بازدید 6715

تعلل روسيه در امضاي قراداد جدید نفتي با ایران

وی افزود متاسفانه در حدود هشت ماه است که شرکت گاز پروم نفت روسیه از امضای قرارداد مذکور امتناع می ورزد و این باعث شده است که برای طرف ایرانی سوء ظن هایی به وجود بیاید.
کد خبر: ۱۸۶۱۶۷
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۳:۴۳ 26 August 2011
سفير ايران در مسكو با انتقاد از وقت كشي شركت گازپروم نفت روسيه براي امضاي قرارداد ميدان نفتي آذر گفت: وجهه شركت هاي نفت و گاز روسيه در ايران خدشه دار شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس سفیر جمهوری اسلامی ایران در روسیه تاکید کرد ایران به شرکت گازپروم نفت روسیه پیشنهاد می کند حق بهره برداری از میدان آذر ایران را به شرکت دیگر واگذار کند و بیش از این مذاکرات عقد قرارداد بهره برداری از این میدان را به تعویق نیندازد.

بر اساس گزارش ريانووستي، سید محمود رضا سجادی طی کنفرانسی مطبوعاتی در شهر مسکو به خبرنگاران گفت من دو سال تلاش کردم که قرارداد بین شرکت گازپروم نفت روسیه و شرکت نفت ایران را در مورد میدان نفتی آذر آماده کنم و حتی در توافق ها و قراردادهای حاصله بین وزیر انرژی روسیه آقای اشماتکو با وزیر نفت ایران توافق هائی حاصل شده است .

 وی افزود متاسفانه در حدود هشت ماه است که شرکت گاز پروم نفت روسیه از امضای قرارداد مذکور امتناع می ورزد و این باعث شده است که برای طرف ایرانی سوء ظن هایی به وجود بیاید.

در حدود دو سال پیش شرکت گاز پروم اطلاعات ما را به طور کامل دریافت نمود و تا به این لحظه ما معطل شده ایم و هیچ اقدامی انجام نشده است و ما فکر می کنیم که طرف روسی از ابتدا انگیزه جدی برای انجام این کار نداشته است.

وي افزود: این عمل باعث خدشه دار شدن وجهه شرکت های نفتی و گازی روسی در ایران شده و حل این سوء تفاهم نیاز به مدت زمانی طولانی دارد .

سجادی در پایان گفت اگر شرکت گاز پروم تمایلی به امضای قرارداد با طرف ایرانی ندارد ما می توانیم با سایر شرکت های روسی در رابطه با پروژه آذر وارد مذاکره شویم .

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۰
فقط وجهه شركتهاي نفت وگاز روسيه خدشه دار شده است؟
اگر شرکت گاز پروم تمایلی به امضای قرارداد با طرف ایرانی ندارد ما می توانیم با سایر شرکت های روسی در رابطه با پروژه آذر وارد مذاکره شویم .

bazam roosi?
تا کی ما باید به این روسا باج بدیم &&&&&&
تکیه کردن به روسیه مثل تکیه کردن به باد است
اصلا روسیه وجهی دارد که خدشه دار شود
برچسب منتخب
# نمایشگاه کتاب # خداداد افشاریان # سد قیز قلعه سی # جلفا # ورزقان
وب گردی