بازدید 2381

رویانیان: قیمت بنزین تغییر نمی کند

سهمیه بندی منطقه ای سوخت از مرداد امسال اجرایی می شود که بر اساس توپوگرافی و آب و هوا به دارندگان تاکسی سوخت اختصاص خواهد یافت.
کد خبر: ۱۷۳۹۳۹
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۰ - ۱۴:۴۷ 30 June 2011
رئیس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور گفت: تاکنون هیچ تصمیمی برای افزایش بهای سوخت گرفته نشده است و در نتیجه به طور قطع، قیمت بنزین افزایش نمی یابد.

به گزارش خبرنگار واحد مرکزی خبر؛ آقای رویانیان در حاشیه همایش سراسری دفاتر پیشخوان دولت در جمع خبرنگاران به موضوع منطقه‌ای کردن سهمیه سوخت اشاره کرد و افزود: درصدد هستیم برای تاکسی‌ها به‌ویژه در شهرهای گرمسیری و تهران که با مواردی مانند پستی و بلندی و ترافیک مواجهند، سهمیه سوخت را تغییر دهیم.

وی افزود: همه تاکسی‌هایی که در جاده‌ها فعالند نیز مشمول افزایش سهمیه خواهند بود.

آقای رویانیان گفت: سهمیه بندی منطقه ای سوخت از مرداد امسال اجرایی می شود که بر اساس توپوگرافی و آب و هوا به دارندگان تاکسی سوخت اختصاص خواهد یافت.

وی درخصوص افزایش نرخ کرایه تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها اظهار داشت: در این زمینه قانون تعیین کننده است و شورای شهر وظیفه تعیین قیمت را بر عهده دارد.

رئیس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور با اشاره به نشست این ستاد با رئیس شورای شهر تهران در شب گذشته گفت: بخشی از افزایش یارانه‌ها به منظور تامین سوخت وسایل حمل و نقل عمومی بوده در نتیجه نرخ کرایه تاکسی‌ها شهر به شهر و خط به خط متفاوت است.

وی به عرضه نفت‌گاز 150 تومانی به اتوبوس های بخش حمل و نقل عمومی اشاره کرد و افزود: امسال 400 میلیارد تومان یارانه برای کمک به بخش های مختلف حمل و نقل عمومی از قبیل قطار شهری، تاکسی و اتوبوس در نظر گرفته شده است.

رئیس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور همچنین از هشت برابر شدن مقدار یارانه در سال جاری خبر داد و گفت: لازم است متولیان بخش حمل و نقل عمومی در تهران از مقدار یارانه ای که در اسفند ماه گذشته به بخش حمل و نقل عمومی اختصاص یافت استفاده کنند.

وی با اشاره به اعزام تیم های بازرسی به دستگاه های دولتی به منظور بررسی واگذاری خدمات به بخش خصوصی افزود: در همین زمینه بازرسانی نیز به استان‌ها اعزام می‌شوند و میزان تلاش کارگروه‌های استانی را در برونسپاری خدمات دولتی بررسی می‌کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
وب گردی