بازدید 9510

بیانیه جبهه ایستادگی ایران اسلامی پیرامون رویدادهای اخیر

اين جبهه نسبت به بروز رفتارهای تحریک آمیز و تداوم چالش های سیاسی و مغایر با فرهنگ جهاد اقتصادی و مهار نکردن کامل جریان انحرافی آسیب رسان به دولت و فرصت سازی برای سوءاستفاده و تداوم عملیات روانی و سیاسی بیگانگان و امیدسازی برای جریان خاموش فتنه و سلب فرصت های خدمت دولت و پیشرفت کشور، دغدغه جدی خود را اعلام می دارد.
کد خبر: ۱۷۴۸۹۰
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۰ - ۱۵:۴۶ 04 July 2011
يازده تشكل عضو جبهه ایستادگی ایران اسلامی، با توجه به مسائل اخير داخلي، منطقه اي و جهانیي و با توجه به دغدغه هاي رهبر انقلاب در اين حوزه ها، بيانيه اي را منتشر كرد.
 
به گزارش «تابناك» متن اين بيانيه به شرح زير است:
 
بسم الله الرحمن الرحيم
 
بیانات صریح و راهگشای رهبر معظم انقلاب اسلامی در یک ماهه اخیر، حاوی تبیین ژرف روند تحولات منطقه ای و رویدادهای جهانی و نیز راهبردهای اصلی نظام در عرصه های کشور بود که اهتمام ملی برای انجام رسالت و تکالیف دینی و انقلابی را ایجاب می کند.

بخشی از هشدارهای رهبر معظم انقلاب اسلامی بر لزوم ایستادگی در برابر تحرک جبهه استکبار در ایجاد انحراف و جعل هویت اسلامی خیزش های مردمی ملت های منطقه بود. انقلاب های مردمی ملت تونس، مصر، بحرین، یمن و لیبی لزوم اهتمام برای تعامل و حمایت معنوی، رسانه ای، سیاسی، فرهنگی و بشر دوستانه بر مبنای تعهدات دینی را بیش از روند موجود ایجاب می کند و لذا در تحکیم و تفوق جبهه ایستادگی مردمی و اسلامی در برابر جبهه صیهونیسم و استکبار جهانی تلاش مضاعف همگان ضرورتی سرنوشت ساز است تا الهام بخشی انقلاب اسلامی در این مقطع تاریخی نهادینه تر شود.

رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در بخش های دیگری از رهنمودهای یک ماهه اخیر بر موضوعات حساس و کلیدی مانند پیشبرد جهاد اقتصادی، اخلاق مطلوب سیاسی، خودداری از تضعیف اعتماد عمومی و قوای سه گانه، ایستادگی در برابر هر نوع انحراف از مبانی و اصول اسلام، امام، انقلاب و نظام و پرهیز از رواج تفرقه و تبدیل تنوع و اختلاف سلایق به دعواهای پر هزینه و بی حاصل و صیانت از خدمت و پیشرفت با اتکا به ایمان، تقوا، جهاد و عدالت در عرصه های گوناگون داخلی تأکید نمودند، به نظر می رسد جهاد اقتصادی با تقویت الزامات اصلی آن یعنی جهاد اخلاقی و پاسداری از ارزش های اعتقادی و انقلابی در گفتار و رفتار هر فرد، گروه، نهاد و جریان وفادار به امام و رهبری و متعهد در خدمت به مردم متدین کشورمان از تکالیف همه نیروها، تشکل ها و آحاد اجتماعی است که باید متناسب با سطح توانمندی ها و برخورداری از فرصت ها و ظرفیت های عمومی و فردی عملیاتی شود.

در سال جهاد اقتصادی، کمک به تقویت فضای خدمت و پیشرفت با مشی عدالت و روحیه جهادی را از تکالیف ایجابی فردی و جمعی خود می دانیم که با هوشمندی و مراقبت از خطاهای احتمالی کامل می شود.
 
افتادن در دام درگیری و چالش های پر هزینه حاشیه سازی در فضای عمومی، تبدیل نقدهای سازنده به تخریب های سیاسی، عدم مرزبندی با جریانات انحرافی، فتنه انگیزی و ساختارشکنی در هر جناح و نهادی و عدم ایستادگی مدبرانه و مقتدرانه در برابر تحریم ها، فشارها و توطئه های نرم، آشکار و پنهان دشمنان خارجی از خطاهای احتمالی است که مستلزم پیشگیری از طریق افزایش هوشمندی سیاسی، رفتاری و مدیریتی است.
 
پیرو چهار بیانیه قبلی، احزاب و تشکل های عضو جبهه ایستادگی ایران اسلامی ضمن قدردانی از تلاش های سازنده، بر بهبود تعامل بین ارکان نظام به رغم وظایف و اختیارات خاص قانونی و اهتمام به تدابیر مقام عظمای ولایت به ویژه بین دولت و مجلس تأکید می نماید و نسبت به بروز برخی رفتارهای تحریک آمیز و تداوم چالش های سیاسی و مغایر با فرهنگ جهاد اقتصادی و عدم مهار کامل جریان انحرافی آسیب رسان به دولت و فرصت سازی برای سوء استفاده و تداوم عملیات روانی و سیاسی بیگانگان و امیدسازی برای جریان خاموش فتنه و سلب فرصت های خدمت دولت و پیشرفت کشور دغدغه جدی خود را اعلام می دارد.

تبعیت عملی از ولایت، تمکین به قانون و نظارت های سازنده نسبت به خود و اطرافیان، پشتیبانی از همه ارکان نظام، حفظ فضای کار و تلاش دولت با برنامه محوری در ساماندهی و پیشبرد اقتصاد و فرهنگ جامعه و کشور، رعایت اخلاق اسلامی، انصاف و خدا محوری در حمایت ها و انتقادات راهکارهای مورد تأکید جبهه ایستادگی ایران اسلامی برای فایق آمدن بر چالش ها و اغتنام فرصت ها در بسیج ظرفیت های سال جهاد اقتصادی است که امیدواریم به تدریج برکات آن را آحاد مردم احساس کنند.
 
اعضای جبهه ایستادگی ایران اسلامی:

1 ـ جبهه حامیان ولایت 2 ـ حزب توسعه و عدالت ايران اسلامي3 ـ جمعيت آبادگران جوان ایران اسلامی 4 ـ جمعیت جوانان انقلاب اسلامی 5 ـ جمعیت پیروان حضرت زینب (س) 6 ـ حزب سبز 7 ـ حزب نيک انديشان ايران اسلامي 8 ـ انجمن بين المللي جنبش ضد صهيونيستي 9 ـ مجمع اسلامي آرمان ملت ايران 10 ـ خدمتگزاران ايران اسلامي 11 ـ مجمع عالی نخبگان ایران.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار