بازدید 3937

طناب دزدها بر گردن راننده‌ها

سارقان با جلب اعتماد راننده و با كرايه دربستي خودرو در يك فرصت مناسب و در نقطه‌اي خلوت با انداختن طناب به گردن وي توسط سرنشين عقب و ايراد ضرب و جرح با چاقو توسط سرنشين جلو، خودرو را از اختيار راننده خارج كرده و آنها را در خارج از شهر با دست و پاي بسته رها و خودروها را سرقت مي‌كردند.
کد خبر: ۱۵۶۸۴۱
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۰ - ۰۹:۰۶ 07 April 2011
جام‌جم: دزدهاي زورگير كه با انداختن طناب به گردن راننده‌ها، خودروهاي آنها را سرقت مي‌كردند، دستگير شدند.

به گزارش اداره اجتماعي پليس آگاهي ناجا، سرهنگ عطار رئيس پليس‌ آگاهي استان سيستان و بلوچستان در اين باره گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت همراه با ضرب و جرح خودرو در شهر زاهدان، كارآگاهان پليس آگاهي با دريافت شكايت مالباختگان متوجه شدند سارقان با جلب اعتماد راننده و با كرايه دربستي خودرو در يك فرصت مناسب و در نقطه‌اي خلوت با انداختن طناب به گردن وي توسط سرنشين عقب و ايراد ضرب و جرح با چاقو توسط سرنشين جلو، خودرو را از اختيار راننده خارج كرده و آنها را در خارج از شهر با دست و پاي بسته رها و خودروها را سرقت مي‌كردند.

عطار افزود: كارآگاهان با به دست آوردن اين اطلاعات اقدامات خود را براي شناسايي و دستگيري متهمان آغاز كردند و با استفاده از منابع اطلاعاتي محل اختفاي آنها را شناسايي و 4 سارق ديگر را دستگير و به پليس آگاهي انتقال دادند. در بازجويي‌ها با توجه به شناسايي توسط مالباختگان، متهمان به جرم خود اعتراف و تمامي صحنه‌هاي سرقت را بازسازي كردند. تلاش براي كشف اموال مسروقه و دستگيري مالخران همچنان ادامه دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست