بازدید 6166

شعار «مر گ بر آل سعود» بر دیوارهای سعودی

کد خبر: ۲۰۶۳۲۰
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۰ - ۰۹:۴۴ 27 November 2011
این اقدام شهروندان معترض عربستان سعودی اقدامی اعتراضی به شمار می رود و نشان از خشم شدید آنان نسبت به جنایات های چند روز اخیر نیروهای رژیم سعودی دارد.

به گزارش شیعه آنلاین، خبرنگار افتخاری ما در استان شیعه نشین «قطیف» خبر داد که طی چند روز گذشته پدیده شعارنویسی علیه رژیم آل سعود بر روی دیوارهای مختلف شهرهای شرق عربستان سعودی به شدت افزایش یافته است.

خبرنگار ما همچنین افزود: بر روی دیوارهای مختلف شعارهای گوناگونی دیده می شود که مهم ترین آن «الموت لآل سعود» یعنی «مرگ بر آل سعود» است و همین مسأله موجب خشم شدید مقامات ارشد رژیم سعودی شده است. از ديگر شعارهای نوشته شده، علیه شاهزاده «نایف بن عبدالعزیز» که اخیرا به سمت ولیعهدی سعودی تعیین شده، بوده است.

وی در ادامه گفت: این اقدام شهروندان معترض عربستان سعودی اقدامی اعتراضی به شمار می رود و نشان از خشم شدید آنان نسبت به جنایات های چند روز اخیر نیروهای رژیم سعودی دارد.

خبرنگار افتخاری ما همچنین افزود: برخی از این شعارها آل خلیفه را نیز مورد حمله و انتقاد قرار داده و خواستار سقوط این خاندان جنایتکار نیز شده است. این شعارها در حالی نوشته شده اند که نیروهای حکومتی آل سعود در نقاط مختلف شهر مستقر بوده و با دقت شهر را تحت کنترل خود درآورده اند.

خبرنگار ما در ادامه گفت: «عبدالعزیز آل الشیخ» مفتی سعودی طی اظهاراتی انقلاب مردم عربستان سعودی که چند روزی است سرعت گرفته را به یک خرابکاری تشبیه کرده است.

گفتنی است طی یک هفته گذشته از سرعت گرفتن اعتراضات در شرق عربستان سعودی تاکنون پنج جوان عربستانی به شهادت رسیده اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج # ارتحال امام خمینی
وب گردی