بازدید 22289
كاهش شديد شاخص كل در بورس‌هاي غربي؛

ركورد دوباره طلا؛ پيش‌بيني‌ها در حال تحقق+تکمیلی

گفتني است، هرچند تداوم قيمت‌هاي صعودي طلا، ركوردزني بهاي اين فلز گرانبها را تا اندازه‌اي از حساسيت خبري انداخته، نبايد فراموش كرد كه طلا در سال جاري ميلادي تا كنون بيش از سیصد دلار افزايش قيمت داشته كه در كل تاريخ بي‌سابقه بوده است
کد خبر: ۱۸۸۶۱۱
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۰ - ۰۸:۳۷ 06 September 2011
سرویس اقتصادي ـ بار دیگر کاهش شدید شاخص کل در بازارهای بورس آمریکا و اروپا، موجب افزایش بهای طلا در بازارهای جهانی شد.

به گزارش «تابناك»، بامداد امروز، بهای هر اونس طلا در معاملات بازار بورس نیویورک افزایش یافت و به رکورد تاریخی بیش از هزار و نهصد دلار رسید.

بنابراین، بهای هر اونس طلای زرد در بازار طلای نیویورک ـ که روز گذشته نزدیک هزار و هشتصد و هشتاد دلار داد و ستد شده بود ـ  در ساعات آغازين امروز با بیست و یک دلار افزایش، به هزار و نهصد و یک دلار و نه سنت رسید.

در این بازار، بهای نقره تغییر محسوسی نیافت و با قیمت هر اونس، چهل و سه دلار و دو سنت داد و ستد شد.

تحولات بورس اما در بازار فلزات گرانبهای نیویورک بر دیگر فلزات گرانبها بي‌تأثير نبود و هر اونس پلاتینیوم نیز با نزدیک چهارده دلار افزایش، به هزار و هشتصد و نود و یک دلار رسید.

به گزارش شبکه تلویزیونی یورونیوز، بحران مالی در آمریکا و منطقه یورو، مهمترین عامل افزایش قیمت طلا در هفته اخیر اعلام شده است.

گفتني است، هرچند تداوم قيمت‌هاي صعودي طلا، ركوردزني بهاي اين فلز گرانبها را تا اندازه‌اي از حساسيت خبري انداخته، نبايد فراموش كرد كه طلا در سال جاري ميلادي تا كنون بيش از سیصد دلار افزايش قيمت داشته كه در كل تاريخ بي سابقه بوده است و با ادامه روند ركوردزني‌هاي اين فلز كه بامداد امروز صورت گرفت، رفته رفته به تحقق بهای دو هزار دلاري براي طلا نزديك مي‌شويم و حتي بيش‌بيني‌هاي بالاتر از آن نيز كه پیشتر غيرمنطقي مي‌نمود، ديگر چندان غير واقعي به نظر نمي‌رسند.

اين در حالي است كه رسيدن قيمت طلا در معاملات روز گذشته تا مرز 1897 دلاري تأثير خود را بر بازار داخلي گذاشت و ديروز قيمت سكه تمام بهار آزادي افزايش 9 هزار توماني در يك روز را تجربه كرد و پيش‌بيني مي‌شود با ركورد ثبت شده بامداد در بازار جهاني طلا امروز نيز شاهد افزايش قيمت طلا در بازار داخلي باشيم.

تکمیلی طلا برای دومین بار در یک روز رکورد زد: بهای طلا به بیش از 1920 دلار در هر اونس رسید

در تداوم روند افزایشی خاص قیمت طلا که از روز گذشته آغاز و به ثبت رکورد 1901 دلاری در آغازین ساعات امروز به وقت تهران شد بهای طلا در ساعت شش و پانزده دقیقه امروز به وقت گرینویچ رکورد جدیدی برجا گذاشت و به یک هزار و نهصد و بیست‌ و یک دلار و هفده سنت در هر اونس رسید.
 
به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از خبرگزاری فرانسه ، قیمت طلا بیست وسوم اوت به رقم بی سابقه یکهزار و نهصد و سیزده دلار و پنجاه سنت رسید.

همچنین طبق پیش بینی تابناک در خبر صبح این مساله تاثیر خود را بر بازار سکه ایران گذاشت و قیمت سکه تمام بهار طرح قدیم برای اولین بار به 600 هزار تومان رسید همچنین تمام بهار طرح جدید 592 زار تومان معامله شد گفتنی است روند صعودی طلا در روز های آینده همچنان ادامه خواهد داشت.

خبر قیمت بی سابقه سکه در ایران را در تابناک اقتصادی بخوانید.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۲
ببخشید یکشنبه و دوشنبه آمریکا تعطیل بوده پس افزایش نرخ روز سه شنبه صبح چه ربطی به بورس آمریکا داره؟!!
ما ملت بدبخت چه کار کنیم؟
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۵
مي‌خواي بابت مهريه بيفتي زندان؟!!
قیمت زن بالا رفته !!!!!!
پیش بینی ها در حال تحقق! تابناک؟ چقدر بادی به هر جهت شدی؟ همین چند روز پیش بود کلی به پیش بینی آقای کشتی آرای خرده گرفتی که پس چرا سکه 600 هزار تومان نشد و جو سازی میکنی و ........... هزار تا ایراد دیگه! حالا خودت گذاشتی تو صدر خبرات!این خیلی بده! راستی تابناک؟ تو انتقادات به خودت رو هم انعکاس میدی؟
افزایش قیمت طلا به معنی کاهش ارزش وتوان دلار میباشد وبا توجه به افزایش قیمت دلار وکاهش ارزش ریال در داخل یعنی افزایش قیمتها وتورم مضاعف. حال ریاست محترم بانک مرکزی با اعلام رشد 300% ارزش ضخایر طلا کشور چگونه این افزایش را توجیح میکنند مشکل بازار نبود پرتقال در بود پرتغال فروش است .
فکرنمی کنیداین هم یک نوع سیاست اقتصادی از سوی ابرقدرت ها باشد تا طلای ذخیره خود را به بالاترین رقم بفروشند و بخشی از ناکارآمدی اقتصادی خودبهبود بخشند بهر بایستی با این پدیده به دیده شک وتردید نگاه کرد.
وای قیمت زن چقدر بالا رفته
خدا به داد تازه دامادها برسد.
پشت آدم می‌لرزد بابت مهریه‌ای که بر ذمه‌اش است. خدایا چه زمانه‌ای شده است.
باسلام حالا نوبت مراجع و علماست که حماسه بیافریند و خرید سکه و طلا و ارز بمنظور احتکار حرام اعلام نمایند و سرمایه ها را بسمت تولید هدایت نمایند و مردم را از این فلاکت نجات دهند
در کشور ما مافیا نیز در قیمت طلا دست دارند
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی