بازدید 62930

تروریست‌هایی كه با یك بوسه علی‌دوست می‌شوند!‬+تصویر

کد خبر: ۱۷۱۲۵۵
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۰ - ۰۱:۵۰ 18 June 2011
گروهك تروریستی منافقین اقدامات جدیدی را برای تطهیر چهره اش آغاز كرده است.

به گزارش خبرآنلاین، تلویزیون گروهك تروریستی منافقین در شب 13 رجب تصاویر حضور مسعود و مریم رجوی سركردگان گروهك تریوریستی منافقین در حرم مطهر حضرت علی (ع) را پخش كرد.  تاریخ ضبط این تصاویر «فروردین 1369» اعلام شد.

این گروهك در دهۀ 1360 در داخل كشور ترورهای متعددی را سازماندهی كرد و تعداد زیادی از شهروندان و غیرنظامیان را در ترورهایی به شهادت رساند. با آغاز جنگ تحمیلی عراق علیه ایران نیز خائنانه در صف دشمن بعثی قرار گرفت. كار این گروهك خود فروخته به جایی رسید كه به صدام در سركوب شیعیان و اكراد عراق در انتفاضه این كشور نیز كمك كرد.

گفتنی است این گروهك در حال حاضر به شدت با اقداماتی تلاش می‌كند چهرۀ تروریستی خود را تصحیح كند و یاد و خاطرۀ اقدامات ضدّ انسانی‌اش را از اذهان جهانیان بزداید. اقداماتی كه باعث شده است كه این گروهك در لیست گروههای تروریستی اتحادیه ارورپا و آمریكا قرار بگیرد.

قرار است این گروهك تروریستی روز 28 خرداد هواداران و اعضای فریب‌خوردۀ خود را یك گردهمایی در فرانسه مجتمع سازد. پیش‌تر این گروهك ادوات نظامی خود را نیز در قالب رژه به نمایش می‌گذاشت. اما اكنون برای اثبات غیر تروریستی بودنش از چنین اقداماتی خودداری می‌نماید.

گروهك تروریستی منافقین با پرداخت مبالغ هنگفتی مقامات ارشد اروپایی و آمریكایی را به چنین همایش‌هایی می‌كشاند تا قدری چهرۀ نظامی و مخوف خود را تلطیف نماید و خود را از لیست سیاه گروه‌های تروریستی خارج سازد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳۸
به امید بر چیدن این منافقین کور دل
مرگ بر منافق. واقعاً اين اسم برازندشونه
کاری نداره یه فیلم یک دقیقه ای از جنایتهای این جنایتکاران تهیه و در فیس بوک بزارید . تمام شد
خداوند تمام جنايت كاران در حق بشريت را به سزاي عمل ننگينشان برساند و انشاا.. آنها را از دم تيغ حضرت ابا الصالح المهدي(ع) بگذراند
آمين
لعنت به وطن فروش.لعنت به منافق و لعنت به رجوی و گروهک مجاهدین خلق .
مگه مسعود رجوی نمرده بود؟!!!!
این افراد حتی ارزش اونو ندارند که اسمشون حتی بعنوان خائن در رسانه ها داخلی و جراید ایراندوستان درج شود.
براي سرويس هاي اطلاعاتي اروپايي لقمه ايي چرب از اينگونه خائنان پيدا نمي شود
توبه گرگ مرگ است........
كي شود دريا به پوز سگ نجس
اینها همونهایی هستن که زوار امام دیگر شیعیان را اونطور به خاک و خون کشیدند
چراچهره ي اين تروريست ها را محو کرده ايدميخواهيد چهره ي نحسشان از ذهن ها پاک شود؟؟؟؟؟!!!!!!
خداوند لعنتشان كند و برعذابشان بيافزاد فاسدان مشرك و منافقين كوردل
به قول معروف اگر هزار بار هم خودش را با اب زمزم بشويد تطهير نمي شود. رجوي و دارو دسته فاسد و جنايتكارش انقدر خيانت و جنايت كرده اند كه نابخشودني شده اند. هر قدر هم دعا و نيايش كنند انقدر لعن و نفرين پشت سرشان است كه بخشيده نخواهند شد. انها چند هزار نفر هستند كه خون دهها هزار نفر را ريخته اند و خانواده اين افراد دائم انها را لعن و نفرين مي كنند. از مصاديق ساكنان دائمي جهنم همين دارو دسته پليد رجوي است. البته ما هم به خاطر انكه زمين خدا را از پليدي انها پاك نكرده ايم احتمالا در ان دنيا مجازات خواهيم شد. بايد در اشفتگي جنگ عراق با بمبهاي سيانور شر انها را از سر جهانيان پاك مي كرديم.
لعنت امير المومنين بهشون
اينها پليد ترين موجودات، جنايت كارترين حيوانات (البته بلا نسبت حيوان) هستند تازه فكر مي كنند كه در ايران پايگاهي هم دارند.
مرگ بر منافقين جنايت كار.
خدایا به زودی زود ذلیلی کامل اونا را به چشم ببینیم
خاطره خیانتهای این گروهک خائن به ایران و همکاری های آنان با صدام معدوم هرگز از خاطر ما پاک نخواهد شد...
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل