بازدید 21358
حجت‌الاسلام والمسلمين طائب:

رگه‌هايي از رواج بي‌حجابي در گروه انحرافي

يك جرياني در جامعه وجود دارد كه مي‌خواهد بدحجابي و بعضاً بي‌حجابي را در جامعه به صورت سازمان يافته رواج دهد كه رگه‌هايي از آن را هم در جريان انحرافي مشاهده مي‌كنيم؛ هديه ‌دادن به بعضي‌ از هنرپيشه‌هاي كذايي و ارتباطات ساده و آسان بين زن و مرد از جمله شكل‌هاي غير معمولي است كه به صورت سازمان ‌يافته تبليغ مي‌شود و وظيفه نيروي‌ انتظامي است تا با آن برخورد كند.
کد خبر: ۱۷۰۳۵۴
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۰:۱۵ 13 June 2011
استاد حوزه و دانشگاه با بيان اينكه بايد با تمام قوا از انهدام، ضعف و سستي حيا در جامعه جلوگيري كنيم، گفت: رگه‌هايي از رواج سازمان‌يافته بي‌حجابي در جريان انحرافي وجود دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمين مهدي طائب در گفت‌وگو با فارس با اشاره به اهميت فراوان حيا در دين، اظهار داشت: حيا يكي از مهمترين هنجارها در جوامع است.

* خمير‌مايه دينداري، حياست

وي عنوان كرد: در روايات ما آمده است "من لا حياء له لا دين له " بدين معنا كه كسي كه فاقد حيا شود، اصلاً دين نخواهد داشت و خمير‌مايه دينداري حياست.

اين كارشناس مسائل سياسي ادامه داد: قوي‌ترين راه براي تهاجم به دين در جوامع، مورد هجوم قراردادن و آسيب به حياي افراد آن جامعه است كه در اين صورت دين دچار آسيب‌ مي‌شود و پيامد آن آسيب‌هاي اجتماعي فراواني است كه امروز گريبانگير غرب شده است.

وي با بيان اينكه غرب براي آنكه دين را كنار بگذارد ابتدا حيا را در جوامع غربي هدف قرار داده‌ است، گفت: جوامع غربي نخست داراي حجاب، حدود و مرز‌هايي بودند؛ آغاز تهاجم فرهنگي از غرب آغاز شد و بعد از دوره رنسانس، حيا مورد هدف قرار گرفت.

حجت‌الاسلام طائب اضافه كرد: با هدف قرار دادن حيا، دين در جوامع غربي از بين رفت و امروز ناهنجاري‌هايي به دليل از بين رفتن دين در اين جوامع قابل مشاهده است.

وي عنوان كرد: هر يك از اديان الهي چارچوب‌هاي ذاتي را در جوامع انساني رعايت مي‌كنند كه اين امر از انهدام جوامع جلوگيري مي‌كند؛ با از بين رفتن اين اصول و چارچوب‌ها امروز با جوامعي روبرو هستيم كه زندگي تك نفره و طلاق در سريال‌هاي و فيلم‌هاي سينمايي آنها نمايان است.

اين كارشناس مسائل سياسي بيان كرد: تقريباً در جوامع غربي سريال و فيلمي نيست كه در آن زن و مرد زندگي تنها نداشته باشند.

وي ادامه داد: جامعه ما جامعه‌اي ديني است آن هم دين كامل اسلام كه شاهد پيشرفت‌هاي خود بر اساس اسلام بوديم، چنين موضوعي براي استكبار پديده بسيار شومي بوده است و به همين دليل مي‌خواهد اين جامعه را بر هم زند؛ بر اين اساس حيا را مورد هدف قرار داده است و ما هم با تمام قوا بايد از انهدام، ضعف و سستي حيا در جامعه‌مان جلوگيري كنيم.

حجت‌الاسلام طائب در ادامه بيان كرد: براي اين امر بايد كار فرهنگي و اطلاع‌رساني فرهنگي صورت گيرد، زنان ما مسلمان هستند و بسياري‌ از آنها اگر دچار آسيب‌هاي بد‌حجابي مي‌شوند، به دليل بي‌اطلاعي‌ است و سستي‌هايي كه برايشان پيش مي‌آيد، با اقدامات فرهنگي برطرف مي‌شود.

*رگه‌هايي از رواج سازمان‌يافته بي‌حجابي در جريان انحرافي است

وي تأكيد كرد:‌ اما يك جرياني در جامعه وجود دارد كه مي‌خواهد بدحجابي و بعضاً بي‌حجابي را در جامعه به صورت سازمان يافته رواج دهد كه رگه‌هايي از آن را هم در جريان انحرافي مشاهده مي‌كنيم؛ هديه ‌دادن به بعضي‌ از هنرپيشه‌هاي كذايي و ارتباطات ساده و آسان بين زن و مرد از جمله شكل‌هاي غير معمولي است كه به صورت سازمان ‌يافته تبليغ مي‌شود و وظيفه نيروي‌ انتظامي است تا با آن برخورد كند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی