صفحه خبر لوگوبالا تابناک
مفید صفحه خبر نسخه موبایل
«نمي‌خواستم آن جوان كشته شود»

مادری در دفاع از دخترش مرتكب قتل شد

من از قصد بابك را نكشتم از دخترم دفاع كردم و اصلا هم حواسم به چاقو نبود اگر قاتل بودم بعد از آزادي فرار مي‌كردم اما مانده‌ام ...
کد خبر: ۲۱۰۷۴۲
| |
38059 بازدید
|
پوران رضايي زن 45ساله‌اي است كه دو سال قبل در دفاع از دخترش مرتكب قتل شد. او وقتي فهميد پسري مزاحم قصد دارد به زور وارد خانه‌اش شود، جلو او را گرفت و در اين كشمكش پسر جوان با ضربه چاقو جان باخت. پوران كه ساكن شهرستان ارسنجان است پس از آن بازداشت و بعد از محاكمه در دادگاه كيفري استان فارس به قصاص محكوم شد اما ديوان‌عالي كشور عمل وي را از مصاديق دفاع مشروع دانست و رأي صادره را نقض كرد. پوران كه روز دوم آبان سال 88 روانه زندان شده بود، روز 23 آبان سال‌جاري آزاد شد. او ديروز در گفت‌وگويي با خبرنگار ما جزيياتي از حادثه را شرح داد.

مقتول را از قبل مي‌شناختي؟
   
بابك دو سال بود كه مزاحم دخترم سارا مي‌شد. در راه مدرسه او را ديده و چند بار شماره تلفن داده بود. سارا هم كه آن موقع 13سال بيشتر نداشت يك‌بار به او تلفن زده و شماره خانه‌مان روي موبايل بابك افتاده بود. او از آن به بعد مزاحم دخترم مي‌شد.
   
موضوع فقط مزاحمت بود يا اينكه سارا با بابك رابطه دوستانه داشت؟
   
سارا آن موقع كم‌سن و احساساتي بود و بابك كه 21‌سال داشت، حرف‌هايي به او زده و دخترم را گول زده بود بعد از آن هم سارا را تهديد مي‌كرد و مي‌گفت اگر به خواسته‌هايم عمل نكني موضوع را به دوستان برادرت مي‌گويم. سارا هم از آبروريزي مي‌ترسيد. من بعدا فهميدم شش‌ماه قبل از قتل، بابك يك روز سارا را به جنگل كشانده و از او عكس گرفته بود و بعد از آن تهديد مي‌كرد كه عكس‌ها را منتشر مي‌كند.
   
شما چطور در جريان اين ماجرا قرار گرفتيد؟
   
بابك مزاحم تلفني خانه‌مان بود. يك روز سارا حقيقت را گفت از آن به بعد شوهرم صفر تلفن را بست تا سارا نتواند به بابك تلفن كند. خودم هم حواسم به دخترم بود و هيچ وقت او را در خانه تنها نمي‌گذاشتم و گفته بودم اگر از شماره ناشناس زنگ زدند تلفن را جواب ندهد.
   
روز حادثه چه اتفاقي افتاد؟
   
آن روز بعدازظهري بود براي من يك خريد واجب پيش آمد و براي حدود نيم ساعت از خانه بيرون رفتم، وقتي برگشتم ديدم بابك روي ديوار خانه‌مان است. ساختمان كناري ما نيمه‌كاره بود و بابك با ديدن من به آنجا پريد و رفت. من نمي‌دانستم او در نبود من وارد خانه‌مان شده است، در حالي كه ترسيده بودم داخل رفتم و از سارا پرسيدم بابك چه كار داشت. او هم گفت نمي‌داند و بابك اصلا وارد خانه نشده است. بعد از آن سرگرم خرد كردن سبزي شدم هنوز چاقو دستم بود كه زنگ در به صدا درآمد چون آيفون‌مان خراب بود به دخترم گفتم در را باز كند. از پشت پنجره ديدم بابك پشت در است بدون اينكه حواسم به چاقوي در دستم باشد، بيرون دويدم و سعي كردم در را ببندم تا بابك وارد نشود. من مي‌خواستم آسيبي به دخترم نرسد اما بابك به در فشار مي‌آورد با اينكه نامحرم بود دوبار دستم را روي سينه‌اش گذاشتم و هلش دادم ولي او پايش را لاي در گذاشته بود و نمي‌گذاشت در را ببندم. دفعه سوم كه هلش دادم يك‌دفعه فريادي زد در را ول كردم. او داخل آمد و جلو اتاق پسرم به زمين افتاد. خيلي ترسيده بودم به اورژانس و داروخانه محل كار شوهرم تلفن زدم چون صفر تلفن قفل بود نتوانستم به 110 زنگ بزنم. 10 دقيقه طول كشيد تا اورژانس آمد. شوهرم هم رسيده بود. ما بابك را به بيمارستان برديم قبلش با كلانتري تماس گرفته و ماجرا را شرح داده و گفته بوديم ما به بيمارستان مي‌رويم چون بيمارستان و كلانتري ارسنجان روبه‌روي هم است از همان‌جا من را به كلانتري بردند و 20دقيقه بعد بابك به‌خاطر زخمي‌شدن ريه‌اش فوت شد.
   
چرا با چاقو به سينه او فشار آوردي؟
   
من اصلا حواسم به چاقو نبود و نمي‌دانستم آن دستم است.
   
مگر چنين چيزي امكان دارد؟
   
آنقدر ترسيده بودم كه به هيچ‌چيز فكر نمي‌كردم. من فقط به فكر اين بودم كه دخترم آسيبي نبيند. اصلا انگار در اين دنيا نبودم و متوجه رفتارم نمي‌شدم. بعدا در دادگاه فهميدم در همان چند دقيقه‌اي كه من خانه نبودم بابك از ديوار حياط وارد خانه‌مان شده و به سارا تعرض كرده بود.
   
چرا قبل از آن سعي نكردي جلو رابطه دخترت با بابك را بگيري؟
   
وقتي فهميدم سارا را كتك زدم بعد او را پيش مشاور بردم. بابك براي او يك سيم‌كارت اعتباري خريده بود تا با هم در تماس باشند ولي من مواظب دخترم بودم حتي يك‌بار هم از بابك شكايت كرديم. آن روز دخترم به كلاس واليبال رفته بود و چون دير به خانه برگشت، من خيلي پرس‌وجو كردم. سارا يك‌دفعه از خانه فرار كرد. من و شوهرم هم به آگاهي رفتيم و با توضيح‌دادن ماجرا از بابك شكايت كرديم اما چون يك ساعت بعد سارا به خانه آمد ديگر شكايت‌مان را پيگيري نكرديم. يعني به ما گفتند بايد به دادگاه برويم، ما هم به خاطر آبرويمان اين كار را نكرديم. بعدا فهميدم سارا آن روز همراه بابك به جنگل رفته و آن مشكل پيش آمده بود.
   
ادعا مي‌كني در دفاع از دخترت مرتكب قتل شدي. آيا مي‌داني دفاع مشروع چيست؟
   
شرع اين اجازه را داده كه آدم از خودش و دخترش و ناموسش دفاع كند.
   
شرايط دفاع مشروع را مي‌داني؟
   
نه.
  
زمان قتل از وجود چنين قانوني خبر داشتي؟
   
آن موقع نمي‌دانستم بعدا فهميدم. در زندان فرصت داشتم ترجمه قرآن را بخوانم، آن موقع بود كه اين چيزها را فهميدم.
   
يكي از شرايط دفاع مشروع اين است كه شرايط دفاع نداشته باشي ولي تو مي‌توانستي از خانه فرار كني؟
   
نمي‌توانستم بابك از من بلندقدتر و هيكلش درشت‌تر بود او جلو در ايستاده و راه فرار را بسته بود، ضمن اينكه دخترم در خانه بود و نمي‌خواستم اتفاقي برايش بيفتد.
   
ولي مي‌توانستي با جيغ و فرياد همسايه‌ها را خبر كني؟
   
نمي‌خواستم آبروريزي راه بيفتد فقط مي‌خواستم بابك را دور كنم. من قصد نداشتم او را بكشم.
   
تو به خاطر آبرويت از بابك شكايت نكردي و به خاطر آبرويت روز حادثه از همسايه‌ها كمك نخواستي اين منطقي به‌نظر نمي‌رسد.
   
ارسنجان شهر كوچكي است و همه همديگر را مي‌شناسند، آنجا آبرو خيلي مهم است. ما تا قبل از اين ماجرا پايمان به كلانتري باز نشده بود ضمن اينكه آن موقع مدركي عليه بابك نداشتيم كه بخواهيم از او شكايت كنيم، سارا هم ماجراي جنگل را از ما پنهان كرده بود. من اصلا فكر نمي‌كردم كار به اينجا بكشد.
   
روز اولي كه به زندان رفتي چه اتفاقي افتاد؟
   
آن روز خودم را مي‌زدم، باور نمي‌كردم اين اتفاق برايم افتاده باشد. خيال مي‌كردم كابوس مي‌بينم. من را به بند زندانيان مالي بردند تا چشمم به تلفن افتاد، خوشحال شدم و پرسيدم چطور مي‌توانم تلفن بزنم. گفتند بايد كارت بخرم و يك روز درميان پنج‌دقيقه حق تلفن دارم.
   
در زندان چه كار مي‌كردي؟
   
با زندانيان ديگر كاري نداشتم، خيلي آرام بودم ودر كلاس‌هاي مختلف شركت مي‌كردم. كلاس تابلوفرش، آرايشگري، كوبلن‌دوزي و... شركت در اين كلاس‌ها باعث شد زمان تلفنم زياد شود و روزي 10دقيقه حق تلفن داشتم.
   
در دادگاه، خانواده مقتول چه رفتاري با تو داشتند؟
   
رفتار بدي نداشتند. من حتي خجالت مي‌كشيدم به آنها سلام كنم بالاخره حلاليت خواستم و گفتم من را ببخشند. خانواده مقتول گفتند آن روز پسرشان براي خواستگاري آمده بود اما اين حرف درست نبود، خواستگاري كه تنهايي و آن هم از روي ديوار نمي‌شود. آنها برايم قصاص خواستند.
   
اگر معتقد هستي كار درستي كردي چرا عذرخواهي كردي و بخشش خواستي.
   
به هر حال جان يك آدم را گرفته بودم. من از قبل براي اين قتل برنامه نداشتم اگر مي‌خواستم كاري كنم در آن دو سال مي‌كردم. مرگ بابك يك حادثه بود اما آنها پسر و برادرم را متهم كردند كه ثابت شد آنها بي‌گناه هستند.
   
از پرونده‌ات خبر داري؟
   
در دادگاه اول، پنج قاضي بودند كه چهار نفر قصاص دادند و يكي‌شان من را تبرئه كرد. در ديوان‌عالي كشور دو قاضي حكم را نقض كردند و يكي‌شان گفت قصاص درست است در نهايت حكم نقض شد و من بعد از دو سال و 23‌روز با وثيقه 300‌ميليون توماني از زندان آزاد شدم و حالا هم قرار است روز 21 دي دوباره محاكمه بشوم.
   
درروز آزادي‌تان چه اتفاقي افتاد؟
   
خانواده‌ام جلو زندان آمده بودند. آنها را ديدم، گريه كردم بعد به زيارت شاهچراغ رفتم سپس به دفتر وكيلم آقاي رفوگران رفتم كه تا آن روز او را نديده بودم.
   
فكر مي‌كني در دادگاه دوم چه اتفاقي بيفتد؟
   
ممكن است قصاص بدهند شايد هم تبرئه شوم. من از قصد بابك را نكشتم از دخترم دفاع كردم و اصلا هم حواسم به چاقو نبود اگر قاتل بودم بعد از آزادي فرار مي‌كردم اما مانده‌ام تا بگويم بي‌گناه هستم.

منبع: شرق   
مفید صفحه خبر نسخه موبایل
اشتراک گذاری
سفرمارکت
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۶
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۴۲۶
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۴
دفاع هم نميشه كرد؟!!
پاسخ ها
س. احمدی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۴
معمولا تو این جور مسائل دختر هم مقصره اما این دلیل نمیشه یه نفر تا این اندازه بخواد با آبروی مردم بازی کنه و به زور وارد خونه مردم بشه
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۴
گرچه کارایشون دفاع مشروع معنا نمی ده اما قضات محترم می تونن بنا بر عدم قصد فعل متهمه وبا استناد به علم خودشون که متهمه سابقه کیفری نداشته واز طرفی برنامه ریزی جهت قتل نداشته وفقط یک ضربه زده نمابرده رو تبرئه کنن...الله اعلم.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۴
در دفاع مشروع چیزی به نام فرار نداریم !
فقط ممکنه براش دیه ببرند چون وسیله استفاده شده مناسب برای دفاع نبوده
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۴
ار این خانم در دفاع از ناموسش در اون لحظه درست بوده اما اشتباه بزرگ او و پدر دختره این بوده که نباید پسر و دختر که همدیگه رو میخاستن اینطوری برخورد میکردند بلکه باید اونها رو به عقد شرعی هم در میاوردند.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۵
برادری که فرمودی دختر و پسر همدیگر را میخواستند و ... به نظر شما پدر و مادر درباره دختر 13 ساله خود حقی ندارند؟!
لیلا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۵
ببینم پسری که از اون دختر با اون وضع عکس بندازه به نظر شما اون دخترو برای زندگی میخواسته اون حقش مجازات سخت بود که این خانواده کوتاهی کردند و به پلیس اطلاع ندادند.پلیس که آبروشونو نمی برد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۶
یه دختر 13 ساله واقعا قوه ی تشخیص نداره. اگه جای مادرش در اون شرایط بودم نمیدونم باید چه میکردم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۶
دفاع مشروع بوده.
اگر دختر شما بود چه مي كردين؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۶
به نظر من پسره حقش مرگ نبوده اون خواسته و روی حرفشم پافشاری کرده خانم گفته نیم ساعت قبلش با دخترش بوده پس این اقا نامرد نبوده خانم دخترت مشکل داشته توهم راست میگس ترسیدی نه تو باید بمیری و نه اون پسره و نه دخترت بدون مجازات رها بشه ... باید از اول فکری به حال دخترتون میکردین اگه مخالف بودین با قاطعیت در برابرش مخالفت میکردین و دخترتون کنترل میکردین.یا عقدشون میکردین اون دوتا که راضی بودن.
ایرج عزیزی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۴
کسی که به دختر مردم تعرض کند و از دیوار خانه آنها بالا برود حقش مرگ است
پاسخ ها
مهسا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۴
دختره خودش قبل از آمدن مادر در را باز کرده پس او هم کمتر از پسره مقصر نیست
پس چرا اون پسر باید حقش مرگ باشه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۴
آخه منفی میدی واسه چی؟؟!!! راست میگه خب
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۴
درسته که دختره در را باز کرده ولی به زور قصد ورود نداشته از دیوار خونه پسره هم بالا نرفته!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۴
پاسخ به مهسا: آیفونشون خراب بود و مامانش تو آشپزخونه مشغول تهیه غذا بود که سارا رفت در را باز کرد.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۴
به شرطی که زورکی بره نه با دعوت دختر اول تا آخر قضیه با هم ارتباط داشتن من نمیدونم مادره از چی میخواسته جلوگیری کنه از تعرض چند باره ؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۴
درسته که دختر در رو باز کرده.ولی گول زدن دختر 13 ساله و تا این حد وقیح بودن چی؟حتی جلویه خانواده دختر و به زور وارد خونه مردم شدن.اگه میشه خودتون رو جاش بذارید.نصف حقش بود.مرگ واسش کمه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۵
ناشناس با سواد. به نظر شما اگر به کسی یکبار تعرض شد دیگه نباید ازش دفاع کرد؟ تعرض برا بار چند آزاد باشه ؟ ! ! ! !
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۶
حقش را به خوبی آن زن داد مرگ پسر کار درستی بود مردم ازاری آخرش همین میشه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۶
يه كم انصاف داشته باشين! دختر 13 ساله يعني يه بچه دوم راهنمايي! اما پسر 21 ساله ! 8 سال اختلاف! كاش پسره نميمرد تا اعدامش ميكردن! اونوقت ببينم خونوادش بازم زبونشون اينقدر دراز بود!!!
123
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۴
اول مادره باید اون دختر بی غیرتشو می‌کشت.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۴
کاش میتونستم 1000000 تا بهت منفی بدم ... حیف !
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۴
شما جای گناهکار و گول خورده را با هم عوض کرده ای
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۴
کاش میتونستم جلوی حرف زدنتو بگیرم 123
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۴
بچه فقط سیزده سالش بوده، میدونی یعنی چی؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۴
زن باندازه کافی مظلوم واقع شده،همونطور که در گفته های این زن میخوانید، دختر ایشان بچه سال بوده که مورد اغفال واقع شده.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۴
می دونی سیزده ساله یعنی چه؟
یعنی تازه 3 سال است که سنش دو رقمی شده
یعنی اینقدر بچه است که حتی نمیدونه دروغ چیه
یعنی اینقدر ساده به دنیا نگاه میکنه که فکر میکنه هر کس بگه دوست دارم، عاشقشه

جناب 123، لابد خودت وقتی 13 ساله بودی فیلسوف بودی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۴
درسته دختره 13 سال داشته ولی اگر یک ذره برای پدر و مادرش احترام قائل بوده وقتی این همه سخت گیری اونا رو دیده باید می فهمیده من با 123 موافقم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۴
اول باید خودش رو میکشت که نتونسته دختره رو درست تربیت کنه . بعد باباش رو میکشت
تلو تلو
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۵
منم اتفاقا موافقم. دختر تو نه سالگی بالغ میشه. تو سیزده سالگی خیلی چیزها هم حالیشه. خیلی گناهارو هم میشناسه...
حسین
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۵
وای یه منفی بخدا خیلی کمه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۶
یعنی میفرمایید اون پسر که چند بار به یه دختر بیگناه تعرض کرده بیگناهه ولی مادری که از دخترش حمایت کرده گناهکاره بابا عجب قضاوتی دارین شما...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۶
غیرت برای مرد صفت پسندیده ای است ولی برای زن صفت ناپسندی است لذا دختر نباید غیرت داشته باشه ، فهم و شعور داشته باشه کافیه که پدر و مادر فداکار خودش را تو دردسر نیندازه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۴
در شهر ما ..... چند روز قبل یک پسر به خاطر اینکه با یک دختر بصورت اینترنتی آشنا و به اصطلاح عاشق هم شده بودند سر زنش را با چاقو برید. آنها یک بچه دو ماه داشتند.
راستی ار پهپاد آمریکائی چه خبر ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۴
مثلا خواستی بگی گرفتن پهپاد باعث این مشکل شده؟ نه عزیز با این جوسازی ها نمیتونین ارزش این کارو کم کنید
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۴
این فرهنگ بی ناموسی و شهوت پرستی از همونجایی میاد که پهباد جاسوس میاد پس جوش نزن هر دو مورد مهمه!
yaser
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۴
خیلی بی ربط بود. پهباد و به قتل .
حتما انرژی هسته ای هم به فرار شیرها توی تهران ربط داره
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۵
برات متاسفم با این طرز فکری که داری
پرستو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۴
آفرین به این مادر . درست است جهان انسانی گرفته شده ولی هر کس جای این مادر بود همین کار را می کرد ، هرکس غیر از بگوید مسلما از انسانیت بویی نبرده است . فقط به خدا فکر کن ، تنها کسی که با توست فقــــــــــط اوست . آزادی دور نیست
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۴
اين مصاحبه بود يا جلسه ى بازجويى؟
به سؤالا دقت كنيد،
بعضيها واقعاً وقتى ميرن براى مصاحبه جوگير ميشناااا !!
زنه دو سال تو بوده، حالا اين خبرنگاره ميخاد ته و تو قضيه رو دربياره!
من جاى زنه بودم بهش ميگفتم تو قاضى هستى؟ بازپرسى؟ وكيلى؟
فضولى؟!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۴
چرا به خبرنگار بيچاره گير ميدي اخوي. اين بنده خدا ميخواد جواب تعداد كمي از سئوالات بينهايت من و تو رو بياره توي سايتش بنويسه... فضولي حق مسلم ما نيست؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۴
جواب رو خودمون میدونیم.هرکس جایه این مادره بود همین کار رو میکرد.من موندم این برادر و پدر بی غیرت دختره کجا بودن که قبلا این اشغال رو نکشتن.این قدر بی غیرت بوده که به خودش اجازه داده با زور وارد خونه مردم بشه.
اینم قاضی که ما داریم.باید به این مادر مدال بدن نه حکم قصاص
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۵
جناب ناشناس. چرا کدوم فرهنگ عقل یا دینی به تو اجازه میده که بگی برادر طرف باید فلانی رو میکشت؟ مملکت قانون نداره؟ نیروی انتظامی نداره؟ دادگاه نداره؟ فقط راهش کشتنه؟ کاش یکی تو یا یکی از کسانتو میکشت میفهمیدی که چی میگی؟
H.G
| United States |
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۶
"زنه" یعنی چی؟! لغت خانوم یا مادر را نشنیده ید؟ در ضمن ان شبهه خبر نگار هنوز ادب ابتدایی را یاد نگرفته که به طرف مصاحبه بگوید "شما" نه "تو", باد تر از همه اینکه ظاهر هیچ کس هم در این کار ایرادی نمیبیند!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۴
آفرین به این شیر زن.
زرین دشتی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۴
ای کاش تمام پسران هوس باز به سرنوشت این پسر دچار شوند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۴
خدا همه جوانای گمراه رو به راه راست هدایت کنه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۴
میتونستی بگی کاش همه پسران هوس باز به راه راست هدایت بشن!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۵
میتونستی که پسران هوسباز متجاوز رو بگی. هوس باز با متجاوز فرق زیادی داره. ضمنا ای کاش که خدا همشون و ما رو هدایت کنه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۶
اگر قابل هدايت نباشن خداوند به مرگ بد دچارشان كند.
ان شاء الله
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۶
پسر هوس باز فقط چارش مرگه
اونم پسری که با یه دختر 13 ساله همچین کاری رو بکنه و ازش عکس بندازه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۶
همش میگین پسرای هوس باز،
بابا به خدا دخترا هم مقصرن.
چرا باهاش رفته جنگل؟
چرا خط اعتباری رو ازش قبول کرده؟
چرا در رو روش باز کرده؟ مگه نپرسیده کیه؟
بابا شنگول و منگول هم اول پرسیدن کیه؟
چرا از خونه فرار کرده؟
چرا وقتی بهش تعرض کرده شکایتشون رو پیگیری نکردن؟ هرکس شکایتش رو پیگیری کرد آبرو نداره؟
بازم بگم یا بسه؟
پسره مقصره به خاطر حماقتش نه به خاطر هوسش.
کلا هر پسری که برای یه دختر کار غیر عاقلانه کنه احمقه.
ناشناس
|
Italy
|
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۴
کسی که بزور وارد خانه مردم میشود حقش مرگ است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۴
ب نظر من جزای کسی که به زور وارد حریم دیگران شود مرگ نیست بلکه زندان طولانی و جریمه نقدی سنگین بطور همزمان برای اینکه طرف زندگیش شدیداً تحت تاثیر عمل زشتش قرار بگیرد. بعضی وقتها کشتن مجرمین راحت کردن آنهاست.
سروش
| Canada |
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۶
توی آمریکای شمالی اکثر منازل قفل وبست محکمی ندارد و به راحتی می شود وارد منازل مردم شد ولی همه می داند ورود به منزل مردم بدون اجازه دست خودت است ولی خروجت با خداست . چون اگر صاحبخانه به خاطر ورود غیر مجاز کشتت خونت پای خودت است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۴
آفرین به این شیرزن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۴
اگر از اول جلوی تعرض رو گرفته بود شیره نه بعد از مدتها رفت و آمد و تعرض و ...
برچسب منتخب
# آیت الله سید مجتبی خامنه ای # عملیات وعده صادق 4 # جنگ منطقه ای # جنگ ایران و اسرائیل # جنگ ایران و آمریکا # شهادت رهبر انقلاب # مذاکرات ایران و آمریکا
نظرسنجی
پیش بینی شما از نتیجه مذاکرات و توافق چیست؟