بازدید 2908

دریافت اجباری پول از دانش آموزان ممنوع

به دستور وزیرآموزش و پرورش، مدارسی که در پرداخت هزینه‌های قبوض برق و آب و گاز احیاناً مشکل مالی داشته باشند ملزم به هماهنگی و دریافت هزینه این قبوض از منطقه مربوط هستند و هیچ مدرسه‌ای حق ندارد به این بهانه از دانش‌آموزان پولی دریافت کند که در صورت مشاهده چنین تخلفی با خاطیان برخورد می شود.
کد خبر: ۱۷۰۱۱۳
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۱:۴۷ 12 June 2011
وزارت آموزش و پرورش بر ممنوعیت دریافت اجباری پول از دانش آموزان به هر عنوان تاکید کرد.
 
به گزارش واحد مرکزی خبر ، مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: همان طور که این وزارتخانه بارها از طریق رسانه‌ها اعلام کرده ممنوعیت دریافت هرگونه پول از دانش آموزان به شکل اجباری و با هر عنوان ، به مدارس ابلاغ شده است.

روابط عمومی این وزارتخانه افزوده است: به دستور وزیرآموزش و پرورش، مدارسی که در پرداخت هزینه‌های قبوض برق و آب و گاز احیاناً مشکل مالی داشته باشند ملزم به هماهنگی و دریافت هزینه این قبوض از منطقه مربوط هستند و هیچ مدرسه‌ای حق ندارد به این بهانه از دانش‌آموزان پولی دریافت کند که در صورت مشاهده چنین تخلفی با خاطیان برخورد می شود.

همچنین وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: این وزارتخانه درصدد افزایش و هدفمند کردن سرانه مدارس در سال تحصیلی آینده است که برای این کار باید مدارس کشور تقسیم‌بندی و متناسب با نیاز هر مدرسه به آنها کمک شود؛ بر این اساس، شاخص سرانه دانش‌آموزی از تقسیم بودجه جاری دوره تحصیلی به کل دانش‌آموزان همان دوره یا شاخه به دست می‌آید.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی