بازدید 12611

شروط پرداخت یارانه به ایرانیان مقیم خارج

ایرانیان مقیم خارج در صورت بازگشت به کشور می توانند اقدام به ثبت نام برای دریافت یارانه نقدی کنند که در صورت ثبت نام مانند سایر هموطنان داخل كشور یارانه نقدی دریافت می کنند.
کد خبر: ۱۷۴۸۹۵
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۰ - ۱۶:۵۰ 04 July 2011
سخنگوی کارگروه طرح تحول اقتصادی ،گفت: ایرانیان مقیم خارج در صورت بازگشت به کشور و ثبت نام یارانه نقدی دریافت می کنند.

محمدرضا فرزین سخنگوی کارگروه طرح تحول اقتصادی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران درباره اصلاح قیمت بهای آب در سال جاری گفت: امسال قیمت آب افزایش پیدا نمی کند و اصلاح قیمت آب صرفا براساس قانون انجام خواهد شد.

 *اجرای طرح تحول بانکی مهمترین برنامه کارگروه طرح تحول اقتصادی

فرزین در ادامه تصریح کرد: در خصوص طرح تحول بانکی تا زمانی که به یک جمع بندی مشخص در کارگروه طرح تحول اقتصادی دست پیدا  نکنیم نتایج آن را منتشر نخواهیم کرد.

 وی افزود: طرح تحول بانکی یک طرح اعلام شده از سوی بانک مرکزی است و معاونت اقتصادی وزارت اقتصاد نیز طرح تحول بانکی را تهیه کرده که در دبیرخانه این معاونت در حال بررسی است.

 معاون اقتصادی وزارت اقتصاد ادامه داد: هدف ما از تدوین و اجرای طرح تحول در نظام بانکی، اسلامی کردن بخش عمده عقود بانکی و نزدیکتر شدن بیشتر به بانکداری اسلامی، تامین مالی واحدهای کوچک و تسهیلات خرد مورد نیاز مردم و در نهایت کارا تر شدن نظام بانکی به منظور ارزانتر تمام شدن هزینه واحدهای تولیدی است.

* حمایت از بخش کشاورزی در دستورکار ستاد هدفمندی یارانه ها

دبیر ستاد هدفمندی یارانه ها با بیان اينکه در طرح هدفمندی یارانه ها بسته حمایتی از بخش کشاورزی به منظور حمایت از کشاورزان در نظر گرفته شده ،گفت: موضوع تامین اعتبار برای تهیه انرژی مورد نیاز دامداران و واحدهای مرغداری و دوم تامین اعتبارات مورد نیاز مرغداری ها در خصوص بهینه سازی مصرف انرژی در واحدهای مرغداری مورد توجه قرار گرفته است.

 فرزین افزود: بخش دیگری از منابع نیز بابت تهیه تلیسه اختصاص داده شده تا شاهد رونق در بخش کشاورزی باشیم.

 * ایرانیان مقیم خارج در صورت بازگشت یارانه نقدی می گیرند

فرزین تصریح کرد: ایرانیان مقیم خارج در صورت بازگشت به کشور می توانند اقدام به ثبت نام برای دریافت یارانه نقدی کنند که در صورت ثبت نام مانند سایر هموطنان داخل كشور یارانه نقدی دریافت می کنند.

 *آغاز بررسی طرح تحول در نظام مالیاتی از امروز

 فرزین با بیان اینکه بررسی طرح تحول در نظام مالیاتی کشور از امروز در دبیرخانه ستاد طرح تحول اقتصادی آغاز می شود اظهار  داشت: در طرح تحول در نظام سیاسی، موضوع اجرای طرح جامع مالیاتی مدنظر است که این طرح در سه ماهه آخر سال جاری به صورت آزمایشی در سه استان کشور اجرا می شود.

 فرزین تصریح کرد: بخشی از اصلاحات مالیاتی در قانون مالیاتی کشور قید شده که بعد از کار کارشناسی و بررسی های لازم در دبیرخانه کارگروه طرح تحول اقتصادی به کارگروه ابلاغ و بعد از بررسی های نهایی در کشور اجرايي می شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار