بازدید 68362

تازه ترین آمار شهدای انفجار در پادگان ملارد

کد خبر: ۲۰۳۲۸۹
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۰ - ۱۹:۰۲ 12 November 2011
مسئول روابط عمومی کل سپاه با اشاره به اعلام آمار 27 نفر برای شهدا در ساعات گذشته گفت: متأسفانه نمابری که از محل وقوع حادثه دریافت گردید به علت ناخوانا بودن به اشتباه عدد 27 اعلام شده بود در حالی که آخرین آمار شهدا، 17 نفر است.

به گزارش روابط عمومی کل سپاه، سردار رمضان شریف مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران با اعلام این خبر گفت: انفجار هنگامی صورت گرفت که یک محموله مهمات از زاغه در حال خارج شدن به سمت منطقه مورد نظر بود که متأسفانه به محض خروج از زاغه این حادثه اتفاق افتاد.

وی افزود: این حادثه در محلی متعلق به سازمان جهاد خودکفایی سپاه به وقوع پیوست که متأسفانه طی آن 17 نفر از پاسداران انقلاب شهید و 16 نفر دیگر مجروح شدند که مجروحین حادثه بلافاصله به مراکز درمانی منتقل شدند و براساس آخرین اطلاعات دریافتی حال چند نفر از این مجروحین نیز وخیم گزارش شده است.

شریف در پایان با اشاره به اعلام آمار 27 نفر برای شهدا در ساعات گذشته، گفت: متأسفانه نمابری که از محل وقوع حادثه دریافت گردید به علت ناخوانا بودن به اشتباه عدد 27 اعلام شده بود که ضمن عذر خواهی از مردم آخرین آمار شهدا 17 نفر اعلام می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲۴
خدا اونها رو رحمت کنه و با شهدای انقلاب محشور کنه و انشاالله به خانواده هاشون صبر بده و به ما هم رحم کنه.
تسلیت به برادران سپاهی
روحشان شاد
انتظار از رسانه های خبری این است که اخبار را درست و صحیح اعلام کنند اولا تعداد کشته شده ها تا غروب امروز شنبه 17 نفر بوده ثانیا انفجار در یک پادگان معروف در روستای قدیمی و باستانی به نام بیدگنه از توابع شهرستان ملارد در استان تهران اتفاق افتاده نه در استان البرز وضمنا ملارد خودش قبلا سالهای سال از توابع شهرستان شهریار بوده که حدود یک سالی هست که به شهرستان مستقلی تبدیل شده است .
شربت شهادت گوارای وجودشان.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۲
کاش می موندن ؛ هم بالا سر خونواده و هم برا ساختن کشورمون ؛ شهادتشون گواراشون باشه
خوشبختانه نمابر ناخوانا بوده و آمار واقعی کمتر است. هر یک جوان ایرانی ارزش بالایی دارد.
يعني واسه خبر گرفتن هيچ تلفن ثابت، بي‌سيم، موبايل وجود نداشت، بايد فاكس مي‌شد!؟
انشاء.... همگي با شهداي كربلا محشور شوند
عرض تسلیت به خانواده این عزیزان .
متاسفيم . البته اين نوع حوادث در تمامي كشورها مرسوم مي باشدولي در ايران عزيزما بيشتر از حد انتظار .مسئولين نظامي و امنيتي مي بايست آموزش هاي لازم به پرسنل رده پاييني ها مي دادند تا در آتيه شاهد اين گونه حوادث ناگوار نباشيم . از انفجار خرم آباد درس مي گرفتيم . بهرجهت عرض تسليت و تهنيت به خانواده هاي داغدار اين حادثه را داريم.
چه شده جون جوانان وطن برای مسولین ارزش نداره؟!
بر مردم چه شده که از شهادت هموطنشان متاٍثر نمیشوند؟!
ما بهترین مردم بودیم بیایید به ما اعتماد کنید
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار