بازدید 4259

توقيف 24 هزار قرص محرك جنسي

پس از مدتي كار اطلاعاتي مشخص شد، يكي از قاچاقچيان پس از بارگيري يك محموله از داروهاي غيرمجاز در يك دستگاه ميني‌بوس، در حال انتقال آن به شهر كرمانشاه است كه بلافاصله ماموران به محور شناسايي شده عزيمت و خودرو را متوقف كردند.
کد خبر: ۱۸۹۲۷۰
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۳:۰۵ 08 September 2011
با پيگيري ماموران اداره مبارزه با قاچاق كالاي پليس آگاهي انتظامي استان كرمانشاه، يك محموله بزرگ داروهاي قاچاق شناسايي و بيش از 24 هزار حبه انواع قرص‌هاي محرك جنسي كشف و ضبط شد.
 
به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني پليس، در پي وصول اخبار و اطلاعاتي به پليس آگاهي انتظامي استان كرمانشاه، مبني بر ورود غيرمجاز مقادير فراواني لوازم آرايشي و بهداشتي خارجي قاچاق از نقاط مرزي غيرمجاز استان توسط قاچاقچيان و افراد سودجو، پيگيري موضوع در دستور كار ماموران اداره مبارزه با قاچاق كالاي آن پليس قرار گرفت.
 
بنا بر اين گزارش، پس از مدتي كار اطلاعاتي مشخص شد، يكي از قاچاقچيان پس از بارگيري يك محموله از داروهاي غيرمجاز در يك دستگاه ميني‌بوس، در حال انتقال آن به شهر كرمانشاه است كه بلافاصله ماموران به محور شناسايي شده عزيمت و خودرو را متوقف كردند.

اين گزارش حاكي از آن است كه در بازرسي‌هاي بعمل آمده از خودروي مذكور، تعداد 24 هزار و 300 حبه انواع قرص‌هاي محرك جنسي غيرمجاز خارجي به همراه 347 عدد وسايل آرايشي و بهداشتي غيرمجاز كه به صورت ماهرانه‌يي در داخل كارتن كولر گازي جاسازي شده بود، كشف و ضبط شد.
 
گفتني است، در اين رابطه يك نفر متهم نيز دستگير شده و جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی