بازدید 2487

حمله هکرها به 18 دانشگاه ايتاليا

کد خبر: ۱۷۵۵۶۵
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۰ - ۱۷:۲۹ 07 July 2011
گروهی از هکرها اعلام کردند که با حمله به 18 دانشگاه ایتالیا به اطلاعات مربوط به دانشجویان و استادان این دسترسی پیدا کردند.

به گزارش مهر، گروهی موسوم به LulzStorm بر روی پروفایل خود در میکروبلاگ توییتر اعلام کردند که به اطلاعات مربوط به دانشجویان و استادان شامل شماره تلفن، رمز عبور، تاریخ تولد، نام و نام خانوادگی، آدرس پست الکترونیک و کد مالیاتی در 18 دانشگاه ایتالیا دست یافته اند.

نام این گروه یادآور گروه LulzSec است. گروه هکری LulzSec از 7 می تا هفته گذشته حملاتی را به سایت های Fox Tv، Fox.com، سونی، نینتندو، سیستم عابربانک انگلیس، سنای آمریکا، سیا، اپل و «اف.بی.آی» انجام دادند. سرپرست این تیم، جوان انگلیسی 19ساله ای به نام «ری کلری» است که از بیماری آسپجر (نوعی اوتیسم) رنج می برد.

این گروه هفته گذشته فعالیت خود را رسماً متوقف کرد. اکنون پلیس سایبری، گروه جدید LulzStorm را تحت تعقیب قرار داده است.

این گروه اطلاعات 18 دانشگاه ایتالیا از جمله دانشگاه های بلونیا، سیه نا، کالیاری، باری، پاویا، رم، تورینو، ناپل، فوجا، دانشگاه بوکنی و پلی تکنیک میلان را به سرقت برده اند.

در پیامی که این گروه هکرها بر روی سیستم های انفورماتیکی و سایت های این دانشگاه ها گذاشته اند آمده است:«این روز بزرگی برای ما و روی بدی برای دانشگاه های ایتالیا است. سایت های آنها ضعیف و پر از حفره است. چطور اطلاعات خود را در اختیار ابله هایی از این دست گذاشته اید؟ آیا این یک شوخی است؟ بچه ها! رمز عبور خود را عوض کنید؛ دانشگاه ها! مفهوم امنیت خود را تغییر دهید؛ ما می توانیم اطلاعات و شبکه های داخلی بیشتری را خراب کنیم. آیا برای این حملات آماده اید؟»
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل