بازدید 5863

دختر جوان فريب چرب‌زباني خواستگار را خورد

ماموران تصوير رايانه‌اي را به شاكي نشان دادند كه وي به محض رويت تصوير وي را شناخت و گفت تصوير متعلق به همان مردي است كه قرار بوده با هم ازدواج كنند.
کد خبر: ۱۷۶۴۸۵
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۰ - ۰۹:۰۷ 12 July 2011
جام جم: خواستگار چرب‌زبان كه با فريب دختر جوان 20 ميليون تومان از وي پول قرض گرفته و اموال خانه‌اش را سرقت كرده بود، تحت تعقيب پليس آگاهي تهران قرار گرفت.

چند روز پيش دختري جوان با حضور در شعبه هفتم بازپرسي دادسراي عمومي و انقلاب ناحيه 2 تهران از سرقت اموال خانه‌اش خبر داد.

شاكي به بازپرس مومني گفت: چند روزي براي سفر به شهرستان رفته بودم. در بازگشت به خانه متوجه شدم اثاثيه خانه به هم ريخته و كيف حاوي طلا، پول، مدرك هويتي، سند اوراق و سهام كه در گاوصندوق قرار داشت، سرقت شده است.با تشكيل پرونده قضايي در اين زمينه و آغاز تحقيقات از همسايه‌هاي شاكي مشخص شد آنها در غياب صاحبخانه مردي جوان را مشاهده كرده‌اند كه وارد منزلش شده و نيمه‌شب در حالي كه كيف زنانه‌اي در اختيار داشته سراسيمه محل را ترك كرده است.

با اطلاعات به دست آمده از همسايه‌هاي شاكي، چهره‌نگاري رايانه‌اي از متهم فراري صورت گرفت.

ماموران تصوير رايانه‌اي را به شاكي نشان دادند كه وي به محض رويت تصوير وي را شناخت و گفت تصوير متعلق به همان مردي است كه قرار بوده با هم ازدواج كنند.

در حالي كه جوان خواستگار به عنوان تنها مظنون پرونده تحت تعقيب پليس بود، روز گذشته شاكي با حضور در پليس آگاهي از خواستگارش شكايت كرد.شاكي به پليس گفت: چند روز پيش از سرقت اموال خانه‌مان، مرد خواستگار با چرب‌زباني 20 ميليون تومان از من پول قرض گرفت و قرار شد در بازگشت از سفرم با من ملاقات كند و پول را پس ‌دهد.

وي افزود: با تلفن همراهش تماس گرفتم اما خاموش بود و در يافتم وي به طرز مرموزي ناپديد شده است. شاكي ادامه داد: در جستجوي جوان خواستگار بودم كه با من تلفني تماس گرفت و گفت بدهي 20 ميليوني‌ام را پس نمي‌دهد و اگر پيگير پرونده شوم، ديگر اموال خانه‌مان را نيز سرقت خواهد كرد.

بنابر اين گزارش، جوان خواستگار به اتهام سرقت اموال خانه شاكي تحت تعقيب قرار گرفت. تحقيقات تكميلي در اين زمينه ادامه دارد.


سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان