بازدید 16004
روزنامه صهیونیستی افشا کرد:

فهرست مزدوران عراقي منافقين و مبالغ دريافتي آنها

در اين اسناد به همکاري شماري از مقامات سياسي عراق با منافقين،‌ دفعات ديدار آنها با منافقين و مبالغ دريافتي آنها به طور دقيق اشاره شده است/ اسناد فوق به اين مسأله اشاره دارد که مبالغ فوق براي فعاليت‌‌هايي خاص و از جمله تلاش براي...
کد خبر: ۱۸۷۸۷۵
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۱:۳۷ 03 September 2011
يک روزنامه صهيونيستي با انتشار سندي،‌ پرده از فهرست مزدوران برجسته منافقين در عراق و مبالغ دريافتي اين افراد از فرقه منافقين برداشت.

به گزارش «تابناک»، پايگاه اطلاع‌رساني هابيليان (خانواده شهداي ترور کشور) به نقل از روزنامه صهيونيستي «يديعوت آحارونوت» اعلام کرد: به وسيله منابع ويژه و مخفي خود به اسناد محرمانه‌اي دسترسي پيدا کرده و اين اسناد در زمره آرشيو سري سازمان مجاهدين خلق (منافقين) است.

بنا بر اين گزارش، در اين اسناد به همکاري شماری از مقامات سياسي عراق با منافقين،‌ دفعات ديدار آنها با منافقين و مبالغ دريافتي آنها به طور دقيق اشاره شده است.

اين خبر مي‌افزايد: اسناد فوق به اين مسأله اشاره دارد که این مبالغ براي فعاليت‌‌هايي خاص و از جمله تلاش براي خروج اين سازمان تروريستي از ليست تروريستي آمريکا و تلاش براي ابقای اين سازمان در پادگان اشرف پرداخت مي‌شود.

در اين خبر جنجالي که با تکذيب مقامات مورد اتهام همراه بود،‌ دیده می‌شود که اين افراد از برجسته‌ترين‌ها هستند؛

1 ـ «صالح‌المطلک» از فهرست العراقيه و رئيس جبهه گفت‌وگوي ملي عراق. وي تاکنون و در چهار سال 113 ديدار با سران اين سازمان انجام داده و 163 ميليون دلار دريافت کرده است.

2 ـ «طارق‌الهاشمي» از فهرست العراقيه و رئيس فراکسيون تجديد. وي تاکنون در چهار سال 94 ديدار انجام داده و 105 ميليون دلار دريافت کرده است.

3 ـ «سلمان الجميلي»، رئيس فراکسيون پارلماني العراقيه. وي تاکنون در دو سال، 51 ديدار با سران منافقين انجام داده و 67 ميليون دلار دريافت کرده است.

4 ـ «حيدرالملا»، سخنگوي فهرست العراقيه. وي در مدت زمان سه سال 33 بار با سران فرقه منافقين ديدار و 45 ميليون دلار دريافت کرده است.

5 ـ «ميسون الدملوجي» که بيشتر به عنوان ميهمان افتخاري همايش‌هاي سازمان در درون و بیرون از عراق حضور يافته است. وي در دو سال و نيم 27 ديدار با سران منافقين انجام داده و هجده ميليون دلار دريافت کرده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۸
اخه یکی بگه درامد این سازمان از کجاست؟ 300-400 میلیون دلار پول کمی نیست.....!!!!
من در اين كه عده اي از مقامات عراقي و ديگر كشور ها در ازاي ملاقات يا سخنراني از منافقين پول ميگيرند شكي ندارم ولي مبالغ مذكور در بالا خيلي غير واقعيه فقط همين 5 نفر 398 ميليون دلار !!!!!!!
شايد مقدار دلار به ميليون را نمي دانيد وگرنه با اين پول با اوباما ملاقات ميكردند نه با مثلا المطلك ، تازه كه چي بشه ؟ بابا مرده اند ولش كنيد
منافقین این پول ها را از کجا میاورند؟ یعنی فقط از راه گدایی در خیابان های اروپا و آمریکا؟
برادر من این چه خبریه ؟
آیا این مبالغ به نظرتون وسوسه انگیز برای جوانان عزیز ما نیست؟
آیا به ذهن جوانان ما خطور نمی کنه که این سازمان منفور چقدر پولدار و ثروتمنده؟
این همه پول ازکجااومده نزدیک پانصدمیلیاردتومان
اگر منافقین به چند نفر فوق حدود 500 میلیون دلار پرداخته اند بایستی به گروهی خیلی بیشتر از این تعداد در داخل عراق مانند ایاد علاوی پرداخت کرده باشند. از طرفی آنها رابطه نزدیکی با بسیاری از شخصیتهای سیاسی امریکایی و اروپایی(طبق برنامه های تلویزیونی خود هر هفته یک کنفرانس با شرکت ایگونه افراد و حضور رسانه ها برگزار میکنند) بایستی چند صد برابر این مبلغ خرج کنند. حال باید پرسید منبع تامین این چند صد میلیون دلار کیست و یا کجاست ؟ آیا آنها صادرات نفت دارند که به چنین پولهای کلانی دسترسی پیدا کرده اند و یا یک کشور این بودجه را دراختیار آنها قرار میدهد؟ و شاید هم مبلغ فوق غلو شده باشند!
مرگ بر منافقین کوردل
منبع درآمدآنهاازکجاست ؟
صهيونيست ها از انتشار اين خبر چه سودي مي برند و چرا؟
تصور نمی کنم مجاهدین نا این اندازه پول داشته باشند که این مبالغ کلان را به کسی بدهند. شاید از این آقایان پول دریافت کرده باشند ولی پولی نمی دهند.
یاد یکی از آیات قرآن عظیم الشان افتادم که فرموده:منافقین و کفار تمام ثروت را خرج بستن را خدا میکنند به آنها بگو به زودی ثروت را از دست میدهند و برای آنها فقط حسرت میماند.الله اکبر که لحظه لحظه زندگی انسان تا ابد در این کتاب هست فقط باید گوش و چشم ودل مهر و قفل نداشته باشد!
این همه پول فکر کنم پولهای نفت به حساب اینا واریز میشه نه؟ شما چی فکر میکنید
منافقين اين همه پول از كجا ميارند
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل