بازدید 5903

داماد پدرزنش را در خواب كشت

کد خبر: ۱۷۵۷۲۴
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۰ - ۰۹:۵۲ 09 July 2011
فردي كه در پي مشكلات مالي، پدرزنش را با ضربات تبر در تهران كشته بود، چند ساعت پس از جنايت دستگير شد.

متهم وقتي متوجه شد پدرزنش در غياب اعضاي خانواده به تنهايي در خانه مانده است، نيمه شب وارد خانه او شده و پس از ارتكاب جنايت، از محل گريخته بود.

به گزارش «جام‌جم»، بستگان مردي در تماس با مركز فوريت‌هاي پليسي 110 از وقوع جنايت در شهرك گلستان خبر دادند و دقايقي پس از اين تماس ماموران با حضور در محل و مشاهده جسد، موضوع را به بازپرس جنايي خبر دادند.

با تشكيل پرونده‌اي در اين ارتباط و تحقيقات ميداني، مشخص شد مقتول در غياب اعضاي خانواده‌اش كه در مسافرت بوده‌اند، به قتل رسيده و فقط داماد خانواده به نام شهاب به اين خانه رفت و آمد داشته است.

سرهنگ يارندي، رئيس اداره اجتماعي نيروي انتظامي استان تهران در اين باره گفت: پس از جمع‌بندي اطلاعات مشخص شد، شهاب (داماد خانواده) به طرز مرموزي ناپديد شده است. با پيگيري‌هاي بعدي سرانجام اين فرد در منزل يكي از بستگانش دستگير و در تحقيقات ابتدا منكر جنايت شد.

يارندي افزود: در ادامه بازجويي از متهم وي سرانجام زبان به اعتراف گشود و گفت: از مدتي پيش دچار مشكلات مالي شده بودم و روز حادثه وقتي وارد خانه پدر همسرم شدم، پس از دقايقي ميان ما مشاجره درگرفت و نيمه‌هاي شب وقتي او به خواب رفت با تبر او را كشته و سپس متواري شدم.

متهم اضافه كرد : در اين چند سال به شدت دچار مشكلات مالي شده بودم و با توجه به وضع مالي پدر همسرم انتظار داشتم او به من كمك كند اما درخواست هاي من مبني بر كمك بي فايده بود.

در پي اين اعترافات متهم با صدور قرار بازداشت موقت براي ادامه تحقيقات در اختيار پليس آگاهي قرار گرفت.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار