بازدید 9974

ادامه اکران گشت ارشاد وزیر را به مجلس کشاند

کد خبر: ۲۳۸۰۷۱
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۹:۲۰ 14 April 2012
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه وزیر ارشاد در مورد توقف اکران گشت ارشاد به وعده خود عمل نکرده فردا وزیر ارشاد را به کمیسیون دعوت می‌کنیم تا وی در خصوص این خلف وعده به نمایندگان توضیح دهد.
 
حجت‌الاسلام حمید رسایی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با فارس، اظهار داشت: کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در جلسات گذشته خود بررسی‌هایی در مورد دو فیلم "گشت ارشاد" و "خصوصی" انجام داد.

وی افزود: اعضای کمیسیون فرهنگی بعد از بررسی و بحث در مورد دو فیلم ذکر شده مخالفت خود را با اکران آن اعلام کردند.

رسایی با بیان اینکه توصیه کمیسیون فرهنگی به وزارت ارشاد توقف اکران دو فیلم ذکر شده بود، افزود: توقف اکران دو فیلم خصوصی و گشت ارشاد در شورای پروانه نمایش هم مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصمیم اعضای این شورا با توجه به احترامی که برای نمایندگان مجلس و متدینین قائل بودند، بر این شد که از چهارشنبه هفته گذشته فیلم گشت ارشاد اکرانی نداشته باشد.

رسایی ادامه داد: متاسفانه طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه شنیدیم که اکران این فیلم همچنان ادامه دارد بر همین اساس طی تماسی با مسئولین معاونت سینمایی موضوع را جویا شدیم و آنها این طور قضیه را توجیه کردند که برخی سینماها به دلیل این که در ایام نمایش سالن را در اختیار کار دیگری قرار دادند و به همین دلیل بدهکار بودند اجازه اکران به این فیلم دادند و بنا شده که از روز جمعه جلوی اکران این فیلم گرفته شود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: متاسفانه امروز هم مطلع شدیم که گشت ارشاد در حال اکران در برخی سینماها است؛ با توجه به اینکه وزیر در این زمینه به وعده خود عمل نکرده فردا وزیر ارشاد را به کمیسیون دعوت می‌کنیم تا وی در خصوص این خلف وعده به نمایندگان توضیح دهد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان