.
آب که سر بالا می ره
قورباغه ابو عطا می خونه!!
ضاحى خلفان بر توان کشورش تأکید کرد و گفت: «اگر بحث قدرت باشد، امارات واقعاً قدرتمند است».
زرشک !!!!!!!!!
کوچولو این حرف رو تنهائی نزن برو باباتو بیار!
به نظر من همه این حرفها برای تحریک ما به دستور صهیونیستها زده میشه بهتر است که ما اعصاب خودمون را خورد نکنیم و کار خودمان را بکنیم ، انشا الله با سقوط رژیم آل سعود این بچه شیخ ها هم ساکت میشوند.
با سلام
یکی نیست به این الف بچه بگوید بچه جون با ابزار آلات برنده بازی نکن ,دستت را می برد یا به قولی بچه جون برو سرکوچه با بچه ها بازی کن . وا این حرفها از تو بعیداست
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس