بازدید 2888
فيلمبرداري تمرينات تيم ملي و اعلام 23 نفر نهايي بعد از دو بازي تداركاتي

اخبار تيم ملي در اتريش

از تمرينات تيم ملي فوتبال براي آناليز هر روز فيلمبرداري مي‌شود.
کد خبر: ۱۷۵۶۱۹
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۰ - ۱۲:۱۳ 08 July 2011
به گزارش فارس، تمرينات تيم ملي در اتريش در حال پيگيري است و مربيان هر روزه بعد از پايان تمرينات جلسات فني خود را برگزار مي كنند. 

هر روز تمرينات ملي پوشان فيلمبرداري مي شود و سپس مربيان اين تمرينات را آناليز مي كنند. در اين جلسات كارلوس كي روش به همراه رنه سيمويز، اميد نمازي، دن گاسپار و ميك مك درموت روزي يك يا دو بار فيلم هاي مربوط به تمرينات و ديدارهاي تداركاتي تيم را مرور كرده و آنها را مورد بحث و بررسي قرار مي دهند. 

تمرين ها و ديدارهاي تداركاتي تيم ملي در اردوي اتريش در غياب مهرداد خانبان آناليزور تيم كه در اين سفر همراه تيم نيست، توسط كمال سيف يكي از اعضاي كادر تيم ملي به طور دقيق فيلمبرداري مي شود. 

* تيم ملي امشب يك بازي مقابل تيمي از اسلواكي دارد و فردا نيز به ديدار باشگاهي از جمهوري چك مي رود. كاوران تيم ملي پس از برگزاري اين دو بازي يكشنبه به وين و سپس به تهران باز مي گردد. 

* بازيكنان تيم ملي كه مي دانند بعد از اتمام اين اردو كارلوس كي‌روش 23 نفر نهايي براي بازي دوستانه با ماداگاسكار و مالديو را اعلام مي كند تلاش خوبي نشان داده اند و سرمربي تيم ملي از آنها رضايت دارد. 

* تيم ملي اكنون مصدوم ندارد. روز گذشته تمرين تيم ملي در نوبت صبح سنگين و پر فشار برگزار شد و به همين دليل تمرين عصر تعطيل شد. 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل