بازدید 14312
درخواست کاردار انگلستان در تهران از ایرانیان؛

کشورم امن و همه چیز آرام است؛ لطفا بیایید لذت ببرید!

«جین ماریوت» در مطلبی با نام نظم و بازدیدکنندگان، از شهروندان ایرانی درخواست کرده است که سفر احتمالی خود را به انگلستان را لغو نکنند و با خیال راحت به انگلستان بروند و تعطیلات تابستانی خود را در آنجا بگذرانند و لذت ببرند.../ البته کاردار انگلستان در تهران، قاعدتا وظیفه و البته چاره ای جز فرافکنی برای احیای اعتماد به نفس از دست رفته نخواهد داشت و...
کد خبر: ۱۸۳۰۵۸
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۰ - ۲۲:۰۱ 11 August 2011
سرویس سیاست خارجی ـ کاردار سفارت انگلستان در تهران در مطلبی با نام «نظم و بازدیدکنندگان»، از شهروندان ایرانی درخواست کرده است که سفر احتمالی خود را به انگلستان لغو نکنند و با خیال راحت به این کشور بروند و تعطیلات تابستانی خود را در آنجا بگذرانند یا به امورات رایج خود در این کشور رسیدگی کنند.

به گزارش «تابناک»، در یادداشتی که خانم «جین ماریوت»، در سایت سفارتخانه انگلستان در تهران نوشته، آمده است: «یکی از نگرانی های ایرانیانی که قصد سفر به انگلستان را دارند، رخدادهای اخیر لندن است، ولی بر خلاف همه مسائل موجود، من برای اینکه به شما اطمینان بدهم که می توانید به انگلستان سفر کنید، باید بگویم که همه پروازها در سرتاسر انگلستان برقرار است و موسسات خدماتی برای گردشگران در لندن و دیگر شهرها برای سرویس دهی به مسافران آماده و در حال خدمت رسانی هستند».

در ادامه این یادداشت همچنین آمده است: «شما می توانید همچون سابق در این روزها هم از لندن لذت ببرید و همه وسایل حمل و نقل عمومی و از جمله متروها در سرتاسر لندن به شما خدمات رسانی خواهد کرد؛ بنابراین، اگر شما یا خانواده تان قصد سفر به انگلستان را دارید، امیدوارم که از این سفر لذت ببرید و با خاطره خوبی که ما برای شما از دیدن انگلستان فراهم کرده ام، به کشور خود برگردید».

کاردار انگلیس در یادداشت خود افزوده است: «همه کسانی که قصد سفر به انگلستان را دارند، باید بدانند که این رخدادها در محدوده کوچکی در حال رخ دادن است و به هیچ وجه گسترده نیست، به ویژه کسانی که برای نخستین بار، قصد سفر به انگلستان را دارند، باید بدانند که رویدادهای روزهای اخیر در محدوده جاذبه های توریستی این کشور قرار ندارد و آنان می توانند از سفر خود لذت ببرند»!

گفتنی است، در مقدمه این یادداشت، خانم کاردار مانند همه سیاستمداران انگلیسی سخنی از خشونت پلیس علیه مردم انگلستان و قتل یک نفر که همه حوادث به خاطر آن آغاز شده، به میان نیاورده و تنها تضمین داده است، معترضان که وی آنان را «شورشی» نامیده، به زودی و در اسرع وقت مجازات خواهند شد.

نکته آنکه این اظهارات کاردار انگلستان، در حالی است که برخی از کشورهای اروپایی و از جمله روسیه، شهروندان خود را از سفر به انگلستان بازداشته اند و بعید است که تصاویر تلویزیونی که تلویزیون دولتی و رسانه های غیر دولتی انگلستان درباره گستردگی این ناآرامی ها پخش می کنند، جعلی یا غیر واقعی باشند.

البته تردیدی نیست که کاردار انگلستان در تهران، قاعدتا وظیفه و البته چاره ای جز فرافکنی برای احیای اعتماد به نفس از دست رفته نخواهد داشت و چنین درخواست هایی برای نشان دادن اعتماد به نفس از دست رفته مقامات این کشور درباره رخدادهای اخیر ارزیابی می شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۹۸
اين خانم مي گه در محدوده کوچکي شورش شده، پس براي چي چند ده هزار نفر پليس، به لندن جهت آرام کردن اوضاع اعزام شدن؟
چرا دولت از ارتش داره کمک مي‌گيره؟
ایران باید با همکاری دانشجویان و کلیه نیروهای طرفدار نظام و حق طلبان که ساکن انگلستان و بویژه لندن هستند از تک تک صحنه های درگیری های انگلستان فیلم و عکس تهیه کنه و در فضای اینترنت و ماهواره پخش کنه. همون کاری که انگلستان و غرب در حوادث پس از انتخابات ایران توسط عواملشان در ایران انجام دادند. حتما هم نباید منتظر نتیجه ی خاصی از این اقداممون باشیم(مثلا فروپاشی امپراطوری روباه پیر)، همین که چهره دو رو و جنایتکار دولت خبیث انگلستان و کلا غربیها رو به جهانیان بشناسونیم و تلافی اقدام اونها رو کرده باشیم کافیه.
دلارهای نفتی که متعلق به نسلهای آینده این مملکت بوده و توسط مرفهان بی درد در آنجا هزینه میشد قدری کم شده و احتمالا" خانم کاردار قدری نگران شده اند. نگران نباشید وضعیت به کام شماست.
man london hastam hich khabari nist ingadar dorogh nagin.
چیه
؟چشم دیدن یه کشورتوریست دوست روندارید؟
شرمنده ، شما پولشو بدین ، حتماً وقتی میرم جزایر قناری یه سرم میزنم ببینم ملکه چیکار میکنه با این معترضا یا شورشیا یا هرچی که میگین !!!
خیلی جالبه !
من تو بی بی سی پرشین رفتم نوشته بود
ده ها نفر فروشگاه های شهر را غارت کردند
دلایل غارت فروشگاه ها !
man london hastam hich khabari nist ingadar dorogh nagin.
to dige khafe sho tabnak
البته حق داره طفلک تو ایران داره زندگی می کنه فکر می کنه انگلیس هم آرومه .
پَـــ نَـــ پَــــ میخواستی بگه نیاید اینجا امنیت نداره ؟!
چه حالی میکنی تابناک ؟! داری عوض بی بی سی رو در میاری
یعنی این کاردار نفهمیده که توصیه های وزارت خارجه ایران جنبه سیاسی دارد همچنان که انگلیسی ها در فتنه 88 از این سیاست استفاده کردند؟
با سلام
فکر می کنم از یک مسئله اساسی غافل شده ایم. البته در دنیای سیاست می شد از قبل احتمالاتی از این قبیل را داد. برگردیم به یک هفته قبل از این مسائل . مسئله شنود توسط پلیس و روزنامه های مرداک و دادگاه انچنانی آنان. این موضوع نیاز به یک اتفاق بزرگ داشت تا افکار عمومی از آن منحرف شوند و مجددا بدنبال پلیس و اقتدار از دست رفته آن باشند . براستی بهتر از این اتفاقات چه چیز دیگر می توانست مردم آزرده شده از پلیس را به طرف پلیس هل دهد؟ واقعا دنیای سیاست نامطهر است هر روز می بینیم این جمله کاندولیزا رایس را که " افکار عمومی را ما می سازیم " و دیدیم که آنرا ساختند.
بله واقعا امن است ولی من شخصا دوست از تلویزیون این امنیت را دارم نگاه میکنم و لذت میبرم حالا منتظرم تا ارتش هم بیاید و لذت دیدنش بیشتر شود .
این بنده خدا نه این که از انگلستان دوره و خبرهاشم احتمالا از رسانه های خودشون میگیره نمی دونه تو لندن و دیگر شهرهای انگلیس چه خبره. توصیه می کنم یکم فارسی یاد بگیره و فقط خبر ساعت 9 شبکه 1 رو ببینه تا بفهمه در دنیا چه خبره.
بخواب خرگوش جان خواب خرگوشی شیرینه.
ما از این رویاههای پیر انتظار همین اظهار نظر را داریم ولی به ایشان پیشنهاد میدهیم تهران هوا خیلی گرم است ایشان خودشان از این آرامش لندن استفاده کنند و به تعطیلات تابستانی بروند تا شاید از بغل این حوادث همانند آقای سفیر هیچگاه به ایران برنگردند انشاء الله !!!
جالب است. کاردار انگلستان از ایرانیها دعوت می کند که به آنجا رفته و تعطیلات خود را در آنجا بگذرانند(ورود سرمایه به کشور). اما در مملکت ما کاری می کنند که تعداد گردشگر به صفر برسد و به این کار خود هم افتخار می کنند.
تابناک چرا در بالا گذاری نظرات گزینشی عمل می کنید؟!!!
دستت درد نکنه شما بی زحمت فوتبال جزیره رو شروع کنید ما از اینجا استفاده می کنیم.
تابناک متعفن آشغال بیا برو گم شو کم زر مفت بزن. عوضی انگلیسی ها به هزارتا مثل شما شرف دارن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۲
غیرتت را کیلویی چند فروختی؟!
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۲
خدا رو شکر که تو شاخص تشخیص شرافت نیستی. بابا تعفن
آره خیلی عزیزم!
http://www.tabnak.ir/fa/news/183013/تبعات-استفاده-از-سگ-در-سركوب-معترضان-انگليسي-+-تصاویر
سخنان اصلي كاردار مربوط به حقوق بشر طبق معمول سانسور كردين ، هر چند كه ميدونم نظر من هم مثل هميشه سانسور ميشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۲
سانسور کار انگلیسیهاست
خوب راست میگه ، حالا به صرف اینکه یکسری اوباش ریختند تو خیابون که نمیتونی بگی امن نیست . شما تابناکی ها یه سوزن به خودتون بزنید یه جوال دوز به مردم!!
بدبختای جهان سومی، هفتاد میلیون ایرونی هر روز رو پر و پاچه نگهبان سفارت انگلیس افتادن که بیان لندن حالا این تابناک قزویت چه رویی داره من نمی دونم!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۲
شما تو آلمان خوش باش. کسی اینجا برای انگلیس سر و دست نمیشکونه.
حکایت قمار باز است ..... این نگویند چه بگویند
من عامل این اعتراضها را فقر میدانم.
دولت انگلیس هم مانند آمریکا به جای پرداختن به وضع اقتصادی به فکر سرقت منابع نفتی طلا و الماس کشورهای اسیایی و آفریقایی و بیگاری کشیدن از مردم هند و چین هستند.
فقط به جان مردم سگ می اندازند،چهار نفر را می کشند،ملت را می زنند ملت هم از عصبیت همه جه را به آتش می کشند،مثل قرون وسطی با اسب دنبال ملت می افتند و این را اقتدار می دانند!
مردم ایران مطمئن باشند که جزیره کوچک انگلیس در امن و امان است!
نه بابا! انگلیس و منت کشی؟؟!!
بی شرفی را از تارناک آموخته
انگلستان ظاهرا ممکن است امن بنظر برسد ولی پلیسی نژادپرست و شهروندانی بشدت بی ادب م عقده ای دارد.انگلیسی ها فکر می کنند هر کس انگلیسی نیست ،باید کم شعور و خنگ و بی ادب باشد!!!!!!!!!!پس باید چیز یادش داد!!!!!!آنوقت تا ما در ایران یک انگلیسی زیرآبکاه می بینیم،می خواهیم سجده اش کنیم!!!!!!بیائید اینجا ببینید انگلیسی ها چگونه با ایرانیان بدرفتاری می کنند و بهترین تحصیلکرده های ایرانی را بعنوان تکنسین در کارهای پست بکار می گیرند و توهین و تحقیر هم می کنند .
مرگ بر انگلیس + مرگ بر انگلیس + مرگ بر انگلیس
ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست...
آخه تابناک ایران و چه به مقایسه با انگلیس؟
آخه ساده لوح اون هرچی باشه جهان اوله و ما با کمال افتخار در قعر جدول جهان سومی ها، یا پا تو تو کفش آمریکا میکنی یا انگلیس، 30 ساله این شده برنامه ما و هیچ غلطی هم نکردیم
بشین بینیم بابا.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۲
اینم یه نمونه بی غیرت تمام عیار ایرانی
چشم من که حتما میرم و لذت میبرم .
خداییش خجالتم خوب چیزیه آدمای ریاکاررررر
پخش ربنا و اذان از bbcبا آغاز ماه رمضان
خدایا چرا انگلیسی ها را این قدر ناز و مهربان آفریدی ؟ بدون هیچگونه چشم داشتی به ما ومردم خاور میانه لطف کرده و می کنند ؟ آیا این درست است عده ای جهان سومی غارتگر و اشوبگر ، این کشور زیبا را نابود کنند؟ به نظر بنده این ظلم بزرگی است که به کشور انگلیس می شود؟
خفهههههههههههههههههههههههههه شو تابناککککککککککککککککککککککک
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۲
نترکی!!
وزارت امور خارجه ایران حتما باید به اتباع ایرانی مقیم در لندن پر آشوب هشدار دهد و زود تر آنها را خارج کند البته به غیر از آقازاده های خائن فراری و مقیم لانه جاسوسی لندن. جان ایرانیان در خطر است
کاردار انگلیسی احتمالا مست بوده اشتباهی نظر داده
بیچاره مست کرده تا از شدت خجالت و ناراحتی یه هو سکته نکنه یه چیزی پرونده. مردم فرهیخته و مدرن لندن به دل نگیرن. همچنان به اعتراضاشون ادامه بدن بلکه فرجی بشه از دستشون آزاد آزاد آزاد بشن
آيا ايران هم اجازه مي دهد رسانه هاي دنيا بيايند و از مملكت عزيزمان ايران گزارش تهيه كنند ؟!!!!!!!!
تا كي مي خواي مردم رو فريب بدي تابناك ؟ !!!!!!!!!!!
تا كي ميخواي به خودت بياي تابناك ؟!!!!!!!! متاسفم برات
مرگ بر انگلیس
مرگ بر استعمارگر پیر
باش تا بیایم!
همه چی آرومه من چقدر خوشحالم...
دو سال پیش وقتی تو تهران آشوب بود این انگلیسی های پلید چقدر خوشحال شده بودن و با ذوق و شوق اخبار تهران رو لحظه به لحظه (راست و دروغ و شایعه و ...) گزارش می کردند.
به قول معروف گهی پشت به زین و گهی زین به پشت. حالا لندن چه خبره؟
دروغ ميگويند.با هزار ترس ولرز و از ميان خطوط متعددبازرسي پليس خودم را ازكالچستر به فرودگاه لندن رساندم تا به ايران برگردم.
این کفتارهای پیر به مردم خود رحم نمی کنند وبرای حفظ منافع خود گردشگران را هم به گلوله می بندند وسپس یک عذرخواهی بی ارزش می کنند انگار موشی مرده بدرک ....
خیلی کثیف هستند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار