بازدید 17668

خبر مصلحی از انسداد اموال اختلاس گر بزرگ

حجت الاسلام مصلحی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه این اختلاس ارتباطی با خارج از کشور داشته است یا خیر گفت: نه چنین چیزی نیست و این مسئله ربطی به خارج نداشته است.
کد خبر: ۱۸۹۹۳۸
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۰ - ۰۷:۳۷ 12 September 2011
حجت الاسلام مصلحی درحاشیه جلسه هیات دولت درباره اختلاس اخیر گفت: وزارت اطلاعات، بانک مرکزی و وزارت اقتصاد و دارایی با هماهنگی که با هم داشتند قضیه را به گونه ای تعقیب کردند که حق و حقوق بیت المال و مردم از بین نرود.

به گزارش واحد مرکزی خبر، وی با بیان اینکه دستگاه اطلاعاتی در این زمینه اقدام کننده اولیه بود گفت: وزارت اطلاعات نسبت به دستگیری عوامل و برگرداندن پولهایی که جابجا شده بود اقدام کرد.

وزیر اطلاعات یادآور شد: اموال اختلاس کننده بلوکه شده است و به تخلف بانک نیز رسیدگی خواهد شد.

حجت الاسلام مصلحی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه این اختلاس ارتباطی با خارج از کشور داشته است یا خیر گفت: نه چنین چیزی نیست و این مسئله ربطی به خارج نداشته است.

وزیراطلاعات تاکید کرد: تخلفی که صورت گرفته در یک بانک است و اختلاس کننده می خواست از دیگر بانکها نیزسوء استفاده کند که جلویش گرفته شد.

 گروهک تروریستی پژاک باید کاملا مضمحل شود

وزیر اطلاعات گفت: گروهک پژاک مشکل ملی نیست.

حجت الاسلام مصلحی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه این گروهک، ضد انقلاب است گفت: پژاک در کشور اقداماتی صورت داد که به همین علت ضربات متعددی به ان وارد شد از این رو به دنبال اقدامات تلافی جویانه ایزایی است.

حجت الاسلام مصلحی تاکید کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در عملیاتهای خود ضربات متعدد سختی به پژاک وارد کرده است.

وی تصریح کرد: نباید موضوع پژاک را مشکل ملی تلقی کنیم بلکه این یک گروهک تروریستی است که اقدامات ایزایی صورت می دهد و به علت اینکه سپاه در مرز در تامین امنیت ماموریت دارد در این زمینه وارد شد و موفقیت های بسیار خوبی نیز کسب کرد.

حجت الاسلام مصلحی تاکید کرد: در بحث اطلاعاتی نیز موفقیت های بسیار خوبی بدست امده و گروهک پژاک در مباحث اطلاعاتی ضربات سنگینی متحمل شده است .

وزیر اطلاعات گفت: جمهوری اسلامی ایران به دنبال اضمحلال کامل این گروهک است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر