بازدید 24922

اجرای افزایش حقوق 10درصدی کارمندان

فروزنده یکشنبه شب در حاشیه جلسه هیئت دولت و در مصاحبه با خبرنگاران افزود: ضوابط اجرایی این مصوبه دولت به دستگاهها ابلاغ شده است و از فردا صبح(دوشنبه) دستگاهها موظف هستند که احکام حقوقی خود را اصلاح کنند.
کد خبر: ۱۷۱۷۵۲
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۰ - ۰۰:۳۳ 20 June 2011
معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهوری با تاکید بر افزایش 10 درصدی حقوق کارکنان و بازنشستگان دولت در سال 90 گفت: این افزایش به دستگاهها ابلاغ شده است و از فردا (دوشنبه ) اجرا می شود.
 
به گزارش واحد مرکزی خبر، فروزنده یکشنبه شب در حاشیه جلسه هیئت دولت و در مصاحبه با خبرنگاران افزود: ضوابط اجرایی این مصوبه دولت به دستگاهها ابلاغ شده است و از فردا صبح(دوشنبه) دستگاهها موظف هستند که احکام حقوقی خود را اصلاح کنند.

وی ادامه داد: در واقع دولت افزایش 10 درصدی حقوق کارمندان و بازنشستگان را تصویب کرده است و این در حالی بود که در سال گذشته میزان حقوق کارمندان و بازنشستگان 6 درصد افزایش یافته بود اما امسال این میزان به 10 درصد افزایش پیدا کرده است.

معاون رئیس‌جمهور گفت: رضایت کارمندان و بازنشستگان برای دولت مهم است و در واقع دولت، کارمندان را عائله خود می‌داند.

وی خاطرنشان کرد: مابه‌التفاوت حقوق امسال و سال گذشته کارمندان و بازنشستگان دولت در سه ماهه اول سال نیز محاسبه و پرداخت خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۴۸
با اين تورم لجام گسيخته ده درصد هيچ دردي دوا نمي كنه !
منظور از كاركنان فقط كارمندان رسمي مگر نه ولي اكثر كاركنان مناطق مرز نشين بخصوص در غرب و جنوب يا قردادي هستند يا روزمزد تكليف اينها چيست
كاش همه چيز فقط 10 درصد گران ميشد. در حالي گراني فقط براي كالاهاي اساسي نيست. چرا تورم فقط بر حسب مايحتاج ضروري مردم محاسبه ميشه. اين يعني اينكه مردم با بخور و نمير زندگيشون رو تطبيق بدن و رفاهيات و آموزش و مسائل جنبي زندگي صفر و اصلا محاسبه نميشه. من بايد يه پيرهن بخرم يا نه؟ بايد براي دخترم دفتر نقاشي بخرم يا نه؟ كتاب داستان چي؟ يا شايد هم ماهي دو سه تا سي دي فيلم خانگي، و الي آخر. من نخواستم كه پول مسافرت شمال يا حتي زيارت مشهد رو هم محاسبه كنند ولي بايد جلوي مهموني كه سالي يكبار مياد خونه ام بتونم يه برنج خوب بذارم كه شده كيلويي 4000 تومان. به زور يه ماشين قسطي با وام بانكي گرفتيم كه هنوز توي تامين روكش و دزدگيرش موندم چه برسه به بيمه بدنه.
واقعا اين همه پول را چطوري خرج كنيم؟!!!!
مسئولين دولت خدايش اين عدالته كه افزايش حقوق قشر زحمت كش كارگر 9 درصد باشد و بعد كارمندانش 10درصد باشد
دستشون درد نکنه.ما الان راضی هستیم.با این افزایش حقوق 50000تومان به حقوقمان اضافه شد.میتوان تمام مشکلات را با این افزایش حقوق حل درد.
این مصوبه به کدام دستگاه اعلام شده است معلوم نیست ؟ !
تورم 28 درصد ، رشد حقوق 10 درصد ، خیلی ممنون که دولت به فکر کارمندانش است
پس كارگران شركتي چي ؟ افزايش حقوقي كه در ابتداي سال صورت گرفت فوق العاده ناچيز بود و با توجه به تورم موجود تكافوي زندگي امروز را نميدهد شما را بخدا فكري بحال كارگزان اين قشر زحمتكش كنيد من با مدرك ليسانس در شركت نفت تحت عنوان نيروي شركتي كار ميكنم آيا اين حق است كه قسمت اعظم حقوقم به واسطه اي بنام پيمانكار برسد و بنده از صبح تا شب جان بكنم انوقت حقوقم به زور به 400 هزار تومن برسد با داشتن زن و بچه و زندگي سخت آخر چطور به زندگي اميدوار باشم ....
مابه‌التفاوت حقوق امسال در سه ماهه اول سال محاسبه و پرداخت مي شود اما تكليف مابه التفاوت اضافه كار چه مي شود آقاي دكتر؟؟؟!!!
با سلام
پس تکلیف قشر کارگر چه میشود؟آیا افزایش 6درصدی برای ایشان کافی است؟
وزارت کار و تأمین اجتماعی که جوابی ندادند.آیا خون کارمندان دولت رنگین تر از کارگران است؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۰
دوست عزیز برو خدا رو شکر کن برای شما حالا همون 6 درصد رو افزایش می دن ما که مثلا داریم کار فرهنگی می کنیم حاضر نیستن امسال اصلا حقوقمون رو اضافه کنن تازه بعد از چند سال یادشون افتاد پارسال باید حق عائله به ما بدن می گن همون حق عائله که به شما پارسال دادیم بذارید پای افزایش حقوق براتون کافیه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۰
قربونت بازم برو خدا رو صد هزار بار شکر کن که ماو همکارامون چند ماه پیش بود یه حقی دادن به نام حق جذب و همونو با افتخار بهمون دادن و گفتن اینم از اضافه حقوقتون و امسال که رفتیم و می گیم آقا چرا اضافه حقوق نمی دید می گن ما پارسال به اندازه دو سال به حقوقتون اضافه کردیم پس حرف اضافه بی اضافه مثل حقوقتون که اضافه نداره.
باسلام .اخه عزیزدلم این مبلغ تگافوی افزایش قیمت برنج را هم نمی گند چرا زحمت کشیدید
واقعا" فکر می کنید کارمندان راضی هستند ، تورم 16.5طبق آمار مرکز آمار و بانک مرکزی واقعیت از این هم بالاتر استآنوقت ده در صد باعث رضایت می شود؟
مشکلات کارمندان فراتر از این ها است اکنون هر کارمند دو برابر حقوق خود خرج می کند یعنی ماهی 800
پس حقوق ما کارمندان پیمانی که حقوق کارگری می گیریم چی می شه؟؟؟؟
10 درصد زياده.تورم زا است واي به حاله ما كه بيرون كار ميكنيم.
برای این مبلغ اضافه ناچیز اونقدر امروز و فردا کردند که شان کارمندان زیر سئوال رفت .این مبلغ 10 درصد که چیزی حدود 50000 هزار تومان برای بنده نوعی است را نخواستیم پول دو کیلو گوشت مقدار اضافه حقوق ما کارمندان است!!!!!
پس بازنشسته ها چی؟؟
سه ماهه اول سال که گذشت حتما منظورشان سال آینده است ؟
آخه تورم يك درصد بوده اينها اومدند و ده درصد افزايش حقوق دادند تا توان خريد مردم بالاتر برود!بخن تا بتركي يا كه نه بگري تا بميري
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی