بازدید 1524

سروري: رئيس دولت نبايد در انتخابات دخالت كند

كساني كه به صورت شفاف مرز بندي خود را با جريان انحرافي مشخص كرده‌اند مي‌توانند در وحدت اصولگرايان شركت كنند/افراد نزديك به جريان انحرافي مورد پذيرش اصولگرايان نيستند.
کد خبر: ۱۷۷۴۵۲
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۰ - ۱۴:۳۰ 17 July 2011
عضو شوراي مركزي جمعيت رهپويان انقلاب اسلامي در باره راهكارها و فعاليت حزب متبوعش در انتخابات آينده گفت : رهپويان انقلاب در انتظار تصميمات و اقداماتي هستند كه گروه هفت نفره پيگيري مي كند تا بر اساس آن مدل بتوانند برنامه ريزيهاي منسجمي براي حضور در انتخابات اتخاذ كنند.

به گزارش ایلنا، پرويز سروري در خصوص كميته 8+7 گفت: مهم‌ترين نكته رسيدن به وحدت است و در اين راه نبايد از تلاش بيشتر تا وصول اجماع دريغ كرد.

وي با تاكيد بر عدم دخالت دولت در انتخابات گفت: رئيس دولت ، رئيس اجرائي انتخابات است و نبايد در انتخابات دخالتي داشته باشد زيرا ناظران بايد بي طرفي خود را در عمل نشان بدهند.
سروري افزود: حاميان دولت كه خواهان حضور در انتخابات هستند نيز بايد مستقل از دولت در انتخابات حضور يابد.

وي افزود: هر جريان ،گروه و شخصي كه گرايش به جريان انحرافي داشته باشد مورد پذيرش اصولگرايان نيست و كساني كه به صورت شفاف مرز بندي خود را با جريان انحرافي مشخص كرده‌اند مي‌توانند در وحدت اصولگرايان شركت كنند.

وي در ارتباط با خط قرمز دانستن كابينه از سوي رئيس جمهور گفت: آنچه نبايد فراموش شود اين است كه در قانون خط قرمزي وجود ندارد.

وي با اشاره به اينكه اين گونه صحبتها اولين بار است كه بيان شده افزود: اين گونه صحبتها حاشيه امن و مصونيت كاذب براي وزرا و كابينه ايجاد مي‌كند و اين در حالي است كه همه در برابر قانون يكسان هستند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان