بازدید 19580
در پی افشاگری «تابناک»؛

دستگیری برخی عاملان اخلال در نظم اقتصادی کشور

چنانکه پیشتر درباره درآمد ناقابل هزار میلیارد تومانی! توسط برخی فعالین حوزه ارز با هماهنگی برخی کارمندان رده پایین به آگاهی عموم رسید، اعطای برخی رانت های شخصی به این باند مفسد اقتصادی، سبب شد که مسئولان اطلاعاتی ـ امنیتی با هماهنگی مسئولان ارشد بانک مرکزی با شناسایی عوامل این مافیای پیچیده و البته عجیب، نسبت به دستگیری این متخلفان اقدام کنند.
کد خبر: ۱۷۷۹۸۰
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۰ - ۱۸:۰۹ 19 July 2011
همان گونه که پیش از این سایت «تابناک» درباره فعالیت برخی عاملان اخلال در نظم اقتصادی کشور و به ویژه بازار ارز و دلار افشاگری نموده بود، با اقدام نهادهای اطلاعاتی ـ امنیتی برخی از این عوامل شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش «تابناک»، عامل اصلی و لیدر این باند مافیایی نیز به همراه برخی از همکارانش دستگیر شده و پیگیری ها برای بررسی و رسیدگی به اتهامات آنها در دستور کار قرار گرفته است.

بنا بر این گزارش، چنانکه پیشتر درباره درآمد ناقابل (!) هزار میلیارد تومانی توسط برخی فعالین حوزه ارز با هماهنگی برخی کارمندان رده پایین به آگاهی عموم رسید، دادن برخی رانت های شخصی به این باند مفسد اقتصادی ـ که عوایدی نیز نصیب برخی می کرده ـ سبب شد که مسئولان اطلاعاتی ـ امنیتی در زمینه مفاسد اقتصادی با هماهنگی مسئولان ارشد بانک مرکزی، با شناسایی عوامل این مافیای پیچیده و البته عجیب، نسبت به دستگیری این متخلفان اقدام کنند.

گفتنی است، «اخلال در نظام اقتصادی کشور، پولشویی و همکاری با برخی شرکت های هرمی برای خروج گسترده ارز از کشور»، از جمله برخی موارد اتهامی دستگیرشدگان است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۲
خیلی عجیبه که شما از این باندها اطلاع دارید و مسئولین امنیتی و بانکی از این تخلفات بزرگ آگاهی نداشته باشند !؟
خاک بر سرت تابناک که این جریانات فاسد حمایت می کنی
جواب صنايع و شركتهاي آسيب ديده را چه كسي مي دهد ؟
چرابااین رقمهای ریز وناقابل ابروی عاملین محترم اقتصادی میبریدالبته تا در دیگ باز نباشه گربه سرک نمیزنه
طرح خودکفائی بیمارستان دولتی کی رسیدگی میشود
الان من ثبت سفارش و همه مدارک من آماده است ولی هر صرافی که می رم اول آدم های خودشو که همگی دلال و کارت های اجاره ای دارند راه می ندازه و ما که می خواهیم کالای خودمونو وارد کنیم باید زجرکش بشیم ... خواهشا یک مطلبی هم در مورد صرافی های متخلف بنویسید....
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار