بازدید 6162

حجازی در نود به حقش رسید

برنامه نود اين هفته در حالي پخش شد كه تمام بخش‌هاي آن تحت تاثير درگذشت ناصر حجازي قرار داشت و سايه فقدان اسطوره فوتبال ايران، بر برنامه سنگيني مي‌كرد.
کد خبر: ۱۶۶۶۴۱
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۳:۳۸ 24 May 2011
برنامه 90 اين هفته با حضور حسين شمس، سرمربي سابق تيم ملي فوتسال آغاز شد كه در ابتدا حسين شمس با خاطراتي از مرحوم ناصر حجازي صحبت‌هاي خود را شروع كرد.

به گزارش ايسنا: وي سپس درباره مسايل پيش آمده در مورد قرار دادش با فدراسيون فوتبال اظهار كرد: تيم ملي را مانند فرزندم دوست دارم، ولي در چند سال اخير هميشه قرار دادهاي من با مشكل روبرو شده است . فدراسيون پس از قهرماني در آسيا، بارها پرداخت پاداش بازيكنان را عقب انداخت و دست آخر هم رسما گفتند پرداخت نمي كنند؛ من هم در عصبانيت مصاحبه‌اي كردم كه فكر كنم علي سعيدلو را ناراحت كرد و از فدراسيون خواست با من قرار داد نبندند.

شمس ادامه داد: سعيدلو گفته است، هر مربي بيشتر از چهار سال نبايد در يك تيم باشد و شمس از اين مدت يكسال هم بيشتر مربي بوده است،‌ با اين حساب حتما منچستريونايتد و آرسنال اشتباه مي‌كنند كه مربيانشان را تغيير نمي دهند!

وي در پايان با اطمينان از اين كه تيم ملي فوتسال ايران مي‌تواند به فينال جام جهاني راه پيدا كند، گفت: اميدوارم مربي خارجي كه قرار است براي تيم ملي بيايد، موفق باشد. من اينجا قصد دارم از مهدي تاج، مهدي محمد نبي، عباس ترابيان ، علي صانعي ، فراشي ، خراطي، و همه باشگاه‌ها و رسانه‌هايي كه مرا حمايت كردند، تشكر كنم.

در ادامه برنامه عباس ترابيان نيز در گفت‌وگو‌ي تلفني حاضر شد و با حمايت از حسين شمس گفت: تا وقتي فدراسيون وابسته به بودجه دولتي است، نمي‌تواند كاملا مستقل تصميم بگيرد و ناچار مي‌شود گاهي نظر سازمان را در كارش دخالت دهد.

برنامه 90 در ادامه با پخش تصاويري از زندگي، مصاحبه‌ها و مسابقات قديمي ناصر حجازي ، ياد و خاطره او را گرامي داشت.

در ادامه برنامه نود با پخش ديدارهاي پاياني فصل ليگ برتر و سقوط تيم پاس همدان به دسته يك، بار ديگر بحث انتقال تيم‌هاي تهراني به شهرستان‌ها را پيش كشيد كه انتقال پاس به همدان با دفاع عباس صوفي، ‌مدير عامل باشگاه پاس، محمود ياوري، سرمربي اسبق اين تيم و رمضاني سرپرست تيم پاس و نيز با انتقاد اصغر شرفي پيشكسوت باشگاه پاس روبرو شد.

در ادامه جواد نكونام در تماس تلفني با برنامه 90 با انتقاد از انتقال تيم‌هاي تهراني به شهرهاي ديگر و ذكر مثال‌هايي از ليگ‌هاي اروپايي، از مصدوميت جزئي زانويش خبر داد و گفت: بايد دو هفته استراحت كنم تا بتوانم بار ديگر در تمرين‌ها شركت كنم. براي فصل آينده هم با اوساسونا مذاكره كرده‌ام و اگر شرايط مناسب باشد، قرار دادم را با اين تيم تمديد مي‌كنم.

برنامه نود اين هفته شاهد يك اتفاق جالب نيز بود، وقتي مجري برنامه سوال پيام كوتاه را اعلام كرد كه تنها يك گزينه داشت، سيل پيامك‌هاي ارسالي باعث اخلال در عملكرد سيستم‌ پيامك برنامه شد. سوال اين بود «به احترام ناصر حجازي، عدد يك را به شماره پيامك برنامه ارسال كنيد» و نتيجه‌ ركوردي جديد را براي برنامه ثبت كرد؛ چهار ميليون و 500 هزار پيامك در حدود سه ساعت.

برنامه اين هفته 90 با اين ركوردشكني به پايان رسيد تا بار ديگر محبوبيت ناصر حجازي به اثبات برسد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان