بازدید 3634

مربی پرسپولیس،گزینه اصلی تیم ملی مصر!

رییس فدراسیون فوتبال مصر از توافقات نهایی با وینگادا پرتغالی خبر داد. سمیر زاهیر - رییس فدراسیون فوتبال مصر تاکید کرد که نلو وینگادا نزدیک‌ترین گزینه برای هدایت تیم ملی فوتبال مصر و جایگزینی حسن شحاته است.
کد خبر: ۱۷۷۵۰۵
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۰ - ۱۹:۰۵ 17 July 2011
زاهیر در نشست خبری که در مقر فدراسیون فوتبال این کشور برگزار شد، گفت:« اگر قرار باشد که فدراسیون مربی خارجی تعیین کند، بدون شک گزینه اصلی ما نلو وینگادا پرتغالی خواهد بود.»

ایسنا نوشت: رییس فدراسیون فوتبال مصر افزود:« مسئله سرمربی تیم ملی در سه‌شنبه آینده در خلال نشست فدراسیون نهایی خواهد شد، اما باید این را گفت که کفه (ترازو) به نفع وینگادا سنگینی می‌کند و به احتمال خیلی زیاد وی به عنوان سرمربی بعدی تیم ملی انتخاب خواهد شد، چرا که این مربی پرتغالی تجربه زیادی در فوتبال مصر و آفریقا دارد.»


وینگادا سابقه مربی‌گری در تیم الزمالک مصر را در کارنامه دارد و این تیم را در سال 2003 و 2004 قهرمان لیگ مصر کرد. وی همچنین در سال 2007 هدایت تیم باشگاهی الوداد البیضاء مغرب را نیز بر عهده گرفت. 
وینگادا سابقه مربی‌گری در آسیا را نیز در کارنامه دارد. وی در تیم‌های ملی اردن و عربستان مربی‌گری کرده است و در سال 2008 نیز سرمربی‌گری پرسپولیس ایران را بر عهده گرفت.

زاهیر در پایان سخنان خود گفت:« اگر مذاکرات با وینگادا مثبت نباشد، گزینه بعدی ما مصری خواهد بود.»

تیم ملی فوتبال مصر که قهرمانی در دو دوره قبلی جام ملت‌های آفریقا را در کارنامه دارد، در رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌های آفریقا در این دوره نمایش بسیار ضعیفی داشته است، چنانکه فقط با 2 امتیاز در 4 بازی در قعر جدول قرار دارد و همین نتایج ضعیف بود که منجر به برکناری حسن شحاته سرمربی باتجربه این تیم شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار