بازدید 11230

پاسخ استانداری ایلام به اظهارات قنبری

کد خبر: ۱۷۰۷۷۴
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۸:۴۷ 14 June 2011
روابط عمومی استانداری ایلام با ارسال جوابیه‌ای، به سخنان "داریوش قنبری" نماینده مردم ایلام، ایوان، مهران و چرداول در مجلس شورای اسلامی پاسخ داد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، متن جوابیه  روابط عمومی استانداری  ایلام به شرح ذیل است:

"عنایت به درج گفت و گوی خبری آقای داریوش قنبری، نماینده مردم ایلام، ایوان، مهران و شیروان چرداول با خبرنگار خانه ملت تحت عنوان تور خوش گذرانی مدیران ایلامی با پول مردم رنج کشیده که در تاریخ ۲۳/۰۳/۹۰ بر روی خروجی آن خبرگزاری قرار گرفته، مقتضی است چون اخبار درج شده براساس اطلاعاتی ناقص ارائه گردیده براساس قانون نسبت به چاپ جوابیه زیر اقدامات لازم معمول شود.

"جوابیه"

اعزام تعدادی از مدیران محترم استانی به شهرهای قم و ری به منظور گذراندن دوره های آموزشی طرح سلمان در راستای سیاست های ابلاغی رهبر معظم انقلاب و براساس بخشنامه معاونت محترم توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری بوده و کلیه مدیران و کارشناسان موظف به گذراندن این دوره ها می باشند.

براساس بخشنامه یاد شده صرفا دفاتر آموزشی و پژوهش استانداری ها مجاز به اجرای دوره های مذکور آن هم از طریق استفاده از اساتید خبره حوزوی و دانشگاهی و براساس سرفصل های تعیین شده می باشند.

هر چند ماهیت دوره ها فرهنگی می باشد و لیکن در جریان این سفر هیچ هزینه ای از محل اعتبارات فرهنگی به استان تحمیل نشده و هزینه های حداقلی نیز که رقمی ناچیز بوده از محل اعتبارات آموزشی (درآمد اختصاصی) مصوب مجلس محترم شورای اسلامی که با تصویب نمایندگان محترم مردم در خانه ملت به دستگاه ها اجازه انجام هزینه های مذکور را در راستای امور آموزشی داده شده انجام پذیرفته است.

حال که در کلام این نماینده محترم دوره مدیریت فرهنگی طرح سلماس تور تفریحی مدیران قلمداد گردیده مطلع می سازد: کاروان آموزشی مدیران استان در طی سه روز اعزام به شهرهای مذهبی قم و ری دوره های فشرده آموزشی را با حضور اساتید مجرب، بزرگان حوزه و دانشگاه و مراجع عظام که همگی در راستای ارتقا سطح دانش و بینش و مهارت مدیران با عناوین راهبردهای فرهنگی امام راحل و مقام معظم رهبری، مهدویت و فرهنگی قرآنی ... با هدف تجدید روحیه مدیران وبصیرت افزایی آنها برای تحقق انجام امورات جهادگونه اجرائی شده است.

ضمنا در مدت زمانی (عصر روز چهارشنبه تا عصر روز جمعه) مدیران محترم استان از حداقل امکانات رفاهی برخوردار بوده و محل استراحتی آنها در مجتمع یاوران حضرت مهدی (عج) در جوار مسجد مقدس جمکران قرار داشت و در طی این ایام از هیچ هتلی استفاده نگردید و عنایت به تعهدات مدیران محترم دولت اسلامی، گاهاً از محل غذا خوری حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) توفیق صرف غذای حضرتی نیز نصیب گردید.

خاطرنشان می کند محتوای کلاس های آموزشی طرح سلمان در قالب سرفصل های مختلف و کاربردی برای مدیران تدوین و در قالب ۴۰ ساعت آموزشی ارائه می شود که در این دوره ۲۰ ساعت آن با موفقیت کامل اجرا شد و بدیهی است استفاده از ظرفیت ها و توانمندی های حوزه علمیه قم و نهادهای پژوهشی مرتبط با حوزه ها در راستای ارتقاء سطح کیفی و پربار نمودن محتوای کلاس های آموزشی طرح سلمان در این دوره در حد بالایی مورد بهره برداری مدیران پرتلاش استان قرار گرفت.

مزید اطلاع در این دوره بسیار فشرده مباحثی مانند مدیریت از دیدگاه قرآن کریم توسط استاد عباس سلیمی، دوره مهارت های زندگی توسط استاد جمشیدی، راهبردهای فرهنگی امام راحل و مقام معظم رهبری توسط استاد دکتر قنبری، مهدویت و فرقه های نوظهور توسط دکتر نصوری، دوره مقابله با استرس های مدیریتی توسط دکتر مهکام و استفاده از بیانات حضرت آیت الله جوادی آملی و آیت الله سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) ازجمله برنامه های آموزشی این دوره بود.

در خاتمه ازمسئولان خبرگزاری خانه ملت انتظار دارد در راستای خبررسانی شفاف و هدایت صحیح افکار عمومی بالاخص در اینگونه موارد که شائبه تحرکات انتخاباتی زودهنگام را در اذهان ایجاد می کند پرهیز نماید تا خدای ناکرده دراین ایامی که وحد توهمگرایی می تواند نوید بخش توسعه مناطقی محروم همچون ایلام باشد خدای ناکرده فضای تقابلی که مانند سمی مهلک فرصت های سازندگی و خدمت رسانی به مردم مرزدار و شریف ایلام همیشه مقاوم و قهرمان را دچار اختلال می نماید، جلوگیری شود".
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی