بازدید 13037
۶

اعلام اسامی برندگان سیمرغ فیلم فجر

کد خبر: ۲۲۶۲۸۳
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ - ۲۱:۱۸ 12 February 2012
دیپلم افتخار بهترین فیلم در مراسم اختتامیه سی امین جشواره فیلم فجر به فیلمهای "روزهای زندگی" به تهیه کنندگی سعید سعدی و "ضد گلوله" به تهیه کنندگی رضا رخشانی اهدا شد.

به گزارش خبرنگار مهر در مراسم اختتامیه سی امین جشواره فیلم فجر برگزیدگان این دوره معرفی شدند.

سیمرغ بلورین بهترین فیلمنامه ارتباطی به فیلم پله آخر به نویسندگی علی مصفا و جایزه ویژه هیئت داوران به داریوش مهرجویی  برای فیلم نارنجی پوش اهدا شد.

در ادامه سیمرغ بلورین بهترین جلوه های ویژه بصری رایانه ای  به کامران و امیر سحرخیز و هادی اسلامی برای فیلم سلام بر فرشتگان تقدیم شد. همچنین دیپلم افتخار این بخش به حسین ایزدی  برای فیلم ملکه اهدا شد.

سیمرغ بلورین بهترین جلوه های ویژه میدانی برای فیلم روزهای زندگی به محسن روزبهانی و سیمرغ بلورین بهترین چهره پردازی به عباس صالحی برای فیلم روزهای زندگی اهدا شد.

همچنین سیمرغ بلورین بهترین طراحی و صحنه و لباس به عباس بلوندی برای فیلم ملکه و سیمرغ بلورین بهترین صداگذاری به محمدرضا دلپاک برای فیلم خرس و دیپلم افتخار این بخش به فرامرز ابوالصدق برای فیلم روزهای زندگی اهدا شد.

سیمرغ بلورین بهترین صدابرداری به ساسان نخعی برای فیلم بوسیدن روی ماه و جایزه بهترین تدوین به هایده صفی یاری برای فیلم نارنجی پوش تقدیم شد.

در ادامه امیر کریمی سیمرغ بلورین بخش بهترین فیلمبرداری را برای فیلم روزهای زندگی و حسن پویا دیپلم افتخار این بخش را برای فیلم راه بهشت از آن خود کردند.

سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد به اکبر عبدی برای فیلم خوابم می آد و سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن به یکتا ناصر برای فیلم یکی می خواد باهات حرف بزنه اهدا شد.

همچنین فرهاد اصلانی سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد برای فیلم زندگی خصوصی و خرس از آن خود کرد.

در ادامه در بخش بهترین بازیگر زن هنگامه قاضیانی سیمرغ بلورین این بخش را برای فیلم روزهای زندگی و بهناز جعفری دیپلم افتخار را برای فیلم تلفن همراه رئیس جمهور از آن خود کرد.

در بخش بهترین کارگردانی سیمرغ بلورین به پرویز شیخ طادی برای فیلم روزهای زندگی و سیمرغ بلورین بهترین فیلمنامه به مصطفی کیائی برای فیلم ضد گلوله اهدا شد.

سیمرغ بلورین بهترین موسیقی به ناصر چشم آذر برای فیلم گشت ارشاد و سیمرغ بلورین این بخش به حسین علیزاده برای فیلم ملکه اهدا شد.

همچنین دیپلم افتخار بهترین فیلم به سعید سعدی برای فیلم روزهای زندگی و رضا رخشانی برای فیلم ضد گلوله اهدا شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۶
تابی دوست داشتیم فضای جشنواره و کنفرانس مطبوعاتی فیلمها رو با خبرنگارت و عکاست تحت پوشش قرار بدی.
تحلیل کنی فیلمهارو.
امیدوارم سال بعد اینکار بکنی.
پس با این حساب باید حتما روزهای زندگی رو دید.
پس عطاران؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل
آخرین اخبار