بازدید 5206
۲

تشدید طرح برخورد با تخلفات شبانه رانندگی

در این طرح ماموران با رانندگانی که اقدام به سبقت غیر مجاز، حرکات آکروباتیک و رانندگی با سرعت غیر مجاز کنند برخورد کرده و خودروهای متخلف توقیف می شوند.
کد خبر: ۱۷۱۳۱۴
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۰:۵۶ 18 June 2011
رئیس پلیس بزرگراه‌های تهران گفت: طرح برخورد با تخلفات شبانه رانندگی در سطح بزرگراه های تهران تشدید شد.

سرهنگ فیروز گودرزی مهر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اعلام این خبر گفت: پلیس همزمان با اجرای قانون جدید راهنمایی و رانندگی با تخلفات حادثه ساز شبانه در بزرگراه ها برخورد می کند.

وی افزود: در این طرح ماموران با رانندگانی که اقدام به سبقت غیر مجاز، حرکات آکروباتیک و رانندگی با سرعت غیر مجاز کنند برخورد کرده و خودروهای متخلف توقیف می شوند.

رئیس پلیس بزرگراه‌های تهران در ادامه از فعالیت 20 تیم ویژه گشت شبانه خبر داد و افزود: این تیم ها در دوشیفت تا ساعت 6 بامداد به فعالیت پراخته و با رانندگان متخلف بدون اغماض برخورد می کنند.

وی با اشاره به شناسایی رانندگان مصرف کننده مواد مخدر و مشروبات الکلی تاکید کرد: رانندگانی که اقدام به انجام تخلفات حادثه ساز کنند از سوی پلیس مورد تست الکل و اعتیاد قرار می گیرند. این دسته از رانندگان به مراجع قضایی معرفی شده و گواهینامه آنها نیز باطل می شود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
باید این کار انجام شود، همین چند شب پیش ما از سمت جنوب شهر وارد تهران شدیم، تریلی بود که جز شبه آن و چند لامپ کوچک قرمز نشانه ای نداشت، با کامیون بزرگی که چراغ خطرهای یک سمت آن خاموش و از دور به شکل یک موتور که کلا چراغ خطر عقب نداشت، شما تصور کنید ساعت 4 صبح اگر کسی کمی بی دقتی کند و شبه این ماشین ها را از دور نبیند خطر جانی حتمی متوجه او خواهد بود.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر