بازدید 6160

کسی که نسبت به فساد اقتصادی نزدیکان خود اقدام نکند، فریبکار است

هر فردی که با تحلیل های غلط ظرفیت های جامعه اسلامی برای حمایت از بیداری اسلامی را معطل نگه دارد، دچار کجروی شده است. فکر و رفتاری که در مقابله با فساد شعار دهد اما حاضر به اقدام موثر نسبت به اتهام نزدیکان نشود و در سال جهاد اقتصادی به حل مشکل‏های اقتصادی نپردازد، فریبکار است.
کد خبر: ۱۷۰۷۴۷
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۶:۴۵ 14 June 2011
نایب رئیس کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس شورای اسلامی، در نطق میان دستور خود، گفت: باید با هر جریان منحرف که می خواهد با سوء استفاده از موقعیت و جایگاه اجرایی دولت، انحرافی را تحمیل کند، مبارزه شود. همچنین شنیده شده است که برخی با تکیه بر شوراهای راهبردی، قصد دخالت در انتخابات آینده مجلس دارند، نکته‏ای که نیازمند برخورد مسئولان است.

به گزارش الف، حسین فدایی در نطق میان دستور خود گفت: زمانی که دشمنان قسم خورده و ضدانقلاب ایران همراستا با نظام سلطه گام برمی دارند و جریان منحرف و فاسد قدرت طلب به دنبال شکل دادن فتنه ای جدید است و چشم امید کشورهای انقلابی به یاری و مدد ایران است، شاهد هستیم که هر رفتاری برای دشمنان بهانه ای می‏شود تا انتخابات مردمی ایران را به عنوان انتخاباتی دولتی معرفی کنند. 
 
دست بحران سازان از وزارت اطلاعات قطع شده است

نماینده مردم محترم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در ادامه تأکید کرد: در حال حاضر دست فتنه گران و بحران سازان در وزارت اطلاعات در حال قطع شدن است و جایگاه سربازان گمنام احیا شده است. باید دانست که ایجاد اختلاف میان سران سه قوه و یا بی اعتمادی مسئولان به دولت، موجب چشم روشنی و تقویت جبهه باطل و تضعیف جبهه حق خواهد شد، در این میان نظام سلطه با فشار از بیرون و دامن زدن به نارضایتی داخلی بنا دارند که بزرگترین طرح اقتصادی کشور یعنی هدفمند نمودن یارانه ها را با مشکل مواجه کند.
 
تغییر وزاء و مسئولان بدون دلیل کافی به مصلحت نیست

نایب رئیس کمیسیون اصل نودم قانون اساسی، اظهار کرد: این دلایل این نکته را گوشزد می کند که بزرگترین ضرورت این برهه زمانی، استقرار آرامش در جامعه است، در همین راستا باید دانست که بزرگنمایی مسائل حاشیه‏ای و بی توجهی به مسائل فرعی خدمت به کشور نیست. آیا تغییر وزا و مسئولان بدون دلیل کافی به مصلحت است؟ و اگر تغییر حداقلی لازم است، این تغییر باید با تکیه به استدلال کافی و همراه با تفاهم صورت بگیرد.
 
سازندگان مفاهیم مخالف با رهبری و روحانیت، ترویج دهندگان سکولاریسم نوین هستند

نماینده مردم تهران افزود: مردم همگام با رهبری آنگونه گام برداشتند که دست طمع دشمنان را قطع نمودند. باید دانست که هر فکر و رفتاری که آرای ۳۵ میلیونی مردم را مستقل از گفتمان انقلاب اسلامی بداند و با تولید مفاهیم مخالف با گفتمان رهبری و روحانیت زاویه ایجاد کند، با پوشش دین و عرفان کاذب و مهدویت خود ساخته، جدایی دین از سیاست را دنبال کند، بدون شک تبلیغ کننده، سکولاریسم نوین و مروج اسلام منهای روحانیت است.
 
کسی که نسبت به فساد اقتصادی نزدیکان خود اقدام نکند، فریبکار است

وی با تاکید بر این نکته که افرادی که با تصمیم های غیرکارشناسی، موجب ایجاد بحران شوند و به دشمنی مسئولان و اصولگرایان دامن بزند گمراه هستند، گفت: هر فردی که با تحلیل های غلط ظرفیت های جامعه اسلامی برای حمایت از بیداری اسلامی را معطل نگه دارد، دچار کجروی شده است. فکر و رفتاری که در مقابله با فساد شعار دهد اما حاضر به اقدام موثر نسبت به اتهام نزدیکان نشود و در سال جهاد اقتصادی به حل مشکل‏های اقتصادی نپردازد، فریبکار است.
 
تخصیص امکانات عمومی برای کار حزبی، خطا است
 
حسین فدایی سپس اظهار کرد: هر رفتاری که به نصیحت خیرخواهان امت نسبت به ترک عناصر فاسد توجه نکند و تلاش مستمر برای ترویج مکتب ایرانی به جای مکتب اسلامی و تطهیر عناصر منحرف همت نماید و از امکانات عمومی برای کار حزبی و باندی در انتخابات مجلس استفاده کند و همچنین بر قانون گریزی اصرار داشته باشد و از سوی دیگر پست های کلیدی را به افراد نااهل اما مطیع واگذار کند، خطاکار است.

نایب رئیس کمیسیون اصل نود، گفت: جریانی که کسب و حفظ قدرت را اصل قرار داده و پرداختن به مسائل اساسی کشور همچون معیشت، مهار تورم، حفظ عفت عمومی و... کم توجهی کند، محکوم به شکست است، در نهایت هر فکری که هرکدام از خصایص ذکر شده را داشته باشد، دچار یک انحراف و فساد بزرگ شده است.
 
فدایی با تأکید بر این موضوع که اقبال ملت از مسئولان به دلیل تبعیت از اسلام و رهبری است، تصریح کرد: مردم مریدان چشم و گوش بسته نظام نیستند، ملت و مجلس سیاست تطمیع، تهدید و نیرنگ را سیاست نادرستی می دانند و استفاده از عقلانیت را چاره‏ساز می‏دانند.

وی در ادامه اظهار کرد: مردم شکلگیری فتنه دیگر توسط جریان انحرافی و فاسد را تشخیص می‏دهند، نمایندگان بصیر می‏دانند که دشمنان در کمین هستند تا با گل آلود شدن آب توسط جریان انحرافی، از ملت انتقام بگیرند، اکنون مجلس با وحدت و عقلانیت، تکلیف را در سیاست نظارت هوشمندانه، صبر انقلابی و ولایتمداری می‏داند. 

مسئولان در مبارزه با فساد اقتصادی دانه درشت ها، پیشگام شوند

نماینده مردم تهران با تأکید بر لزوم برخورد جدی با فاسدان اقتصادی، افزود: انتظار از روسای سه قوه جهت ارتقاء اعتماد عمومی به مسئولان این است که در مبارزه با فساد اقتصادی خصوصا دانه درشت ها، پیشگام شوند، انتظار از قوه قضاییه ناامن سازی فضا برای مفسدان مالی و اوباش است. انتظار از رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی، رئیس‏جمهور، وزیرارشاد و سایر مسئولان فرهنگی این است که بازدارنده از ترویج عملی فرهنگ اباحه‏گری در عرصه فرهنگ و رسانه باشند.

دستگاه های نظارتی نسبت به مقابله با جریان انحرافی اقدام کنند
وی در پایان تأکید کرد: انتظار از دستگاه های نظارتی این است که نسبت به مقابله جریان منحرف اقدام کنند و با افراد که به نحوی با این جریان ها همکاری می کنند، برخورد کنند تا سران این جریان انحرافی خود را در حاشیه امن، حس نکنند.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار