بازدید 2778

دستگيري دزدهاي مسلح طلافروشي

کد خبر: ۱۷۵۷۵۶
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۰ - ۱۲:۰۰ 09 July 2011
3 متهم سابقه‌دار كه مسلحانه از مغازه طلافروشي در بابلسر 3 كيلو طلا سرقت كرده بودند، پس از فرار در استان تهران دستگير شدند.

به گزارش «جام‌جم»، چند روز پيش مرد طلافروشي با مركز فوريت‌هاي پليسي 110 بابلسر در استان مازندران تماس گرفت و از سرقت مسلحانه مغازه‌اش خبر داد.

دقايقي بعد ماموران انتظامي با اعزام به محل حادثه و تحقيق از طلافروش اطلاع پيدا كردند 3 مرد مسلح وارد مغازه شدند و بعد از كتك زدن و تهديد صاحب مغازه با سرقت 3 كيلو طلا و جواهر با يك خودروي پژو از محل سرقت فرار كرده‌اند.

با تشكيل پرونده‌اي در اين ارتباط و آغاز تحقيقات ماموران با اطلاعات به دست آمده از شاكي به چهره‌نگاري رايانه‌اي از سارقان مسلح فراري پرداختند و جست‌وجو براي يافتن آنها ادامه پيدا كرد.

ماموران با احتمال اين‌كه متهمان فراري از افراد سابقه‌دار هستند به بررسي سامانه پليس پرداختند و مشخص شد، تصاوير رايانه‌اي متهمان به 3 متهم سابقه‌دار به نام‌هاي عباس، مصطفي و اصغر مطابقت دارد.

به اين ترتيب با شناسايي هويت سارقان فراري، پاتوق‌هاي احتمالي آنها تحت‌نظر گرفته شد تا اين‌كه ماموران خودروي پژوي متعلق به سارقان را كه مقابل يكي از بوستان‌هاي شهر رها شده بود، پيدا كردند. و در ادامه هر سه متهم را در مخفيگاهشان در يكي از شهرهاي استان تهران دستگير كردند. متهمان در تحقيقات به سرقت مسلحانه 3 كيلو طلا و جواهر اعتراف كردند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار