بازدید 9279

توافق مراجع نجف برای تحریم مسئولان عراقی

حضرت آیت الله سیستانی از عملکرد دولت و وعده های عمل نشده، بسیار ناراضی است. بر همین اساس این چهار مرجع تقلید تصمیم گرفته اند بیت خود را تنها به روی عموم مردم و شهروندان عادی باز کنند.
کد خبر: ۱۸۲۹۶۶
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۱:۲۷ 11 August 2011
یک منبع آگاه از شهر نجف اشرف فاش کرد که چهار مرجع تقلید مقیم نجف اشرف یعنی حضرات آیات عظام سید «علی سیستانی»، سید «محمد سعید حکیم»، شیخ «اسحاق فیاض» و شیخ «بشیر نجفی» پس از برخی مذاکرات، به توافق رسیدند که دیگر هیچ یک از مسئولان دولتی و پارلمانی عراق را به دیدار نپذیرند.

به گزارش شیعه آنلاین، این منبع آگاه همچنین گفت: علت این تحریم، عدم رسیدگی این مسئولان به نیازها و درخواست های عمومی و خدماتی شهروندان عراقی و تنها مشغول شدن به منافع شخصی خود مانند زیاد کردن حقوق و نیز افزایش فساد مالی و اداری آنان، اعلام شده است.

در همین راستا حجة الإسلام شیخ «ماجد الحلفی» از اعضای دفتر حضرت آیت الله سید «علی سیستانی» پس از تأیید خبر توافق این چهار مرجع تقلید، طی اظهاراتی گفت: این توافق روز یکشنبه گذشته صورت گرفت و مقرر گردید این تحریم تا زمانی ادامه یابد که احساس شود این مسئولان واقعا در حال رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم هستند.

وی در ادامه افزود: حضرت آیت الله سیستانی از عملکرد دولت و وعده های عمل نشده، بسیار ناراضی است. بر همین اساس این چهار مرجع تقلید تصمیم گرفته اند بیت خود را تنها به روی عموم مردم و شهروندان عادی باز کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی