بازدید 7691

اعتراف مرد ميانسال به قتل همسر و خواستگار دخترش

ماموران كلانتري با اعزام به محل حادثه مشاهده كردند زن و مردي با چاقو زخمي شده‌اند و مردم نيز عامل حادثه را پيش از فرار دستگير كرده‌اند.
کد خبر: ۱۷۵۴۶۹
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۰ - ۱۰:۵۲ 07 July 2011
جام جم: مرد ميانسال در پي درگيري خياباني، جوان خواستگار و همسر خودش را كه قصد ميانجيگري داشت، در منطقه صباشهر شهريار با چاقو كشت.

چند روز پيش مردي با مركز فوريت‌هاي پليسي 110 شهريار تماس گرفت و از درگيري خياباني ميان 2 مرد و يك زن در منطقه صباشهر خبر داد.

ماموران كلانتري با اعزام به محل حادثه مشاهده كردند زن و مردي با چاقو زخمي شده‌اند و مردم نيز عامل حادثه را پيش از فرار دستگير كرده‌اند.

به اين ترتيب، عامل حادثه كه مردي ميانسال بود به كلانتري و زن و مرد زخمي نيز به بيمارستان منتقل شدند.

تلاش پزشكان براي نجات آنها آغاز شد تا اين‌كه ساعاتي بعد از حادثه، هر دو مجروح حادثه به علت شدت جراحات جان باختند.با تشكيل پرونده قضايي در دادسراي شهريار، مرد ميانسال به اتهام 2 فقره قتل از كلانتري براي تحقيقات به اداره جنايي آگاهي منتقل شد.

متهم: خواستگار دخترم را اغفال كرده بود

متهم به قتل در اظهاراتش به پليس گفت: از چندي پيش مردي كه از اقواممان بود به خواستگاري دخترم آمد. پس از بررسي وضعيت زندگي‌اش، با اين وصلت مخالفت كردم تا اين‌كه چند روز پيش دخترم از خانه بيرون رفت و بازنگشت.

متهم اضافه كرد: جستجوهايمان براي يافتن دخترم بي‌فايده بود تا اين‌كه جوان خواستگار به خانه‌مان تلفن كرد و با ادعاي اين‌كه دخترم در خانه اوست، خواست تا به ازدواج آنها موافقت كنيم و در غير اين صورت ديگر فرزندم را ملاقات نخواهم كرد.

اعتراف به 2 جنايت

متهم با اشاره به وقوع حادثه گفت: وقتي به جوان خواستگار گفتم از وي شكايت مي‌كنم، او از ترس دستگيري، دخترم را در نزديكي خانه‌مان رها كرد و متواري شد.

متهم تصريح كرد: روز حادثه من و همسرم براي شكايت از جوان خواستگار قصد رفتن به كلانتري را داشتيم كه در ميانه راه با ديدن مرد جوان ـ خواستگار ـ عصباني شده و به وي حمله كردم.

وي افزود: با بالا گرفتن درگيري‌مان، با چاقويي كه همراه داشتم ضربه‌اي به مرد جوان زدم و در همين موقع قصد زدن ضربه‌هاي ديگري را داشتم كه همسرم مانع شد و من نيز ناخواسته او را كشتم.

متهم افزود: شوكه شده بودم و قصد فرار داشتم كه مردم با شنيدن سر و صدا و درگيري‌ به محل حادثه آمدند و با سد كردن راهم، مرا دستگير كردند.

بنابر اين گزارش، متهم با قرار قانوني از سوي شعبه 8 دادسراي عمومي و انقلاب شهريار روانه بازداشتگاه پليس شد. تحقيقات تكميلي از وي ادامه دارد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر