بازدید 8241

سایت گروهك پژاك هک شد

ارتش سایبری حزب الله پیش از این نیز سایت های گروهكهای معاند و افراد معاند و ضد دین از جمله ' بهرام مشیری' یكی از فعالان ضد دین را كه در شبكه های ماهواره ای نیز برنامه های ضد دینی داشت را هك كرد و موجب اختلال در فعالیت این سایت شد.
کد خبر: ۲۰۶۵۳۳
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۰ - ۲۲:۵۷ 27 November 2011
یكی از سربازان ارتش سایبری حزب الله اعلام كرد در تازه ترین اقدام در حمله به سایت های گروههای معاند، سایت گروهك تروریستی پژاك را هك كرده است.

عماد عصر روز یكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهارداشت: این حمله سایبری از روز گذشته با استفاده از یكسری رایانه ها و از نوع حملات D-DOS آغاز شد و ضمن هك سایت گروهك تروریستی پژاك موجب شد تا فعالیت این سایت با اختلال جدی روبرو شود.

وی ضمن گرامیداشت سالروز تشكیل بسیج مستضعفین افزود: هك سایت این گروهك تروریستی همزمان با سالروز تشكیل سازمان بسیج مستضعفین و برای نشان دادن اقتدار بسیج بویژه ارتش سایبری حزب الله و همچنین انتقام شهدایی كه به دست این گروهك تروریستی به شهادت رسیده اند، در فضای سایبری انجام شد.

این سرباز ارتش سایبری حزب الله از دیگر اهداف اصلی هك سایت تروریستی پژاك را مقابله با جریان های ضد دینی، ملحد و معاند علیه جمهوری اسلامی و نظام اسلامی ایران عنوان كرد.

عماد خاطرنشان كرد: ارتش سایبری حزب الله پیش از این نیز سایت های گروهكهای معاند و افراد معاند و ضد دین از جمله ' بهرام مشیری' یكی از فعالان ضد دین را كه در شبكه های ماهواره ای نیز برنامه های ضد دینی داشت را هك كرد و موجب اختلال در فعالیت این سایت شد.

وی در ادامه با بیان این كه اعضای بسیج از عناصر تشكیل دهنده ارتش سایبری حزب الله هستند یادآور شد: ارتش سایبری حزب الله با افراد ضد دین كه با استفاده از شبكه های اینترنتی از جمله 'فیس بوك' و ' فرندفید' اقدام به تبلیغات ضد دین و به سخره گرفتن اصول اسلامی و دینی می نمایند نیز مقابله می كند.

عماد یادآور شد: ارتش سایبری حزب الله تاكنون ' آی دی ' 50 نفر از اشخاصی كه در این زمینه فعالیت می كردند را منهدم كرده است.

وی خاطرنشان كرد: نقطه هدف ارتش سایبری حزب الله گروههای ضد دین، معاند و شناسایی عناصری كه علیه دین تبلیغ می كنند در فضای سایبری و معرفی آنها به قوه قضائیه است.

عماد همچنین اظهارداشت: بسیجان فعال در ارتش سایبری حزب الله متعهد شده اند كه در راستای انهدام چنین سایت هایی و مقابله با عناصر ضد دین و ملحد فعالیت كنند تا كاربران بتوانند به درستی از فضای اینترنت و در مسیر صحیح خود از آن استفاده كنند.

این عضو ارتش سایبری حزب الله در ادامه همچنین از انهدام سایتهای متعدد از جمله سایتی كه نزدیك به گروهك تروریستی منافقین بود به نام ' پارسی لاین نیوز' خبر داد.

عماد تاكید كرد: بسیجیان ارتش سایبری حزب الله به طور شبانه روزی در راستای منهدم كردن افراد و شبكه های ملحد و ضد دین تلاش می كنند.

پایگاه اطلاع رسانی ارتش سایبری حزب الله به آدرس - WWW.HCARMY.NET نیز اطلاعاتی را در خصوص فعالیت این ارتش در اختیار علاقه مندان قرار داده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل