بازدید 15191

پاسخگویی در طرح خودروهای فرسوده نیست!

کد خبر: ۱۷۵۱۲۹
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۰ - ۱۹:۳۸ 05 July 2011
سرویس با بینندگان «تابناک» ـ پس از دریافت نامه يكي از بينندگان محترم سايت تابناك از طریق ایمیل اختصاصی karbar@tabnak.ir كه به شرح زیر است:

باسلام و ضمن تشكر از تابناك. من علي قريشي هستم.

عرض شود داستان ما از اواخر سال 1388 شروع شد كه در طرح خودروهاي فرسوده شركت بهمن تصميم گرفتيم خودرو مزدا خود را كه با آن كار مي كردم و نان آور خانه بودم شركت كنم كه اي كاش هيچوقت فريب تبليغات خودروهاي فرسوده را نمي خوردم. در بهمن ماه سال 1388 بنده مبلغ 15.000.000 ميليون ريال واريز كردم و در تاريخ ارديبهشت 1389 نيز خودرو خود را اسقاط كردم. در بهمن 1389 شركت بهمن اعلام نمود مبلغ (45.000.000 )چهل و پنج ميليون ريال واريز نمائيم و همچنين مدارك دريافت وام شش ميليون توماني شامل ضامن و سفته و چك را نيز از ما گرفتند. و اعلام نمودند تا قبل از عيد 1390 خودرو ما راتحويل خواهند داد.ولي متاسفانه با گذشت مدت 2 ماه از عيد نه تنها خودرو تحويل نگرفتيم بلكه هيچ كس حاضر به پاسخگوئي نيست نه شركت بهمن و نه شركت بهمن ليزينگ.وآقايان حيدري ، صبوئي ، محمدي ، سارمي حسيني ، از شركت بهمن ليزينگ و آقاي رجائي از شركت بهمن ما را دست به دست مي كنند و اعلام ميدارند شركت تصميم گرفته است ديگر وام ليزينگ ندهد و براي ما كه از مدتها پيش خودرو و پول داده ايم اعلام مي دارند اگر موفق به دريافت پول خود شدي برو خدا را شكر كن. خودرو نو پيش كش ممنون مي شوم اين مشكل ما را پيگيري نمایيد.

سايت تابناك با ارسال نامه به دفتر هماهنگي خودروهاي فرسوده (مهاب) به شماره 129/ت در تاريخ 9 /3/ 90 جوابيه زیر را از آن سازمان در تاريخ 16 /3/ 90 دريافت و منتشر کرد كه به قرار زیر مي باشد:

با سلام، کلیه روند کاری اسقاط خودروی متقاضی بنام آقای علی قریشی در مورخه 23/4/89 به اتمام رسیده و در حال حاضر متقاضی می بایست به نمایندگی 450 بهمن مراجعه نماید. در صورتی که نمایندگی 450 بهمن پاسخگو نباشد، موضوع از طریق سازمان فروش و بازاریابی گروه بهمن به آدرس: خیایان آزادی، روبروی مخابرات شهید اسلامی، کوچه نورافکن، پلاک 3 پیگیری شود.
 
با تشکر موسسه هماهنگی مراکز اسقاط و بازیافت خودروی مهاب

پس از پيگيري هموطن گرامي از نمايندگي 450 بهمن و سازمان فروش و بازاريابي گروه بهمن، طبق گفته این هموطن گرامي نتيجه زیر حاصل شده است:

با سلام و ضمن تشكر از پيگيري شما بزرگواران.

عرض كنم خدمتتان كه بنده به نمايندگي 450 بهمن مراجعه نمودم كه متاسفانه پاسخگو نبودند و اعلام نمودند بهتر است كه انصراف بدهي شايد به پولت برسي. سپس به سازمان فروش و بازاریابی گروه بهمن به آدرس: خیایان آزادی، روبروی مخابرات کوچه نورافکن، رفتم كه آنها هم اعلام نمودند اينجا نبايد بيائي و ارتباطي به ما ندارد و نمايندگي بايد پاسخگو شما باشد همانطور كه در جوابيه شما آمده است يكسال است كه خودرو ما اسقاط شده است ولي همچنان ما را سركار گذاشته اند. حتي ما به پس گرفتن پول نقد خود كه به حساب آنها واريز كرديم راضي شده ايم كه باز هم كسي جوابگوی ما نيست.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر