بازدید 5898

عیادت دادستان تهران از حجةالاسلام مصطفوی

دادستان تهران در این دیدار همچنین ابراز امیدواری کرد که پلیس با جدیت بیشتر نسبت به شناسایی و دستگیری ضاربین اصلی این روحانی اقدام نماید.
کد خبر: ۱۷۰۱۱۵
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۱:۴۹ 12 June 2011
عباس جعفری دولت آبادی صبح شنبه با حضور در منزل حجت الاسلام مصطفوی که چندی پیش به هنگام انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر توسط فردی مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود، از وی عیادت کرد.

به گزارش مهر،‌ در این دیدار که در منزل این روحانی خوشنام منطقه شرق تهران انجام شد دادستان تهران ضمن اطلاع از آخرین اقدامات صورت گرفته در خصوص روند بهبود درمانی نامبرده، اعلام کرد تاکنون در این زمینه چهار نفر مظنون دستگیر و تحقیقات در این زمینه همچنان ادامه دارد.

جعفری گفت: حجت الاسلام مصطفوی مصداق بارز آمر به معروف و نهی از منکر بوده است، او به یک دختر و پسر که بر خلاف مقررات و شئون اسلامی به طور علنی اقدام به اعمال ناشایست نموده بودند، تذکر داده که ناگهان مورد هجوم آنان قرار گرفته و در این حادثه متاسفانه یک چشم خود را نیز از دست داده است.

دادستان تهران در این دیدار همچنین ابراز امیدواری کرد که پلیس با جدیت بیشتر نسبت به شناسایی و دستگیری ضاربین اصلی این روحانی اقدام نماید.

حجت الاسلام سید محمود مصطفوی منتظری، روحانی عضو جامعه وعاظ شرق تهران در تاریخ ۱۰ /۲/ ۱۳۹۰ به هنگام انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر، مورد هجوم ضاربین قرار گرفته و با اثر اصابت ضربه به چشم متاسفانه چشم راست وی خونریزی و نهایتا منجر به تخلیه و نابینایی چشم او گردید.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان