بازدید 2413
تب و لرز بائو، حضور خلعتبري و تمرين نكردن تيموريان

گزارش تمرين تيم ملي فوتبال

بازيكن الغرافه قطر همراه تيم ملي تمرين كرد و دو بازيكن به دليل مصدوميت و بيماري تمرين نكردند.
کد خبر: ۱۷۸۰۴۰
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۰ - ۲۰:۴۴ 19 July 2011
فارس، تمرين تيم ملي امروز كه خود را براي بازي با مالديو در مقدماتي جام جهاني 2014 آماده مي‌كند از ساعت 19:30 امروز در كمپ تيم‌هاي ملي آغاز شد. 

* محمد رضا خلعتبري بازيكن فصل گذشته ذوب آهن كه به الغرافه پيوسته از اردوي اين تيم قطري در فرانسه به ايران آمده تا در بازي با مالديو حضور داشته باشد. 

* خبرنگاران و رسانه‌ها و همچنين تماشاگران استقبال خوبي از تمرين تيم ملي انجام ندادند و فقط 10،15 تماشاگر در كمپ تيم ملي حضور داشتند. 

*برخي از مربيان حاضر در كلاس مربيگري A آسيا براي تماشاي تمرين تيم ملي به زمين شماره يك آمدند. كارلوس كي‌روش سرمربي تيم ملي نيز قبل از آغاز تمرين به سمت اين مربيان رفت و با آنها خوش و بش كرد و دست داد. 

* بازيكنان در ابتداي تمرين با تنيس فوتبال خودشان را گرم كردند. 

*هيچ يك از مسئولان فدراسيون فوتبال در تمرين تيم ملي حضور ندارند و عباس ترابيان سرپرست تيم نيز غايب است.مترجم كي‌روش در مورد غيبت ترابيان گفت او به دنبال انجام كارهاي اداري سفر به مالديو است. 

* ميثم بائو و آندرانيك تيموريان تمرين نكردند. دكتر خانلري پزشك تيم ملي در اين زمينه به خبرگزاري فارس گفت: بائو دل درد گرفته و امروز تمرين نكرد. تيموريان نيز از ناحيه زانو مصدوم بوده كه التهاب زانويش كم شده اما امروز تمرين نكرد. 
بائو با تب و لرز شديد كنار زمين نشسته و تيموريان نيز فقط نظاره‌گر تمرين بود. 

* جواد نكونام به اسپانيا رفته است و تيم ملي با 21 بازيكن تمرين كرد. 

كي‌روش در ابتداي تمرين با بازيكنان صحبت كرد. 

*بازيكنان زير نظر ميك مك درموت بدنساز تيم ملي بدن‌هايشان را با دويدن و تمرينات كششي گرم كردند. سپس به دو گروه تقسيم شدند و تنيس فوتبال بازي كردند. نمازي و مك درموت هم همراه بازيكنان بازي ‌كردند. سيموئز و كي‌‌روش نيز در وسط ميدان با يكديگر حرف صحبت كردند. 

* در صحنه‌اي از بازي تنيس فوتبال توپ به صورت پژمان نوري خورد كه بازيكنان هم تيمي او را با شعارهايشان حمايت كردند. 

*بازيكنان سپس به سه گروه تقسيم شدند و زير نظر كي‌روش كار با توپ انجام دادند. اين تمرين در دو بخش 10 دقيقه‌اي انجام شد كه بين دوبخش كي‌روش براي بازيكنان حدود دو دقيقه صحبت كرد و دستورات تاكتيكي داد. 

* بازيكنان تيم ملي نوجوانان تماشاگر ويژه اين تمرين بودند. 

*از تمرين تيم ملي فيلمبرداري شد. 

* بازيكنان در بخش پاياني به 4 تيم 5 نفره تقسيم شدند و فوتبال گل كوچك بازي كردند. محمد قاضي و سعيد دقيقي بازيكن آزاد بودند و بعد از اين تمرين بدن‌هايشان را سرد كردند و رفتند. 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل