بازدید 6249

گریه‌های عامل قتل دختر جوان در بازسازی صحنه جنایت

من قصد داشتم او را به عقد خودم در بیاورم اما برخی مسائل و اختلافات بین ما رخ داد که در ‌‌نهایت مجبور شدم او را بکشم. من می‌خواستم این مشکل را حل کنم. در واقع باید یک نفر از ما از بین می‌رفت البته من قصد کشتن او را نداشتم حتی دلم نمی‌آمد یک سیلی به او بزنم ولی اتفاقی بود که افتاد.
کد خبر: ۱۷۸۳۸۲
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۰ - ۱۰:۰۳ 21 July 2011
خراسان: جوان ۲۴ ساله‌ای که اسفند سال گذشته دختر ۱۹ ساله‌ای را کشته بود، صبح روز گذشته در میان هق هق گریه‌هایش، صحنه ارتکاب قتل را در حضور مقام قضایی و کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی بازسازی کرد.

بعدازظهر چهاردهم اسفند سال گذشته اهالی خیابان فروزانفر شمالی مشهد در تماس با مرکز فوریت‌های پلیس، از وقوع جنایتی در زیرزمین یک منزل مسکونی خبر دادند.

در پی دریافت این خبر، ماموران کلانتری طبرسی شمالی با عزیمت به محل حادثه و تایید درستی خبر، مراتب را به قاضی علی اکبر صفائیان (قاضی ویژه قتل عمد) اطلاع دادند.

پس از حضور مقام قضایی و کارآگاهان آگاهی در محل جنایت بررسی‌ها در این باره آغاز شد. جسد مربوط به دختر ۱۹ ساله‌ای بود که با ۲ ضربه چاقو در زیرزمین کوچک و نم دار یک منزل مسکونی کشته شده بود.

ادامه تحقیقات بیانگر آن بود که جوانی به نام «ج. م» با دختر جوان آشنا بود و قصد داشت به خواستگاری‌اش برود اما روز حادثه وقتی به قصد صحبت کردن با دختر مذکور وارد منزل شده اختلافی بین آن‌ها رخ داده است که همین امر موجب درگیری و قتل دختر ۱۹ ساله شده است.

این جنایت در حالی اتفاق افتاده بود که نامادری مقتول نیز در طبقه بالای زیرزمین حضور داشت.

با شناسایی متهم، قاضی صفائیان دستورات ویژه‌ای را برای دستگیری وی با توجه به سرنخ‌های موجود صادر کرد تا اینکه چند روز قبل ماموران کلانتری طبرسی شمالی او را در منطقه بازه شیخ مشهد به دام انداختند.

عامل این جنایت که برای انجام تحقیقات به کارآگاهان پلیس آگاهی سپرده شده بود در اداره جنایی توسط کارآگاه حسن‌نژاد (افسر پرونده) تحت بازجویی قرار گرفت و به ارتکاب قتل اعتراف کرد.

صبح روز گذشته در حالی که متهم به قتل با مشاهده محل جنایت اشک از چشمانش سرازیر شده بود، در حضور قاضی صفائیان و افسر پرونده به تشریح چگونگی حادثه پرداخت و در میان هق هق گریه گفت: من قصد داشتم او را به عقد خودم در بیاورم اما برخی مسائل و اختلافات بین ما رخ داد که در ‌‌نهایت مجبور شدم او را بکشم. من می‌خواستم این مشکل را حل کنم. در واقع باید یک نفر از ما از بین می‌رفت البته من قصد کشتن او را نداشتم حتی دلم نمی‌آمد یک سیلی به او بزنم ولی اتفاقی بود که افتاد.

متهم در حالی که حلقه‌های دستبند فلزی را که بر دستانش گره خورده بود، مدام تکان می‌داد، اضافه کرد: آن روز عصر وقتی در حیاط را زدم او (مقتول) در را باز کرد و خودش به طبقه بالا رفت، من هم وارد زیرزمین شدم و نشستم.

چند دقیقه بعد او آمد و روبرویم نشست. مدتی با هم به دلیل اختلافاتی که پیش آمده بود صحبت کردیم اما من از حرف‌های او قانع نشدم و در یک لحظه چاقو را بیرون آوردم و ۲ ضربه به بدنش زدم سپس پیکر نیمه جان و خون آلود او را به داخل آشپزخانه کشاندم و خودم از محل فرار کردم.

وی در پاسخ به سوال مقام قضایی که پرسید آیا نمی‌دانستی این اقدام تو چه جرم سنگینی است، گفت: آن لحظه فکرم اصلا کار نمی‌کرد. به این چیز‌ها اصلا توجه نداشتم چون خیلی ناراحت بودم.

پس از اعترافات متهم به قتل، مقام قضایی دستور پایان بازسازی صحنه جنایت را صادر کرد و این جوان ۲۴ ساله در حالی که از شدت گریه چشمانش به سرخی گراییده بود، روانه زندان شد تا پس از محاکمه در دادگاه به سزای عملش برسد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار