بازدید 20029

بيلبوردهاي «خانم مجري» هنوز جمع نشده

، طبق قانون در تبليغات نبايد از زنان، استفاده ابزاري شود اما طي ماه‌هاي اخير شاهد آن هستيم كه بيلبوردهايي در پايتخت نصب شده است كه تصوير مجري زن سيما براي تبليغ يك محصولات يك شركت توليدي لوازم خانگي به كار رفته است.
کد خبر: ۱۷۷۱۶۱
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۰ - ۱۱:۰۷ 15 July 2011
علي‌رغم آنكه مديركل دفتر تبليغات و اطلاع‌رساني وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي اعلام كرده بود تمام بيلبوردهاي تبليغاتي "خانم‌ مجري " از سطح شهر جمع‌آوري شده است اين بيلبوردها هنوز در اتوبان‌هاي پايتخت جلوه‌گري مي‌كنند.

به گزارش فارس، طبق قانون در تبليغات نبايد از زنان، استفاده ابزاري شود اما طي ماه‌هاي اخير شاهد آن هستيم كه بيلبوردهايي در پايتخت نصب شده است كه تصوير مجري زن سيما براي تبليغ يك محصولات يك شركت توليدي لوازم خانگي به كار رفته است.

با پيگيري‌هاي فارس و ايجاد موج اعتراضي از سوي نمايندگان مجلس نسبت به اين بهره‌برداري خارج از موازين شرعي، عليرضا كريمي؛ مديركل دفتر تبليغات و اطلاع‌رساني وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي روز چهارشنبه 22 تيرماه در گفت‌وگو با خبرنگار جامعه فارس از جمع‌آوري اين بيلبوردها از سطح شهر خبر داد.

كريمي گفت: به دليل تخلف آشكار و خلاف قانون اين شركت توليدي لوازم خانگي، تمام بيلبرد‌هاي تبليغاتي اين شركت جمع‌آوري شد و تا اطلاع ‌‌ثانوي به اين شركت اجازه هيچ نوع تبليغي داده نخواهد شد.

اين در حالي است كه امروز جمعه 24 تيرماه هنوز بيلبوردهاي تبليغاتي اين مجري زن سيما كه نمونه بارز استفاده ابزاري از تصوير زن است از سطح شهر جمع‌آوري نشده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی