بازدید 11333
نابودی نیمی از توان نظامی؛

کار سرهنگ تمام است

سرلشگر "خلیفه حفتر" گفت : سرهنگ قذافی نیمی از نیروهای خود را در نتیجه بمباران ناتو و مقاومت انقلابیون از دست داده است.
کد خبر: ۱۷۱۰۰۴
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۰ - ۲۰:۴۶ 15 June 2011
تاکید فرمانده ارتش آزادیخواه لیبی بر نابودی نیمی از توان نظامی رژیم قذافی و اقدام عجیب فرزند دیکتاتور در خرید هزار بلیت بازیهای المپیک لندن از مهمترین تحولات لیبی است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اسلام الیوم، سرلشگر "خلیفه حفتر" گفت : سرهنگ قذافی نیمی از نیروهای خود را در نتیجه بمباران ناتو و مقاومت انقلابیون از دست داده است.

وی افزود: هدف انقلابیون، طرابلس و غلبه نهایی بر معمر قذافی است. به زودی ناتو نقش تعیین کننده ای در نبردهای لیبی ایفا خواهد کرد.  روز به روز عرصه بر نیروهای قذافی تنگ تر می شود، زیرا انقلابیون در مصراته و جبل الغربی توانسته اند به سوی طرابلس حرکت کنند.

حفتر تصریح کرد: رکود کنونی در جبهه های شرقی نشانه ضعف یا کاهش توان انقلابیون نیست، بلکه این به مسائل تاکتیکی بر می گردد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش آزادیخواه لیبی ضمن تکذیب هر گونه اختلاف میان انقلابیون افزود: طبیعی است که میان انقلابیون درباره اوضاع جبهه های جنگی اختلاف نظر وجود داشته باشد.

خبر دیگر اینکه "محمد قذافی" فرزند دیکتاتور لیبی به عنوان رئیس کمیته المپیک لیبی توانسته است هزار بلیت بازیهای المپیک را خریداری کند.

منابع خبری غربی ضمن اعلام این مطلب تاکید کردند انگلیس نگران حضور شخصیتهای رژیم قذافی است، زیرا از نظر دیپلماتیک، چالشی برای این کشور به وجود می آورد.

به گفته این منابع، دریافت بلیت از طرف فرزند معمر قذافی سبب خشم میلیونها انگلیسی که نتوانسته اند بلیت این بازی ها را دریافت کنند خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم