بازدید 13134

پاسخ «نزديكتر از ظهور» به «ظهور نزديك است»

، حجت الاسلام پور سيد آقايي عصر جمعه و در آيين پاياني همايش بين المللي دكترين مهدويت ، در بخش رونمايي از اين لوح فشرده و كتاب 'علائم حتمي ظهور' نوشته نصرت الله آيتي با اشاره به انتشار لوح فشرده 'ظهور نزديك است' ، آن را از نوع مستندهاي انحرافي خواند و گفت: انطباق افراد و علائم ظهور با برخي از مقامات دولتي از جمله مسائل و مصاديق انحرافي است.
کد خبر: ۱۷۷۲۳۸
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۰ - ۲۳:۳۱ 15 July 2011
 دبير هفتمين همايش بين المللي دكترين مهدويت اظهار داشت: لوح فشرده چند منظوره 'نزديكتر از ظهور' در پاسخ به مستند انحرافي 'ظهور نزديك است' تهيه شده است.

به گزارش خبرنگار سياسي ايرنا، حجت الاسلام پور سيد آقايي عصر جمعه و در آيين پاياني همايش بين المللي دكترين مهدويت ، در بخش رونمايي از اين لوح فشرده و كتاب 'علائم حتمي ظهور' نوشته نصرت الله آيتي با اشاره به انتشار لوح فشرده 'ظهور نزديك است' ، آن را از نوع مستندهاي انحرافي خواند و گفت: انطباق افراد و علائم ظهور با برخي از مقامات دولتي از جمله مسائل و مصاديق انحرافي است.

وي با بيان اينكه لوح فشرده چند رسانه اي 'نزديكتر از ظهور' توسط مركز تخصصي مهدويت و موسسه آينده روشن تهيه شده، اظهار داشت: پاسخ هاي در خوري نسبت به انحرافات مطرح شده در مستند ظهور نزديك است، داده شده است.

همچنين بخشي هايي از فيلم هاي موجود در اين لوح چند رسانه اي و تكذيبيه هاي مستند 'ظهور نزديك است' در اين مراسم به نمايش در آمد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار