بازدید 2214
دادستان منهتن:

پرونده استراوس کان مختومه نشده است

تامپسون اعلام کرد عکس های گرفته شده از بدن قربانی و همچنین آزمایش دی ان ای ادعاهای وی را ثابت می کند.
کد خبر: ۱۷۴۶۸۰
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۰ - ۱۸:۰۴ 03 July 2011
دادستان منهتن اعلام کرد پرونده اتهام جنسی علیه رئیس سابق صندوق بین المللی پول هنوز بسته نشده است.
 
وی افزود تحقیق درباره شهادت دروغ شاکی این پرونده که نگرانی هایی را درباره این پرونده مطرح کرده است ادامه دارد.
 
دومنیک استراوس کان شصت و دو ساله که متهم به تلاش برای تجاوز به یک خدمتکار هتل در چهاردهم مه در شهر نیویورک است پس از اظهارات دادستان مبنی بر دروغ بودن بخشی از شهادت شاکی درباره وقایع پس از این حادثه از بازداشت خانگی آزاد شد.
 
به گزارش پایگاه اینترنتی بلومبرگ از نیویورک، در حالی که دادستان همچنان مدارک مسافرتی استراوس کان را نزد خود نگاه داشته است دستور بازگرداندن وثیقه آزادی وی صادر و به وی اجازه سفر در سراسر آمریکا داده شد.
 
سایروس ونس Cyrus Vance دادستان منهتن گفت تحقیقات دفتر وی نگرانی هایی را درباره اعتبار شهادت شاکی مطرح کرده است و وکلای مدافع نیز اطلاعاتی را در اختیار دادستانی قرار داده اند که این نگرانی ها را قوت بخشید.
 
وی افزود:  از آنجا که درخواست ما برای دریافت وثیقه از استراوس کان بر مبنای ارزیابی اولیه مان از این پرونده بود ما این اطلاعات را به دادگاه ارائه کردیم.

 قرار است جلسه دادرسی بعدی پرونده استراوس کان هجدهم ژوئیه برگزار شود. مایکل اوبوس از دیوان عالی دادگستری نیویورک به استراوس کان گفت: این پرونده هنوز مختومه نشده است.

به رغم ابراز اطمینان وکیل مدافع استراوس کان مبنی بر تبرئه موکلش از همه اتهامات در آینده ای نزدیک، کنت تامپسون وکیل مدافع قربانی این پرونده به خبرنگاران گفت اسناد و آزمایش های پزشکی از ادعای این زن درباره حمله جنسی استراوس کان به وی حمایت می کند.
 
تامپسون اعلام کرد عکس های گرفته شده از بدن قربانی و همچنین آزمایش دی ان ای ادعاهای وی را ثابت می کند.
 
وی افزود این خدمتکار به منظور نظافت وارد اتاق استراوس کان شده بود که وی به شکلی خشونت آمیز به این خدمتکار حمله کرده است.
 
تامپسون گفت:  تنها دفاعی که استراوس کان از خود درباره این اتهامات بیان کرده، این است که این کار با رضایت طرف دیگر صورت گرفته است اما این حرف دروغ است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی